|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Zestaw silnik 300W 48v przód+sterownik sinus, nowe |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
prezes
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Kwi 2017 Posty: 719 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Pon 23 Lip, 2018 Zestaw silnik 300W 48v przód+sterownik sinus, nowe
|
|
|
Sprzedam jak w temacie, nowy, nie używany. Silnik YTW-04 ( http://www.xiongdamotor.c...0motor/434.html ), niewielki i mało widoczny, oszczędny silniczek na dłuższe wypady. Mocowanie tarzy hamulcowej, rozstaw 100mm.
Do tego mini sterownik sinus 48v, łatwy do schowania, cichy i oszczędny.
O ile się nie mylę, można do niego podłaczyć lcd.
Cena: 600zł za kpl.
|
|
|
|
|
noel841106
stażysta
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Maj 2018 Posty: 137 Skąd: B-stok
|
Wysłany: Nie 29 Lip, 2018
|
|
|
Dlaczego taki sterownik do tego silnika? Sam tak dobrałeś? 750w szybko posypie koła zębate w tym silniczku |
|
|
|
|
wibi
szef
Pomógł: 42 razy Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 1072 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 29 Lip, 2018
|
|
|
noel841106 napisał/a: | Dlaczego taki sterownik do tego silnika? Sam tak dobrałeś? 750w szybko posypie koła zębate w tym silniczku |
To nie moc a moment "łamie zęby" dodatkowo w sterowniku "Rated current" to tylko 7A co powoduje, że to chyba jeden z najmniejszych sterowników na rynku na to napięcie.Dodatkowo napięcie to bateria i 48V to górna,dopuszczalna wartość napięcia ale można dać niższą (36,24) i też będzie dobrze. |
|
|
|
|
Kajman
prezes
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Kwi 2017 Posty: 719 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Sob 04 Sie, 2018
|
|
|
toć to idealny, mały i oszczędny sterowniczek |
|
|
|
|
noel841106
stażysta
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Maj 2018 Posty: 137 Skąd: B-stok
|
Wysłany: Pon 06 Sie, 2018
|
|
|
wibi napisał/a: | To nie moc a moment "łamie zęby" dodatkowo w sterowniku |
Kajman napisał/a: | toć to idealny, mały i oszczędny sterowniczek |
Tak, ale chwilowy prąd przy ruszaniu to 15A i silnik wytworzy taki moment, że po miesiącu zębów nie będzie w przekładni. Przekładnia w silniku została zaprojektowana do silnika 300W, a nie 700. |
|
|
|
|
Kajman
prezes
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Kwi 2017 Posty: 719 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Śro 08 Sie, 2018
|
|
|
Ty chyba za dużo teoretyzujesz, córka jeździ na takim zestawieniu od roku i nic się nie dzieje |
|
|
|
|
przenikanie
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Gru 2013 Posty: 392 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 13 Sie, 2018
|
|
|
Na silniku przekładniowym 24V Golden Motor od Bartka (maxev.pl) i sterowniku 350W jeździ się na baterii i sterowniku 48V 5 pełnych sezonów po 10.000 km. 50.000km-plus minus 5000 km. Tyle zrobiłem. A silnik nawet się nie pocił. Może jeździłbym dłużej, ale na pełnej prędkości wpadłem w dziurę i przekładnia poszła. Teraz jednak wolę bezprzekładniowe. I szybsze i mocniejsze. Oczywiście jeżdżę na sinusie.
Więc teorie teoriami, a praktyka górą.
