Przesunięty przez: tas Nie 08 Gru, 2013 |
REINKARNACJA WKRĘTARKI |
Autor |
Wiadomość |
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010
|
|
|
Wybacz... starość nie radość Skleroza nie boli, tylko się nachodzić trzeba |
|
|
|
|
mikews [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010
|
|
|
No to nieźle rozwijasz projekt.
Może nowy filmik z jazdy?
Ja narazie walczę z elektryką w motorynce. Zachciało mi się zapalania światła hamowania bezpośrednio ze sterownika i efektem tego jest ciekawy efekt spalenia krótkiego przewodziku robiącego za stacyjkę. Muszę jeszcze raz przemyśleć koncepcję. Zdjęcia wkrótce bo dostałem już wycięte osłony z plexi na boki. |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 05 Kwi, 2010
|
|
|
Jeśli nie masz osobnego obwodu do świateł, to daj tranzystor w układ wyłączników hamulców. One są zwierane po przyciśnięciu dźwigni hamulca. Przez jakiś opornik daj na bazę tranzystora masę załączaną z wyłącznika, a w emiter do plusa ledy świateł hamulców. Tranzystor P-N-P. |
|
|
|
|
7h7
stażysta
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 150 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Nie 11 Kwi, 2010
|
|
|
PRZEGUB WAHLIWY TYLNEJ BELKI
20100411157.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 455 raz(y) 477,51 KB |
20100411158.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 407 raz(y) 493,35 KB |
20100411159.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 406 raz(y) 419,58 KB |
|
_________________ erower 2 x 5kW Lipo 100V/15Ah 100A 80km/h www.7h7.pl www.sigmaev.pl
|
|
|
|
|
7h7
stażysta
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 150 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Sob 29 Maj, 2010
|
|
|
Zdjęcia z jazdy z wahliwą tylną osią, sprawuje się znakomicie. Niebawem filmy z jazd.
20100529_001.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 414 raz(y) 288,66 KB |
20100529A.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 396 raz(y) 104,68 KB |
|
_________________ erower 2 x 5kW Lipo 100V/15Ah 100A 80km/h www.7h7.pl www.sigmaev.pl
|
|
|
|
|
7h7
stażysta
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 150 Skąd: warszawa
|
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 30 Maj, 2010
|
|
|
"Proszę jechać... powoli..."
|
|
|
|
|
Mibars
kierownik Leń patentowany
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Lis 2008 Posty: 382 Skąd: Nadarzyn k. W-wy
|
Wysłany: Pią 18 Cze, 2010
|
|
|
Rewelacja ta maszynka...
Tak spytam... W momencie, kiedy Kuba przeszedł z trybu "powoli" na tryb "nie-powoli" - To wina c8iężkiej nogi, czy też sterownika? Spotkałem się z wkrętarkami, które pozornie mają płynną regulację (tak sugeruje ruch przycisku), a w rzeczywistości są tylko 2 prędkości... Jak to było w tym przypadku z dawcami napędów? |
_________________ No i jest |
|
|
|
|
7h7
stażysta
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 150 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Sob 19 Cze, 2010
|
|
|
Regulacja jest 5-6 stopniowa, na pierwszym stopniu jeszcze nie rusza tylko słychać PWM, na drugim już rusza. Kuba lubi mieć ciężką nogę, najwięcej frajdy ma z szarpnięcia przy ruszaniu chociaż nagłe wciśnięcie gazu przy małej prędkości też powoduje ten efekt. |
_________________ erower 2 x 5kW Lipo 100V/15Ah 100A 80km/h www.7h7.pl www.sigmaev.pl
|
|
|
|
|
Zbyszek Kopeć
szef
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 3284 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 19 Cze, 2010
|
|
|
Mały silniczek od mocnniejszej wkrętarki należy umieścić w pionowej rurze ramy roweru. |
_________________ EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl |
|
|
|
|
Mibars
kierownik Leń patentowany
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Lis 2008 Posty: 382 Skąd: Nadarzyn k. W-wy
|
Wysłany: Sob 19 Cze, 2010
|
|
|
Panie Zbyszku... To jest myśl... Nawet obroty po redukcji są dobre... Tylko jakiś mechanizm z zapadkami wymyślić, żeby to nie było cały czas spięte z układem napędowym i jazda... Jak ten kolarz na dopingu
Często podaje się napiecie wkrętarek, a jak jest z mocami? Ma to tak przynajmniej z 200W? |
_________________ No i jest |
|
|
|
|
Zbyszek Kopeć
szef
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 3284 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 19 Cze, 2010
|
|
|
Zapadki są zbędne, to się tylko obraca jak chodzi silnik, lub jak się pedałuje. Aby weszło w rurę, albo trzeba wymienić tę pionową rurę.
Moc powinna być podana na wkrętarce, trzeba będzie odczytać na jakiejś sztuce. |
_________________ EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl |
|
|
|
|
7h7
stażysta
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 150 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Nie 20 Cze, 2010
|
|
|
Zbyszek Kopeć napisał/a: | Zapadki są zbędne, to się tylko obraca jak chodzi silnik, lub jak się pedałuje. |
Nie zgadzam się. kręcenie silnikiem nawet nieobciążonym przez wielostopniowa przekładnie wymaga sporej energii, ja wykorzystuje ten efekt jako pierwszy stopień łagodnego hamowania, wyczynowy kolaż nie może sobie pozwolić na tracenie energii na kręcenie silnikiem - nie po to budują rowery z super lekkich materiałów.
Co do sprzęgnięcia takiego zespołu napędowego to można wykorzystać sprzęgło jednokierunkowego - namiar podawałem w innym temacie. |
_________________ erower 2 x 5kW Lipo 100V/15Ah 100A 80km/h www.7h7.pl www.sigmaev.pl
|
|
|
|
|
7h7
stażysta
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 150 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Nie 20 Cze, 2010
|
|
|
Cytat: | Często podaje się napiecie wkrętarek, a jak jest z mocami? Ma to tak przynajmniej z 200W? |
Wypnij akumulator z wkrętarki i podłącz go przez amperomierz(oczywiście pod obciążeniem) - zdziwisz się |
_________________ erower 2 x 5kW Lipo 100V/15Ah 100A 80km/h www.7h7.pl www.sigmaev.pl
|
|
|
|
|
7h7
stażysta
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 150 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Czw 24 Cze, 2010
|
|
|
KUB(ic)A narzeka, że ma za wolne auto, mówi: tato wrrrrrrrrrrrrrr!!!!(wolne tłumaczenie: tato szybciej!!!!)
Chyba będę musiał coś z tym zrobić!!!
Aku z 16,8 pójdą na 21V |
_________________ erower 2 x 5kW Lipo 100V/15Ah 100A 80km/h www.7h7.pl www.sigmaev.pl
|
|
|
|
|
|