|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Falcon Gdynia, czarnuch bez nazwy |
Autor |
Wiadomość |
ap0f1s
prezes
Pomógł: 15 razy Wiek: 36 Dołączył: 02 Paź 2014 Posty: 757 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Pią 07 Lip, 2017
|
|
|
Jak wszystko złoże w 100% będę robił testy takie jak mają być. Jak jeszcze uda współgrać dane z bluetooth to w ogóle będą fajnie dane. Mam w 3 miejscach aku włożone czujniki temp i są wyświetlane w czasie rzeczywistym na ev computerze. W dodatku mam jeszcze czujnik w sterowniku przy mosfetach i w silniku, jednak na raz mogę mieć tylko 4 na raz wyświetlone w ev computerze.
Jak jeszcze w przyszłości złapie tasa i zabierze kamerke termo i porównać czy czujniki nie kłamią w pomiarach to będzie super. |
_________________ Kilka moich konstrukcji:Gordon 6kW (Adaptto)
Hatak 6kW (Sabvoton)
Kross level a6 3kw |
|
|
|
|
Bartosh
stażysta
Dołączył: 02 Maj 2017 Posty: 109 Skąd: Cintra
|
Wysłany: Pią 07 Lip, 2017
|
|
|
Tas, dzięki za przydatny tutorial. Akuratny timing. |
|
|
|
|
Jaroma
młodzik
Dołączył: 07 Sty 2016 Posty: 63 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 10 Lip, 2017
|
|
|
Jak macie zrealizowane podłączenie halli i innych sygnałów do wtyczki sabvotona ?? jakieś fotki proszę. Wszystko lutowane czy na wtyczkach ? Uszczelnienie ?
Co zrobić z drugą nieużywaną wiązką z silnika? Schować ? Izolować pojedynczo ? |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pon 10 Lip, 2017
|
|
|
Dobrze mieć te wtyczki takie, aby w trasie je przełączyć w sytuacji awarii czujników halla, tak rękoma bez narzędzi |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
ap0f1s
prezes
Pomógł: 15 razy Wiek: 36 Dołączył: 02 Paź 2014 Posty: 757 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Pon 10 Lip, 2017
|
|
|
Tutaj akurat zdjęcie z bajka co ma adaptto, ale u siebie też mam te wtyczki na halle w razie czego przepinam na drugie, które mają taka same złącze. Na zdjęcie jest to złącze opiłowane, żeby przeszło przez otwór w ramie. Wszystko mam w środku, także nie potrzebuję, aby bylo wodoodporne.
Teraz muszę kupić takie same wtyczki, gdyż ostatnio z chin przyszły mi trochę inne i nie pasują do siebie, a już mam w swoim zrobione pod halle właśnie pod takie wtyczki.
|
_________________ Kilka moich konstrukcji:Gordon 6kW (Adaptto)
Hatak 6kW (Sabvoton)
Kross level a6 3kw |
|
|
|
|
Jaroma
młodzik
Dołączył: 07 Sty 2016 Posty: 63 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 10 Lip, 2017
|
|
|
tas napisał/a: | Dobrze mieć te wtyczki takie, aby w trasie je przełączyć w sytuacji awarii czujników halla, tak rękoma bez narzędzi |
Tas. Gdzie i jak masz schowany np. przewód usb ? i inne wtyczki sabka .... |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pon 10 Lip, 2017
|
|
|
w środku skrzynki, więc mam imbusa 2.5 pod ręką zawsze |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
Jaroma
młodzik
Dołączył: 07 Sty 2016 Posty: 63 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią 28 Lip, 2017
|
|
|
Właśnie sobie uświadomiłem że prace do teraz to było to proste... |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 28 Lip, 2017
|
|
|
Tzn ? |
|
|
|
|
Jaroma
młodzik
Dołączył: 07 Sty 2016 Posty: 63 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią 28 Lip, 2017
|
|
|
CA3 - Sab - bms, balanser - silnik, bocznik , stacyjka, oporniki, termistory, złączki, kilometry przewodów, sporo lutowania i konfiguracja jakimś softem z taboretami a ca3 to jeszcze nie wiem nawet czym z zewnątrz konfigurować...
Mam doświadczenia z programowaniem , konfigurowaniem i wgrywaniem firmware do drukarek 3d, sterowników dronów na różnych płytach, frezarek cnc i innych ...
Jestem pedantyczny jeśli chodzi o kabelki ... wszystko musi być optymalnie, idealnie podłączone i ułożone. Nie lubię robić czegoś 3 razy, lubię raz i dobrze wręcz idealnie.. - tu jest pierwszy dysonans , bez własnych doświadczeń nie da się idealnie
Do tego zrobiłem się już chyba jakiś leniwy, nie jara mnie już wyważanie otwartych drzwi i czytanie 300stron forum hehh
Najbardziej chyba rozwala mnie brak konkretnego softu , tylko te taborety wszędzie ...
Pomarudziłem sobie LOL
Chodziło mi tylko o to że prace związane z budową roweru były dość proste i mało ryzykowne, teraz przy prądzie zrobiło się niebezpiecznie |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 28 Lip, 2017
|
|
|
To trochę czasu Ci pewnie zejdzie na samo myślenie jak to zrobić żeby było idealnie Wszystkie elementy (kable, złączki itd) kup w zaaapasie, bo bez poprawek się nie obejdzie |
|
|
|
|
Jaroma
młodzik
Dołączył: 07 Sty 2016 Posty: 63 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 06 Wrz, 2017
|
|
|
Postępy są ? |
|
|
|
|
JanBlachowski
początkujący
Dołączył: 11 Wrz 2017 Posty: 8 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 11 Wrz, 2017
|
|
|
Też jestem ciekaw!
Jestem z Gdyni, myślę o budowie takiego sprzętu, chętnie bym zobaczył ten sprzęt na własne oczy.
Pozdro! |
Ostatnio zmieniony przez JanBlachowski Pią 31 Maj, 2019, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Jaroma
młodzik
Dołączył: 07 Sty 2016 Posty: 63 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Nie 17 Wrz, 2017
|
|
|
Powoli to bardzo idzie. Dużo myślenia i kombinowania jak optymalnie puścić przewody.
Od razu robię 2 instalację omijającą CA3 na wypadek awarii.
Wtyczki i gniazda muszą pasować i najlepiej być unikatowe.
Wtyczki halli wyprowadzone do puszki (jedna zapasowa)
Biały przewód to termistor z silnika (oba razem)
Porady i wskazówki od doświadczonych awariami mile widziane...
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|