Za to ten sterownik to nie jest żaden sinus, tylko zwykły trapez. Sinus 500W to mi pali gumy silnika 1kW na kole 20 cali w ciągu dwóch miesięcy. Jednak ma za mocne przyspieszenie, a że małe kółko i mocny silnik, to i moment w fotel wbija. Staram się ruszać powolutku, ale i tak opony piszczą... Różnych gum próbowałem z górnych półek, Schwalbe, Maxxis, ale i tak szybko trzeba zmieniać bo łysieją w zastraszającym tempie. |
_________________ Hase Kettwiesel 60V/2kW
Hase Lepus 48V/0.5kW |
Ostatnio zmieniony przez przenikanie Pon 13 Sie, 2018, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kajman
prezes
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Kwi 2017 Posty: 719 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Pon 13 Sie, 2018
|
|
|
sterownik w necie opisany jest jako sinus niby |
|
|
|
|
przenikanie
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Gru 2013 Posty: 392 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 13 Sie, 2018
|
|
|
sinewave controller musi być na naklejce. A nie ma.
Bo spotkałem się z różnymi "teoretycznymi sinusami"... |
_________________ Hase Kettwiesel 60V/2kW
Hase Lepus 48V/0.5kW |
|
|
|
|
przenikanie
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Gru 2013 Posty: 392 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 14 Sie, 2018
|
|
|
noel841106 napisał/a: | Dlaczego taki sterownik do tego silnika? Sam tak dobrałeś? 750w szybko posypie koła zębate w tym silniczku |
Dobieranie silnika do rozmiaru koła, obliczanie momentu i prędkości, umiejętność przewoltowywania, a nade wszystko dobierania odpowiedniego sterownika - to jest prawdziwa sztuka Niewiele pomogą teorie bez praktyki. Obliczenia niewiele czasem dają. Coś idzie z dymem. Ale po latach praktyki już wiadomo, co z czym kojarzyć
Rzekłbym, że ten sterownik nadaje się do tego silnika. To silnik połyka wszystko, co daje mu sterownik. A że sterownik niezbyt mocny, to go nie uszkodzi. Zawsze jednak polecam ostrożny start z samej manetki. Szkoda zębatek i szkoda opon, które się ślizgają i łysieją bez potrzeby.
No bo jak osiągnąć na rowerze z kołami 3x20cali jak moje Hase prędkość 70 km/h? Ileż trzeba było obliczeń, prób i błędów? Toż nawet niektóre falcony tego nie potrafią...
Dlatego ewentualnie, w miarę wolnego czasu, pomagam mniej zorientowanym kolegom w elektryfikacji. Aczkolwiek łatwiej jest osiągnąć dobry moment na małym kole niż na dużym. Za to kwestia prędkości na dużym kole i na dwukołowcu (trajka ma większe opory toczenia) to jest tylko kwestia baterii, silnika i zasobności portfela zainteresowanego. |
_________________ Hase Kettwiesel 60V/2kW
Hase Lepus 48V/0.5kW |
|
|
|
|
noel841106
stażysta
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Maj 2018 Posty: 137 Skąd: B-stok
|
Wysłany: Wto 14 Sie, 2018
|
|
|
Kajman napisał/a: |
Ty chyba za dużo teoretyzujesz |
Oby.
przenikanie napisał/a: | A silnik nawet się nie pocił. |
Tylko, że ja piszę o przekładni, a nie grzaniu uzwojeń.
W skrócie: ja z przekładniowymi nie mam doświadczenia, ale jak ktoś kupi ten zestaw i po miesiącu zmieli mu przekładnię, to odeśle silnik dla "Kajman" w ramach rękojmi i ten będzie musiał oddać kasę. Kupił jako zestaw, miało działać, a padło. W każdym sądzie wygra. Co innego jakby nawet od tego samego użytkownika kupił te graty, ale z dwóch różnych ogłoszeń.
Miejmy nadzieję, że nic takiego się nie zdarzy. |
|
|
|
|
Kajman
prezes
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Kwi 2017 Posty: 719 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Wto 14 Sie, 2018
|
|
|
A ja pisze o przekładni,na której brak śladów zużycia Rok jazdy na silniku 24v ze sterownikiem 42v Jak ktoś jest rzeźnik i nie wie co i jak, to wszystko zabije, ale rozsądek przede wszystkim. Więc zapewniam, że nie zmieli Ten sterownik jest swego rodzaju bezpiecznikiem
Co do sinusa: https://www.elektrolurchb...?products_id=69 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|