|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
zakup elementów - szybki rower do pracy |
Autor |
Wiadomość |
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Czw 12 Cze, 2014
|
|
|
Tak, wsio naraz szeregowo bo są ładowarki do żeli na 48V i na 60V.
Ale koledzy poprzednicy mają rację. Znasz przysłowie: 'Oszczędny płaci dwa razy'?
Żele nie nadają się do pobierania z nich dużych prądów (tak samo jak te wszystkie baterie na allegro gotowe w pojemnikach do rowerów miejskich - sporo ludzi je kupuje, montuje do sterownika 800W - daje gazu i pada BMS, stąd tyle tego dziadostwa na alledrogo).
Żele teraz kupisz, za pół roku wyrzucisz i to jest pewne. Są ciężkie, drogie, mało wydajne, mało żywotne itp. Teraz oszczędzisz 200zł (względem robionej baterii Litowej) a za kilka miesięcy stracisz 800zł na nowe aku bo z 12A będziesz mieć 5Ah do dyspozycji.
Tak wyglądają realia użytkowania Żeli w mocniejszych/szybszych rowerach.
Żele się sprawdzają w klasycznych rowerach pokroju 250W-350W MAX. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
jedrula
początkujący
Dołączył: 11 Cze 2014 Posty: 27 Skąd: Swinoujscie
|
Wysłany: Czw 12 Cze, 2014
|
|
|
Dzięki ponownie, właśnie doszedłem do tego samego wniosku. Zatem przyjdzie mi samodzielnie tworzyć zestaw na LiPo z maksymalnie uproszczoną obsługą. |
|
|
|
|
Szymek
brygadzista
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Cze 2013 Posty: 296 Skąd: Klb
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|