|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Kona Stinky Turbo+ 6000W |
Autor |
Wiadomość |
zimnyfull
początkujący
Dołączył: 10 Lis 2016 Posty: 7 Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: Pią 24 Lut, 2017
|
|
|
Elka jak wspomniano na początku |
|
|
|
|
Elektrotonus
prezes Łukasz R
Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Lip 2016 Posty: 820 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 01 Lip, 2017
|
|
|
Atomek, masz jakieś aktualne zdjęcia środka po zainstalowaniu baterii BMS i sterownika ? Możesz napisać z czego są boczki skrzynki ? Mile widziane foto od strony rury podsiodłowej , gdzie wchodzą ramiona do dampera ? Kupiłem Konę i podglądam jak sobie fajnie poradziłeś z tą obudową |
|
|
|
|
ravkill
brygadzista sir :)
Pomógł: 7 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Sie 2016 Posty: 291 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Sob 01 Lip, 2017
|
|
|
MixhaL napisał/a: | Tylko żeby pobawić się w terenie i wjechać pod jakąś górkę lub przyśpieszyć mocniej w wolnym wystarczy mi 30-40A natomiast w szybkim żeby uzyskać podobne wrażenia prąd x4 bo przy prędkości 15-20km szybki silnik ma niską sprawność i zamiast przyśpieszać ampery idą w ciepło w odróżnieniu do wolnego.
Mam kilka wzniesień gdzie nie wjeżdżałem bo 70A to było za mało w szybkim natomiast w wolnym ujmowałem manetki bo podczas wjeżdżania mielił kołem.
I teraz ciekawe który szybciej się przegrzeje i który szybciej wydoi baterię... |
Podaj prosze, jaki dokładnie masz silnik , bo podobnie myśle, wolno relatywnie latam i dla mnie liczy się tylko moment . Vmax zupełnie mnie nie interesuje...A na razie używam wolnebierznego 9c + gt 1500 |
|
|
|
|
Mobil
prezes
Pomógł: 5 razy Wiek: 104 Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 656
|
Wysłany: Nie 02 Lip, 2017
|
|
|
Michał ma z tego co pamiętam Mxusa 10*6 |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 02 Lip, 2017
|
|
|
Elektrotonus napisał/a: | Możesz napisać z czego są boczki skrzynki |
Poliwęglan, środek też(gięty na gorąco). Grubość chyba 4mm.
Z tyłu są wycięcia na wchodzące ramiona zawieszenia. Dużej filozofii tu nie ma
Niedługo stuknie 5000km |
|
|
|
|
Elektrotonus
prezes Łukasz R
Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Lip 2016 Posty: 820 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 02 Lip, 2017
|
|
|
Sam obrabiałeś poliwęglan czy w jakiejś firmie zleciłeś ? Bateria też jest w "poliwęglanowym akwarium" Te boczki są ochronno - ozdobne, nie są oparciem dla ogniw ? Szkielet konstrukcji wewnątrz ramy jest też z poliwęglanu - ten gięty ? |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 02 Lip, 2017
|
|
|
Samemu, wyżynarką normalnie to potniesz choć nie jakoś super szybko. Wszystko jest z poliwęglanu. Boczki nie pełnią funkcji konstrukcyjnej. Zabezpieczenie przed wodą i wygląd. |
|
|
|
|
Elektrotonus
prezes Łukasz R
Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Lip 2016 Posty: 820 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 02 Lip, 2017
|
|
|
Dziękuję za info, może będziesz za tydzień w niedzielę na spotkaniu ? Ew przy okazji rzucę okiem w realu jeśli nic nie masz przeciwko |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|