Rumski "Leśnik" |
Autor |
Wiadomość |
madejp
dyrektor
Pomógł: 21 razy Dołączył: 19 Paź 2015 Posty: 417 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 16 Sty, 2018
|
|
|
Pomysł pierwszy, to rozwierć/naiwercić adapter tyle aby dobrze trzymała się nakrętka. Zmniejszy to wytrzymałość adaptera, ale masz tak gruby, że to co zostanie powinno spokojnie wytrzymać.
Pomysł drugi, to zespawać adapter z ośką. Jak będziesz potrzebował ściągnąć koło, to odkręcisz adapter od roweru. |
|
|
|
|
R432
brygadzista
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Sty 2016 Posty: 223 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Leopold
początkujący
Pomógł: 5 razy Wiek: 78 Dołączył: 08 Wrz 2013 Posty: 26 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Wto 16 Sty, 2018
|
|
|
Ciąć zawsze zdążysz. Zrób nowy adapter z gwintem na oś jak Ci proponowałem w pierwszym poście. Nie śpiesz się do wiosny daleko - zdążysz. Wykonanie adaptera kilkadziesiąt minut, za ramę trzeba zapłacić trochę więcej jak za adapter. Ten drugi będzie Ci prościej zrobić bu już wiesz gdzie popełniłeś błąd.
Leopold |
|
|
|
|
Leopold
początkujący
Pomógł: 5 razy Wiek: 78 Dołączył: 08 Wrz 2013 Posty: 26 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Wto 16 Sty, 2018
|
|
|
Przepraszam za podwójny post! |
|
|
|
|
Passat_EQ
prezes
Pomógł: 15 razy Dołączył: 08 Paź 2016 Posty: 580 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 18 Sty, 2018
|
|
|
leszcz napisał/a: | Ślusarz się napocił ale póki co wielka blada dupa z tego wszystkiego wyszła.
https://photos.app.goo.gl/WI7LkqXifpq0Uk1K3
Adaptery są za grube i wątpię aby utrzymały oś bez zewnętrznych nakrętek na które brakuje miejsca.
Ręce opadają, sen z powiek mi to spędza i skłaniam się do opcji rozpołowienia widełek, wsadzenia silnika i jakoś tych widełek skręcenia.
Chyba, że komuś coś świta?
https://photos.app.goo.gl/WI7LkqXifpq0Uk1K3 |
a wariant pozbycia sie kilku zebatek i montaz adapterow od srodka wahacza?
Druga opcja to faktycznie adaptery z gwintem
trzecia faktycznie wszystko poustawiac i przyheftowac plaska czesc osi do adaptera. Niesportowe zagranie ale pojezdzisz
Trzeci to rozciac czesc z U od czesci z dwoma otworami , dolozenke plaskownika ktory zsunie w bok istotna czesc i zespawanie. Wyjdzie taki zygzak. |
|
|
|
|
leszcz
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lut 2017 Posty: 861 Skąd: Rumia
|
|
|
|
|
Passat_EQ
prezes
Pomógł: 15 razy Dołączył: 08 Paź 2016 Posty: 580 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 19 Sty, 2018
|
|
|
Alu to zło. Mam nadzieje ze te adaptery nie sa z puszek po fullmocnym.
Ten niemiecki rurak to brzydal. Takiego lesnika na fałbreikach do lasu Ci nie wpuszczą. |
|
|
|
|
leszcz
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lut 2017 Posty: 861 Skąd: Rumia
|
|
|
|
|
Mikkonen
stażysta
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Wrz 2016 Posty: 112 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Śro 24 Sty, 2018
|
|
|
Przed kupieniem czegokolwiek przeczytaj:
https://www.empoweredcycl...id-drive-motors
Dziwna jest ta twoja szerokość 77mm. Powinno być 68 albo 73. Czy nie złapałeś czasem miarką takiej jakby podkładki czarnej od strony blatu ? Teoretycznie do BB30 powinien wystarczyć adapter na BSA. |
|
|
|
|
leszcz
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lut 2017 Posty: 861 Skąd: Rumia
|
Wysłany: Śro 24 Sty, 2018
|
|
|
Mikkonen napisał/a: | Przed kupieniem czegokolwiek przeczytaj:
https://www.empoweredcycl...id-drive-motors
Dziwna jest ta twoja szerokość 77mm. Powinno być 68 albo 73. Czy nie złapałeś czasem miarką takiej jakby podkładki czarnej od strony blatu ? Teoretycznie do BB30 powinien wystarczyć adapter na BSA. |
No wg tej strony jeśli mam BB30 (a mam) to jest DOBRZE
Cytat: | If your bike has a BB30 bottom bracket, no worries, just get a BB30 to BSA adapter and the Bafang BBS02 or BBSHD will fit beautifully. Make sure to buy either a 68mm or 73mm BBSxx because BB30 is only made in these two widths. BB30 = good |
Widocznie złapałem tą podkładkę.
