ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Batteryguru baterie do rowerów elektrycznych

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana LVC - Low Voltage Cut-Off
Autor Wiadomość
Mitar 
kierownik



Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Gru 2016
Posty: 374
Skąd: Gliwice
Wysłany: Śro 28 Cze, 2017   

Dotarł dziś do mnie nowy GT1500 i chciałem zmienić LVC z 13S na 20S (74V)

I jakie było moje zdziwienie, otwieram obudowę a tu inna płytka niż w starym (tym którym jest w poradniku)

Widzę coś takiego:



Rozumiem że mam połączyć któreś z tych pól , tylko trochę mnie zaskoczyły wartości, nie wiem czego one się tyczą, ktoś mi może powiedzieć które będzie dobre dla 20S ?

Pytanie dodatkowe czy ta wersja czymś się jeszcze różni od tej poprzedniej?
 
 
tas 
szef


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6146
Skąd: Beskidy
Wysłany: Śro 28 Cze, 2017   

One się tyczą napiecia znamionowego, czyli 20s to 72V znamionowo
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
Yin 
prezes


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 797
Skąd: Katowice
Wysłany: Śro 10 Sty, 2018   

O mam dokładnie tą samą niespodziankę co Mitar :) Wystarczy jak je połączę cyną czy muszę szukać jakiegoś rezystorka?
 
 
tas 
szef


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6146
Skąd: Beskidy
Wysłany: Śro 10 Sty, 2018   

jakbyście nie znaleźli to za też mogę popatrzyć i poszukać nowego rezystora, ale to za 2-3 dni
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
Yin 
prezes


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 797
Skąd: Katowice
Wysłany: Śro 10 Sty, 2018   

Panowie sfajczę coś jeśli pominę rezystorek i zmostkuję zworkę cyną? :)
 
 
tas 
szef


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6146
Skąd: Beskidy
Wysłany: Śro 10 Sty, 2018   

jeśli zwiększasz rezystancje to podnosisz próg LVC
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
Yin 
prezes


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 797
Skąd: Katowice
Wysłany: Śro 10 Sty, 2018   

To może opisze dokładniej: mam ten sam sterownik co Mitar z czterema polami: 60v, 64v, 72v, 80v. Oryginalnie żadna zworka tam nie występuje więc zastanawiam się czy producent niejako nie ułatwił życia użytkownikom i nie wystarczy tylko odpowiednich dla danego regenu pinów ( u mnie 60v) połączyć cyną.
 
 
Mitar 
kierownik



Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Gru 2016
Posty: 374
Skąd: Gliwice
Wysłany: Śro 10 Sty, 2018   

Ja dałem tam po prostu cynę na pole 72V łącząc te 2 miejsca (bez uzycia rezystora) i śmiga do teraz , hamowanie reg. działa :)
 
 
Yin 
prezes


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 797
Skąd: Katowice
Wysłany: Śro 10 Sty, 2018   

O i o to chodziło, dzięki :)
 
 
esati 
stażysta


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lip 2017
Posty: 144
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 14 Kwi, 2018   

jakie LVC ustawić dla pakietu 16s aby regen działał poprawnie? Celowałbym w 51-52V.
Ktoś wie jakie LVC będzie przy zworce na 60V?
 
 
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1893
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2018   

Powinno być ok. 51v
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group