9C(7x9)-48V-KT22A max 45A |
Autor |
Wiadomość |
maciek72
młodzik
Pomógł: 8 razy Dołączył: 22 Paź 2017 Posty: 59 Skąd: BLACHOWNIA
|
Wysłany: Czw 15 Lut, 2018 9C(7x9)-48V-KT22A max 45A
|
|
|
Mam pytanie,czy ja to dobrze rozumiem.Podczas ruszania gdy dam manetke na full to sterownik ciągnie z bateri 45A i w miare nabierania prędkości pobór maleje .Jeśli tak to do jakich mniej więcej wartości,taka jazda po równym,answaldem.I czy projektując baterie bezwzględnie oprzeć sie na tych 45A czy założyć jakieś niższe średnie obciążenie.Będe wdzięczny jak ktoś poświęci chwile. |
_________________ Maciek |
|
|
|
|
ravkill
brygadzista sir :)
Pomógł: 7 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Sie 2016 Posty: 291 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
|
maciek72
młodzik
Pomógł: 8 razy Dołączył: 22 Paź 2017 Posty: 59 Skąd: BLACHOWNIA
|
Wysłany: Czw 15 Lut, 2018
|
|
|
Jeśli jest wiarygodny to jestem miło zaskoczony |
_________________ Maciek |
|
|
|
|
ravkill
brygadzista sir :)
Pomógł: 7 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Sie 2016 Posty: 291 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Czw 15 Lut, 2018
|
|
|
Jest na tyle wiarygodny, na ile prawdziwe dane mu podasz... |
|
|
|
|
maciek72
młodzik
Pomógł: 8 razy Dołączył: 22 Paź 2017 Posty: 59 Skąd: BLACHOWNIA
|
Wysłany: Czw 15 Lut, 2018
|
|
|
A odnośnie 2 części pytania o baterie możesz coś powiedzieć? |
_________________ Maciek |
|
|
|
|
ravkill
brygadzista sir :)
Pomógł: 7 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Sie 2016 Posty: 291 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Czw 15 Lut, 2018
|
|
|
Ależ jest wyżej - w symulatorze masz power (w watach) i current - w amperach. Jak wiesz jak będziesz jeździł i gdzie będziesz jeździł - wiesz ile prądu potrzebujesz.... Symulatorek jest naprawdę dobrym narzędziem (nie sprawdza się tylko przy midach - bo tam jest za dużo zmiennych). Ale na silniki hub jest ideałem. Wszystko ustawisz, wagę, wzniesienia, opory, wsio..
2gim problemem, są wiarygodne dane - a nie marketingowe. Ale w necie jest wszystko |
|
|
|
|
jszk
stażysta jszk
Pomógł: 4 razy Wiek: 53 Dołączył: 14 Mar 2016 Posty: 128 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 15 Lut, 2018
|
|
|
wiarygodne dane z autopsji są takie, że przy tym silniku i napięciu 48V prąd max. będzie osiągalny do ok 15km/h a potem szybko leci w dół. |
_________________ http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=4852 |
|
|
|
|
maciek72
młodzik
Pomógł: 8 razy Dołączył: 22 Paź 2017 Posty: 59 Skąd: BLACHOWNIA
|
Wysłany: Czw 15 Lut, 2018
|
|
|
Dzięki jszkA o tym hamowaniu silnikiem możesz dwa słowa?To zero jedynkowe ?
Da sie to jakoś modulować? |
_________________ Maciek |
|
|
|
|
ravkill
brygadzista sir :)
Pomógł: 7 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Sie 2016 Posty: 291 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Czw 15 Lut, 2018
|
|
|
jszk napisał/a: | wiarygodne dane z autopsji są takie, że przy tym silniku i napięciu 48V prąd max. będzie osiągalny do ok 15km/h a potem szybko leci w dół. |
Kurde, jakiś guru, ma tylko silnik, bez danych felgii, opony, wagi zestawu / terenu i prąd max podaje z nieba....
Dziwne, bo mam taki silnik w feldze 26 " i prąd max akurat mi wychodzi przy 30 km/h, jak pod górkę do pracy jadę, akurat wtedy mam 2,3 KW na 51 V nominalnie... Poza tym, na płaskim, Kolega Guru w.w. ma rację. w moim przypadku. Na Vmax przy wadze zestawu 130 kg, wychodzi akurat mi jakieś 800 Watt (44 km/h). |
|
|
|
|
maciek72
młodzik
Pomógł: 8 razy Dołączył: 22 Paź 2017 Posty: 59 Skąd: BLACHOWNIA
|
Wysłany: Pią 16 Lut, 2018
|
|
|
ravkil a jaką masz baterie? |
_________________ Maciek |
|
|
|
|
ravkill
brygadzista sir :)
Pomógł: 7 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Sie 2016 Posty: 291 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Pią 16 Lut, 2018
|
|
|
maciek72 napisał/a: | ravkil a jaką masz baterie? |
Dwie niezależne baterie 14s5p równolegle |
|
|
|
|
jszk
stażysta jszk
Pomógł: 4 razy Wiek: 53 Dołączył: 14 Mar 2016 Posty: 128 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
jszk
stażysta jszk
Pomógł: 4 razy Wiek: 53 Dołączył: 14 Mar 2016 Posty: 128 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16 Lut, 2018
|
|
|
maciek72 napisał/a: | Dzięki jszkA o tym hamowaniu silnikiem możesz dwa słowa?To zero jedynkowe ?
Da sie to jakoś modulować? |
Jeśli masz zwykły chiński sterownik typu GT1500 to hamowanie silnikiem masz 0-1 i niestety bardzo silne. Musisz mieć porządnie zblokowaną oś bo wcześniej czy później się obróci. Kontroluj to często na początku to unikniesz zerwania kabli co dodatkowo przeważnie się kończy uszkodzeniem halli. |
_________________ http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=4852 |
|
|
|
|
maciek72
młodzik
Pomógł: 8 razy Dołączył: 22 Paź 2017 Posty: 59 Skąd: BLACHOWNIA
|
Wysłany: Pią 16 Lut, 2018
|
|
|
Mam KT36/48SVPRK-SLS02G Ale to pewnie nic nie zmienia.Jeżdże cały rok więc na śliskim to troche lipa |
_________________ Maciek |
|
|
|
|
ravkill
brygadzista sir :)
Pomógł: 7 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Sie 2016 Posty: 291 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Pią 16 Lut, 2018
|
|
|
Po prostu rozpęd + górka... Czasem tak bywa. Po prostu dałem przykład wyjątku od reguły |
|
|
|
|
|