Uf to pozostaje tylko ta druga kwestia:
Cytat: | 2 pytanie: montaż realny bez mega-gimnastyki? |
Ale myślę że ew dorobienie ramienia stabilizującego jak pablo123 to już do ogarnięcia:
|
_________________ Moja przygoda z ebike od 2017:
Damka 28" https://cutt.ly/7e8jyMJ
Dla syna 26" https://cutt.ly/Fe8juR3
Dla syna 24" https://cutt.ly/ue8ju03
Full 29" MXUS 30H 1500W https://cutt.ly/3e8jiaG
Od 2019 100% bezprąd https://cutt.ly/ge8jop2 |
|
|
|
|
Mikkonen
stażysta
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Wrz 2016 Posty: 112 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Śro 24 Sty, 2018
|
|
|
Nie nastawiaj się od razu na dorabianie stabilizatorów, silnik skręcony z odpowiednią siłą prawidłowym narzędziem (nie młotkiem i przecinakiem) nie będzie się obracał. W najgorszym wypadku, jeśli będzie kolizja silnik - mufa, to będziesz musiał dorobić acentryczny adapter BB30 - BSA ale widzę że masz niezłego tokarza-frezera więc spokojnie |
|
|
|
|
leszcz
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lut 2017 Posty: 861 Skąd: Rumia
|
Wysłany: Pią 26 Sty, 2018
|
|
|
Mikkonen napisał/a: | Przed kupieniem czegokolwiek przeczytaj:
https://www.empoweredcycl...id-drive-motors
Dziwna jest ta twoja szerokość 77mm. Powinno być 68 albo 73. Czy nie złapałeś czasem miarką takiej jakby podkładki czarnej od strony blatu ? Teoretycznie do BB30 powinien wystarczyć adapter na BSA. |
Tu piszą taką ciekawostkę, że wersja 68mm BBS02 i BBSHD pasuje zarówno do 68 jak i 73mm.
Cytat: | The 68mm BBS02 and BBSHD can easily fit 73mm bottom brackets. |
Czy ktoś to może potwierdzić?
Jakoś to nie logiczne... Bardziej wersja 73mm mogłaby pasować do 68/73. A nie na odwrót - któtsza do węższych muf...
Z drugiej strony jeśli to prawda to wersja 68mm silnika jest bardziej uniwersalna więc brałbym ją. |
_________________ Moja przygoda z ebike od 2017:
Damka 28" https://cutt.ly/7e8jyMJ
Dla syna 26" https://cutt.ly/Fe8juR3
Dla syna 24" https://cutt.ly/ue8ju03
Full 29" MXUS 30H 1500W https://cutt.ly/3e8jiaG
Od 2019 100% bezprąd https://cutt.ly/ge8jop2 |
|
|
|
|
2E
początkujący
Dołączył: 26 Sty 2018 Posty: 19 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: Pią 26 Sty, 2018
|
|
|
Dzień dobry, nie wiem czy macie na forum wątek powitalny, bo to mój pierwszy post, zatem witam się . O sobie powiem tyle: na rowerach się znam, na elektryce "tak se" z przewagą na nie. Ale czuję, że muszę coś przerobić bo mnie aż rzuca z chęci .
Ja mogę potwierdzić, widziałem taki silnik w serwisie rowerowym wsadzony do Marina Hawk Hill - mufa 73 mm a silnik BBS02. trochę tam podobno gimnastyki było, ale siedzi i ma się dobrze. |
|
|
|
|
Mikkonen
stażysta
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Wrz 2016 Posty: 112 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Pią 26 Sty, 2018
|
|
|
Daj jakiegoś linka do tej wersji 73. |
|
|
|
|
leszcz
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lut 2017 Posty: 861 Skąd: Rumia
|
|
|
|
|
|