Przesunięty przez: tas Sob 21 Mar, 2015 |
FALCON - nowy projekt |
Autor |
Wiadomość |
Adamo
brygadzista
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 02 Cze 2014 Posty: 204 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: Pią 17 Paź, 2014 FALCON - nowy projekt
|
|
|
Nie lubię czekać więc zakładam garaż a zaczynam "budowę" od zakupu opon.
Waga opony to 2.35 kg
Będzie to miało przerzutki silnik 7x9 bo ma dół a powinien mieć jeszcze większy przy 24" średnicy zew opony choć to tylko ok 8% różnicy ale zawsze coś.
Felgi w drodze 19" 1.40 czyli Romet
CDN.. |
_________________ Co siejesz to zbierasz. |
Ostatnio zmieniony przez Adamo Pią 20 Mar, 2015, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Pią 17 Paź, 2014
|
|
|
Widzę że masa rośnie, ciężko to będzie uciągnąć samymi nogami Rama pozostaje czy coś całkiem nowego? Ja u siebie nie wsadzę już nic większego 2.35 rama nie puszcza. |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
|
Adamo
brygadzista
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 02 Cze 2014 Posty: 204 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: Pią 17 Paź, 2014
|
|
|
Eryku rama nowa w wersji full |
_________________ Co siejesz to zbierasz. |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pią 17 Paź, 2014
|
|
|
Ja cału czas wiszę w powietrzu z problemem, czy opona z crossa + felga z crossa, a może szeroka obręcz rowerowa + rozwiercanie na szprychy motocyklowe i opona rowerowa ale szeroka.
Kurde |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
leoxxx
stażysta leoxxx
Dołączył: 01 Cze 2014 Posty: 118 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 17 Paź, 2014
|
|
|
tas napisał/a: | opona z crossa + felga z crossa |
Wydaje się optymalne rozwiązanie. W końcu to będzie takie coś w stylu elektrycznego krosa. |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pią 17 Paź, 2014
|
|
|
Ale kurde, to jest nieomal 6kg. Tyle co 900Wh akumulatorów :/
Tu upatruję problem |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
leoxxx
stażysta leoxxx
Dołączył: 01 Cze 2014 Posty: 118 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 17 Paź, 2014
|
|
|
6kg więcej od szerokich rowerowych? |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pią 17 Paź, 2014
|
|
|
U mnie to jest 2.8kg (komplet rowerowy) vs 6.2kg (komplet z crossa) bez szprych opona + dętka + obręcz
Trochę mnie to stopuje. Musze to przemyśleć |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
Adamo
brygadzista
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 02 Cze 2014 Posty: 204 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: Sob 18 Paź, 2014
|
|
|
+ 3.2 kg masy resorowanej to dla mnie problem
Myślę że 3 kg masy nie resorowanej za rozwiązanie w stylu HD to dobre rozwiązanie |
_________________ Co siejesz to zbierasz. |
|
|
|
|
lkuc18
kierownik
Dołączył: 10 Gru 2013 Posty: 314 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 18 Paź, 2014
|
|
|
Jakie zasilanie planujesz?
Te opony które masz są rowerowe? Ja ostatnio chciałem na komarkową felgę założyć VeeRubber 24x2.6 ale okazała się za duża (wewnętrzna średnica)...
Generalnie to mam też inne pytanie. Jak 7x9 radzi sobie z ruszaniem? Czy jest kosmos w porównaniu do 10x6? |
|
|
|
|
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
|
|
|
|
Adamo
brygadzista
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 02 Cze 2014 Posty: 204 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: Nie 19 Paź, 2014
|
|
|
Zasilanie 15Ah 16s Lipo.
Opony jak i felgi moto. dla bezpieczeństwa a ich szer. bo sporo u mnie pisku.
Nie znam startu na 10x6 ale 7x9 startujesz bez pedałowaniu od tak a dynamika startu podobna jak przy FX1306 tylko że spokojniejsza bardziej laminarna.
Eryku rama z miasta piwa a już niebawem jestem umówiony na dogranie szczegółów |
_________________ Co siejesz to zbierasz. |
|
|
|
|
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
|
|
|
|
Rafał
brygadzista
Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Gru 2013 Posty: 290 Skąd: wawa
|
Wysłany: Nie 19 Paź, 2014
|
|
|
Adamo napisał/a: | + 3.2 kg masy resorowanej to dla mnie problem
Myślę że 3 kg masy nie resorowanej za rozwiązanie w stylu HD to dobre rozwiązanie |
Bardzo fajny projekt powstaje Adamo. Mam tylko zastrzeżenia co do opon. O ile full wiadomo lepszy w teren, bardziej komfortowy, to w sumie nie wiem po co Ci takie opony. Ja na swoich po najgorszym piachu w lesie daje rady. Pod strome podjazdy z przewyższeniem po kilka metrów w piachu też dają rady. Także nie wiem jak ciężki teren byś musiał mieć by opona rowerowa o średnicy ok 2,3-2,5 cale nie dała rady.
No i tak ciężkie opony odbiją ci się dość mocno na przyśpieszeniu czy hamowaniu. |
|
|
|
|
Adamo
brygadzista
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 02 Cze 2014 Posty: 204 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: Nie 19 Paź, 2014
|
|
|
Kto wie może na kremówkę zajdę
Zmiana priorytetów nastąpiła i buduję rower dla żony puki co Kross mi wystarczy
Musi mieć wygodnie i dobrą trakcję bez uślizgów bocznych bo zanim Bóg uwolnił ją od raka 4 stopnia to przeszła dziewczyna na stołach operacyjnych więc sami rozumiecie.
Rafał masz rację że się da pewnie a co do poprawy osiągów to za za przemawia mniejsza średnica kół co usprawni i przyspieszenie i hamowanie. Zawsze mniejsze koło podnosi sprawność układu hamulcowego bo rosną obroty tarczy na danym dystansie. |
_________________ Co siejesz to zbierasz. |
|
|
|
|
|