Przesunięty przez: tas Sob 07 Gru, 2013 |
Silnik BUŁGAR - zasilanie |
Autor |
Wiadomość |
Zbyszek Kopeć
szef
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 3284 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 11 Lut, 2011
|
|
|
Ostatnio robiłem porządki w miedzi i wiele wyrzuciłem. Dzisiaj sprawdzę, może jeszcze coś jest i dam znać.
Te lutowanie nic nie da.
Testy juz różne porobiłem i już wszystko wiadomo, czego się spodziewać (opisy na moich stronach).
Przypominam, że cewki biegunów komutacyjnych muszą zostać tak samo połączone jak w oryginale.
Ostatnio LEMCO coś oszczędza i jakość już jest nie taka jak na początku, do tego ma tylko jedno łożysko i jak coś nie wywarzone, to niszczy się szybko całość.
ZBYKOPTEK jest korzystniejszy. |
_________________ EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl |
|
|
|
|
wolsumo [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 22 Lut, 2011
|
|
|
wystarczy zastosować skrzynie z 126p i po sprawie zero przerubek skrzynia pasuje w miejsce skrzyni z cc700 odpada problem scematów wysyłek itp |
|
|
|
|
Pir-serwis
kierownik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Sty 2010 Posty: 333 Skąd: Ostrowiec Warszawa
|
Wysłany: Wto 22 Lut, 2011
|
|
|
Dziekuje za informacje lecz ja nie planuje przeróbki ani pięćsetki ani malucha.
Dzisiaj nawet oglądałem Astrę-masa 955 i DMC 1475-mój citroen waży 909 a DMC-tylko 1365kg. |
_________________ Paweł-Elektryczny Citroen BX |
|
|
|
|
Pir-serwis
kierownik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Sty 2010 Posty: 333 Skąd: Ostrowiec Warszawa
|
Wysłany: Czw 24 Lut, 2011 Bułgar lub inny
|
|
|
Odnosnie przeróbek wirowania silnika-czy nie moge po prostu przepiąć na komutatorze szczotek-uzwojenie twornika-prosze o wyjasnienie. Po co zamieniać cewki,rozkuwać skoro zmiana pola na tworniku robi to samo.Chyba,że szczotki nie sa centralnie do biegunów głównych czy innych do których są skierowane-?
Przecież silniki te ze stanów ,które mają właśnie wyprowadzenia 4 to tak mają-że wirnik osobno i stojan osobno-i tam tak ta zamiana jest wykonywana. |
_________________ Paweł-Elektryczny Citroen BX |
|
|
|
|
Pir-serwis
kierownik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Sty 2010 Posty: 333 Skąd: Ostrowiec Warszawa
|
Wysłany: Sob 26 Mar, 2011 bulgar szeregowy
|
|
|
Co do Twej wyowiedzi-polączenia wykonane jak poniżej-ale okazalo się,że kierunek obrotów nie ten,więc rozpialem i bedę zamienial miejscami.
silnik polaczenia 2.JPG
|
Pobierz Plik ściągnięto 390 raz(y) 32,48 KB |
|
_________________ Paweł-Elektryczny Citroen BX |
|
|
|
|
jatko
Zasłużony dla zlotu EV Teoretyk
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Kwi 2009 Posty: 115 Skąd: Augustów
|
Wysłany: Sob 07 Maj, 2011
|
|
|
wolsumo napisał/a: | wystarczy zastosować skrzynie z 126p i po sprawie zero przerubek skrzynia pasuje w miejsce skrzyni z cc700 odpada problem scematów wysyłek itp |
Możesz rozwinąć tą myśl? w czym jest lepsza skrzynia od 126p w połączeniu z bułgarem? |
_________________ EV - tego powinni zabronić ... |
|
|
|
|
Robsonik20
kierownik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Mar 2011 Posty: 363 Skąd: LBN
|
Wysłany: Sob 07 Maj, 2011
|
|
|
Pir przerobiłeś w końcu tego citroena? |
|
|
|
|
Pir-serwis
kierownik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Sty 2010 Posty: 333 Skąd: Ostrowiec Warszawa
|
Wysłany: Czw 12 Maj, 2011 przeróbka w temacie DAEWOO TICO VS CITROEN BX
|
|
|
Witaj.
Częściowo wena mi minęła ale powoli wraca.
Opis na stronie w temacie.
Na razie staneło na tym,iż zamontowałem silnik.
Myslę nad tym jakie bedą obciążenia,nikt nic nie doradza.
Chodzi o połączenie skrzyni,łapy z półośką do karoserii.
Kumpel mówi,że ceownik,ja bym dał płaskownik 6x70.
Początkowo myslałem do ramy i do pasa z przodu(na nim stała chłodnica) i plaskowniem 5x50 plus kontowniki a łapa osobno z półosią też do skrzyni przy pomocy tych samych płaskowników i kątownikow bez mocowania na gorna poduszkę ,która psuje mi koncepcję bo tam by poszły akumulatory.
W końcu rozważam wywaleenie tylnej kanapy i tam akumulatory bo z wyliczeń wychodzi pojazd max 1osobowy i to jak się uda.
Nie wyciąga się tak wiele jak sie wydaje.
Mój Bx wg dowodu 906kg, DMC 1365kg,wyjąlem max 150kg(tak mi sie wydaje),konstrukcja lekka-duzo kompozytów-maska przód,tył,boczki-samochod duży i komfortowy i o to mi chodzilo,minus wpomaganie hydropneumatyczne które trzeba napędzić i podnieść samochod(brak resorów,sprężyn-silowniki olejowe).
Gdy się ważylem-przed przeróbką z pustym bakiem i małą ilością gazu-1tona-tu dodaję iż było to na wadze do węgla-gadając z kumplami-waga do węgła a waga do złomu to dwie rózne wagi... |
_________________ Paweł-Elektryczny Citroen BX |
|
|
|
|
Pir-serwis
kierownik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Sty 2010 Posty: 333 Skąd: Ostrowiec Warszawa
|
Wysłany: Czw 12 Maj, 2011
|
|
|
Wszelkie pytania co do mej konwersji jak i porady uwagi-proszę więc w temacie bym ja się nie rozpisywał i nie powielać tematu.
Tam to jest bodaj na samochodyelektryczne ale nie da się zalogować jakiś czas,ciągle błąd serwera 404-czy też tak macie-czy pisać do admina? |
_________________ Paweł-Elektryczny Citroen BX |
|
|
|
|
Zbyszek Kopeć
szef
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 3284 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 12 Maj, 2011
|
|
|
Domyślam się chyba o tym połączeniu - zawieszeniu skrzyni. Radzę użyć kątownika 40x40 lub kwadratu 20x20. |
_________________ EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl |
|
|
|
|
Pir-serwis
kierownik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Sty 2010 Posty: 333 Skąd: Ostrowiec Warszawa
|
Wysłany: Czw 12 Maj, 2011
|
|
|
Kwarat z uwagi na sztywność ma się rozumieć?
Chciałem płaskownik ale i tak on bedzie pospawany z 5elementów-co by to nie było.
Płaskownik z uwagi na to również iż chciałbym założyć tam bulgara by zobaczyć jak to chodzi w stosunku do LEM a tak ta łapa właśnie wychodzi po samym boku silnika-płaskownik może jeszcze wejdzie-inne warianty-nie chyba,że od drugiej strony.
Wstawię zdjęcie to może coś się wymyśli. |
_________________ Paweł-Elektryczny Citroen BX |
|
|
|
|
|