To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Dział dla początkujących - monster ebike w gory i do miasta,
Mariusz_p - Czw 27 Gru, 2018
[quote="Scuda"]Nie wiem czemu wszyscy pisza ze do falcona i innych mocnych customow nie montuje sie Pas/torque sensora.
CA3 ma tą mozliwosc ze mozesz razem z sabvotonem polaczyc pas/torque sens. I ustawic niskie prądy, by wspomagalo cie podczas gdy jedziesz sobie rekreacyjnie. A jak chcesz szalec to masz manetke. Uwazam ze jest to dobre rozwiazanie, tylko jesli mozemy ograniczyc prad wspomagania poprzez np. ca3[/quote]
Właśnie w tym kierunku ja będę się skłaniał.
3k turbo z Sabkiem 80A plus chyba CA3 co by się to dało jak rower używać.
Całość na qulbixie 76 :)
Masz może dokładny schemat jak to wszystko połączyć, czy lecieć jak pokazują w insrukcji ? ( sciągnąłem jakieś FAQ z endlessa).
Ores - Pią 28 Gru, 2018 Temat postu: Re: monster ebike w gory i do miasta,
Variv napisał/a: |
sterownik: Adapto Midi
silnik: MXus 3k |
Zapominij o mxusie i adapto.
Zaiteresuj się QS205 V3 3K 17x7T (jak ma być do jazdy po górach) i sterownikiem Sabvoton 72150. Silnik dostępny od ręki w Vektorze, sterownik w Nexunie.
Mariusz_p - Pią 28 Gru, 2018
Czytałem sporo o 3k i QS. Jeżeli nie budujesz jakiegoś monstrum to przemawia do mnie różnica wagi w kole około 3kg. Jak to wygląda w praktyce? bardzo ciężkich silników w kole nie poleca się w teren.
Tomas - Pią 28 Gru, 2018
Bardzo ciężki silnik to jest QS 273
Adapto grzeje silniki. 3k jest gorący na ścieżce rowerowej. Porażka
Mariusz_p - Pią 28 Gru, 2018
ok, a bez adapto na płaskim? w góry rzadko jeżdżę
zresztą a zawsze można dać ferro + hubsink
qaz33 - Pią 28 Gru, 2018
To ze sie grzeje to fakt wynikajacy ze slabej sprawnosci. Tzn ze energia zamiast napedzac silnik to idzie w cieplo. Efektywne chlodzenie to nie rozwiazanie problemu ale jego zamaskowanie. Lepszy bylby jakis inny sterownik FOC plus jakis komputer rowerowy np ten wspomniany CAv3
Tomas - Sob 29 Gru, 2018
Tak jak qaz33 pisze. 3k daję se radę do max 60A ale nie na adapto które go "roztapia". Oczywiście różnica w masie silników między 6 a 9kg jest odczuwalna i to sporo.
|
|
|