ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Rower elektryczny raty 0% sklep E-biker.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
Przeróbka rowera na elektryczny przeróbka silnika bionx.
Autor Wiadomość
Grzesiek717 
początkujący


Wiek: 26
Dołączył: 04 Wrz 2018
Posty: 32
Skąd: Bochnia
Wysłany: Wto 12 Lut, 2019   Przeróbka rowera na elektryczny przeróbka silnika bionx.

Witam
Jestem w trakcie budowy elektrycznego rowera z silnikiem bionx będę chciał go przerobić pod zewnętrzny sterownik 48v 45A 1500w
Znalazlem wiele instrukcji tylko dziwi mnie fakt że osoby co przerabiaja piszą o przewodach zasilajacych 3x 1,5mm2. Czy to nie jest za cienki przewód dla 45A?

Druga rzecz gdzie kupię sterownik bldc 45A działający w zakresie 36do 60v?
 
 
biscwiz 
początkujący


Dołączył: 25 Paź 2018
Posty: 6
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Wto 12 Lut, 2019   

Hej,

dolaczam do klubu przerabianych bionxow :) Ja jestem na etapie przerobki na zew sterownik. Posluguje sie filmikiem "bikel pl"
Kod:
https://www.youtube.com/watch?v=VSLO1MRweHI


Kod:
http://bikel.pl/silnik-bionx-przerobka/


Z tego co widze to kolega przerabial juz przynajmniej 2 sztuki i uzywal 1,5 mm2.
Druga sprawa ze 45A to troche za duzo na ten silnik, zdaniem moim oraz kolegi z tego forum. Ja zakupilem 30A 48V
 
 
leszcz 
prezes


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 15 Lut 2017
Posty: 795
Skąd: Rumia
Wysłany: Wto 12 Lut, 2019   

48v * 45a = 2160W więc prędzej 30a
_________________
Rób to co kochasz!
 
 
biscwiz 
początkujący


Dołączył: 25 Paź 2018
Posty: 6
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Wto 12 Lut, 2019   

Co do sterownika ja kupilem na Aliexp...
Na miejscu masz dostepny np. w nexunie

Kod:
https://nexun.pl/pl/p/GT500%2C-36V-48V%2C-30A/540
 
 
Grzesiek717 
początkujący


Wiek: 26
Dołączył: 04 Wrz 2018
Posty: 32
Skąd: Bochnia
Wysłany: Wto 12 Lut, 2019   

A jak z tym przewodem? Bo przy 40a i 48V to będzie spadek napięcia pewno do 40V

Bardziej interesuje mnie ten sterownik Gt1500 nie jest wiele droższy a może być większa frajda, tyle że napięcie ma 48V min da się ten zakres obniżyć do 36V?
 
 
warthog 
początkujący


Dołączył: 20 Cze 2018
Posty: 25
Skąd: Trzebnica
Wysłany: Wto 12 Lut, 2019   

Grzesiek717 napisał/a:
a może być większa frajda
Jak chcesz większej frajdy to nie pchaj się w bionxa. Przerabiałem temat i GT1500 usmaży ten silnik. GT500 to optymalny wybór. Pchanie ponad 30A (przy 48V) wcale nie poprawia osiągów. Tam są za małe magnesy i dodatkowy prąd nic nie daje tylko grzeje silnik.
Zainwestuj najlepiej od razu w QS205, moc nieporównywalnie większa, lepiej przyspiesza, nie grzeje się.
 
 
Grzesiek717 
początkujący


Wiek: 26
Dołączył: 04 Wrz 2018
Posty: 32
Skąd: Bochnia
Wysłany: Śro 13 Lut, 2019   

A jaki silnik jeszcze inny a lepszy?
Aktualnie w rowerze mam silnik DC szczotkowy 350W 24V podłączyłem mu baterie 36V silnik się nie grzeje a pobiera przy przyspieszaniu nawet 28Amper. Niestety bardzo głośno chodzi i prędkość maksymalna 30km/h
 
 
Grzesiek717 
początkujący


Wiek: 26
Dołączył: 04 Wrz 2018
Posty: 32
Skąd: Bochnia
Wysłany: Wto 09 Kwi, 2019   

Panowie odkąd odblokowałem rower jedzie max 45km/h bateria 48V. Nie ma sensu przerabiać tego na zewnętrzny sterownik. Gdyż po odblokowaniu to super jeździ. Jeżeli jest ktoś zainteresowany odblokowaniem posiadam interfejs.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Batteryguru baterie do rowerów elektrycznych

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group