QS Motor |
Autor |
Wiadomość |
cola3d
początkujący
Wiek: 40 Dołączył: 03 Paź 2016 Posty: 30 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 02 Lut, 2018
|
|
|
No to są spore rozbieżności co do tego v-max-a. Ja naocznie sprawdzę na 26" 16s dopiero jak wszystko zmontuje czyli bliżej marca. Myślę że moment będzie zadowalający a to najważniejsze |
|
|
|
|
henio
brygadzista
Dołączył: 16 Sie 2017 Posty: 286 Skąd: Polska
|
Wysłany: Pią 02 Lut, 2018
|
|
|
My tu niektórzy musimy złożyć zamówienie do końca lutego u Pana Pepiczka, nie możemy czekać do marca. Jak możesz, to złóż szybciej i zdawaj raport. A jaki masz dokładnie silnik? |
|
|
|
|
cola3d
początkujący
Wiek: 40 Dołączył: 03 Paź 2016 Posty: 30 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 03 Lut, 2018
|
|
|
Czekam na silnik o którym mowa w topiku czyli QS1000 35h 8,4kV. Niestety nie dam rady poskładać wszystko na gotowe jeszcze w luty. Zanim przyjdzie do mnie to jeszcze min. tydzień. Mam jeszcze drugi rowerek do złożenia, a wiemy ile to trwa aby skompletować idealnie wszystkie części tej ebikowej układanki |
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 07 Lut, 2018
|
|
|
Wyniki testu na prędkość vmax
Aku 16s, koło 26, sterownik blokowy 30A
Dla osoby przeciętnej wagi i roweru 33kg
Tryb 100% - 50km/h
Tryb 120% - 56.5km/h
Dla osoby wagi ciężkiej
Tryb 100% - 49km/h
Tryb 120%- 49km/h (za mała moc sterownika aby włączyć ovs) |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
henio
brygadzista
Dołączył: 16 Sie 2017 Posty: 286 Skąd: Polska
|
Wysłany: Śro 07 Lut, 2018
|
|
|
sietaz napisał/a: | Wyniki testu na prędkość vmax
Aku 16s, koło 26, sterownik blokowy 30A
Dla osoby przeciętnej wagi i roweru 33kg
Tryb 100% - 50km/h
Tryb 120% - 56.5km/h
Dla osoby wagi ciężkiej
Tryb 100% - 49km/h
Tryb 120%- 49km/h (za mała moc sterownika aby włączyć ovs) |
Czy to dotyczy QS 11x6 (8.4kV) wolę się zapytać dla pewności.
Bardzo Ci dziękujemy
----edit----
Już mam odpowiedź. TAK. |
Ostatnio zmieniony przez henio Śro 07 Lut, 2018, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
cola3d
początkujący
Wiek: 40 Dołączył: 03 Paź 2016 Posty: 30 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 07 Lut, 2018
|
|
|
Ok, tak myślałem że to będzie osiągało prędkości jak 9c 7x9 a nie 10x6. Dzięki. |
|
|
|
|
Elektrotonus
prezes Łukasz R
Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Lip 2016 Posty: 820 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 07 Lut, 2018
|
|
|
Czyli tak jakby mu bliżej do 7x9 ? |
|
|
|
|
Mitar
kierownik
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 07 Gru 2016 Posty: 376 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Śro 07 Lut, 2018
|
|
|
Mi się zdaje ,że jednak szybszy niż 7x9 ,
Ja na 20S (74V) na 7x9 miałem 55km/h (120%) |
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 07 Lut, 2018
|
|
|
Jest trochę szybszy niż 7x9 9C, ale czuć że lepiej się zbiera
Jak ktoś nie chce lecieć w 20s to lepiej będzie kupić 5T aby osiągać dobre prędkości. W ogóle najlepszą opcją moim zdaniem będzie około 18s z silnikiem 5T w kole 24 cale plus sterownik 50A-60A
Ciezko mi stwierdzić nagrzewanie się silnika bo temperatury są ujemne. Jeżdżąc opór na tym sterowniku 30A wyładowując silnik nie miał temperatury obudowy większej jak 10 stopni. 9C na tym samym rowerze mógł już ogrzewać lekko ręce |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
henio
brygadzista
Dołączył: 16 Sie 2017 Posty: 286 Skąd: Polska
|
Wysłany: Śro 07 Lut, 2018
|
|
|
No ale ogólnie DOBRY silnik, lepszy niż Nine Continent RH2809 D (7x9) ?
Mam do wyboru albo ten, albo NC. Który byś wybrał na moim miejscu pod akumulator 60V? Ciekawe jak tam z żywotnością? Ale skoro się nie grzeje... |
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 07 Lut, 2018
|
|
|
Pod 60V to ja bym żadnego nie wybrał bo 50km/h to dla mnie minimum. Nie mówię tu o lataniu z taką prędkością ścieżkami ale po trasie to się przydaje
Żywotność? 10 razy zmienisz rower zanim ten silnik straci jakiekolwiek swoje właściwości. Możesz go tylko spalić co najwyżej albo zniszczyć mechanicznie. Pierwsze 9C które były na tym forum jeżdżą do dziś. Na ES są notowane przebiegi po kilkaset tysięcy km |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 08 Lut, 2018
|
|
|
henio napisał/a: | Ciekawe jak tam z żywotnością? |
Kolego co Ty z tą żywotnością tam nie ma części mechanicznych (poza łożyskami które wszędzie są niemal identyczne), Silnik jest "elektromagnetyczny (w pewnym sensie)" i po obwodzie obraca się tak jak by w powietrzu mówiąc łopatologicznie. Nie ma co się zepsuć (jeśli sam go nie zepsujesz zalaniem, spaleniem itp). To nie są silniki przekładniowe z zębatkami w środku o których można patrzeć w kategorii żywotności. |
|
|
|
|
Mitar
kierownik
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 07 Gru 2016 Posty: 376 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Czw 08 Lut, 2018
|
|
|
Henio jak masz możliwość to bierz tego QS 5T od Czecha , na barmalu i 16S będziesz miał rozsądną prędkość i przyzwoite przyspieszanie. Tak naprawdę przy 16S i 40A to nawet z 9C będziesz zadowolony bo nie będzie ci się przegrzewał.
Jak cię dopadnie watownica złośliwa to i tak będziesz potrzebował mocniejszego silnika, lepszego (X4 , Sabvoton itp) sterownika i pokusisz się już o większą baterię.
Na szczęście takie rzeczy jak sterowniki, silniki dość łatwo sprzedać nie tracąc na tym dużo.
Edit: poprawione |
Ostatnio zmieniony przez Mitar Czw 08 Lut, 2018, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
piwko7
stażysta
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 16 Gru 2016 Posty: 107 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 08 Lut, 2018
|
|
|
Mitar, "Bież" ??? - Bierz |
_________________ Wykonam baterie Li-ion w dowolnej konfiguracji.
Szczegóły na PW. |
|
|
|
|
wwojciech
brygadzista wwojciech
Pomógł: 8 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Wrz 2011 Posty: 264 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 08 Lut, 2018
|
|
|
Dziwne bo powinien się lepiej kręcić ten silnik, może go prąd ogranicza za bardzo? Niby przy 30A i 16S Max moc w granicach 2kW. Widocznie MXUS i QS wróżą z fusów odnośnie wartości kV silnika:) |
|
|
|
|
|