|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Opinie o tojocie i-road |
Autor |
Wiadomość |
bosman
młodzik
Dołączył: 14 Lis 2014 Posty: 53 Skąd: trójmiasto
|
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 03 Lut, 2015
|
|
|
Wielkość pochylenia jest zależna od prędkości, czy od skrętu kierownicy? |
|
|
|
|
Nostusek
szef
Pomógł: 18 razy Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2011 Posty: 1406 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Pią 06 Lut, 2015
|
|
|
Już widzę setki Toyot leżące na boku... Konstrukcja na 3 kołach nie ma szans się trzymać drogi! Wiem jak zachowywał się Re-Volt i jak skręcał - tu pochylenie nadwozia nieco może pomóc tyle że pomysł na skręcanie tylnego koła jest rodem z... wózka widłowego. Owszem zwrotne to to będzie niesamowicie (tylne koło można nawet skręcić pewnie w zakresie 180 stopni) ale sterowanie tylnym kołem jest mega nieprecyzyjne - bardzo łatwo tu o utratę stateczności - zwłaszcza jak ktoś trafi na nierówność drogi przy łuku... |
_________________ Pal gumę - nie benzynę! EV górą!!
Silnik: MY1020 500W/24V, sterownik: YK-40 -tuningowany , akumulator: 2 x Toyama NPC-18
Potrzebujesz akumulatora kwasowego? AGM, VRLA, GEL, trakcja, samochodowe ? Dzwoń: 609-208-808 w godz 9 - 17 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|