|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
BMS 10S, oryginalne podłączenie przewodów - czy nie na opak? |
Autor |
Wiadomość |
Ybiz
początkujący
Wiek: 40 Dołączył: 09 Wrz 2013 Posty: 19 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 16 Sty, 2018 BMS 10S, oryginalne podłączenie przewodów - czy nie na opak?
|
|
|
Witam.
Wpadła mi w ręce martwa bateria bagażnikowa "hi-energy" 36v 10S na ogniwach pryzmatycznych. Po rozebraniu, kolejność podłączenia przewodów balansujących wydała mi się trochę dziwna - wedle nowych bms'ów, które podłączałem i nie do końca jasnego tutaj opisu pinów (B0, B1), jest jakby na odwrót. Dodatkowo dochodzi pierwszy (lub ostatni?) pin wolny. BMS ma oznaczenie BHWE-10S-22A-A3, szukałem, nic na jego temat nie znalazłem.
Mieliście może do czynienia z takim podłączeniem?
Schemat w poniższym załączniku.
Czy jest to poprawne podłączenie? Powinno być, gdyż bateria oryginalna... Czy to oznacza, że przewody balansujące można podpiąć dowolnie - tzn. rozpoczynając jak zwykle od minusa, lub tak jak tu, od plusa (chyba, że jestem w błędzie)?
bms_foto.jpg foto |
Pobierz Plik ściągnięto 558 raz(y) 264,2 KB |
bms_10s.png schemat |
Pobierz Plik ściągnięto 804 raz(y) 4,61 MB |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|