ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
[NIEAKTUALNE] BMS I STEROWNIK (nowe)
Autor Wiadomość
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw 07 Maj, 2015   [NIEAKTUALNE] BMS I STEROWNIK (nowe)

Wszystko nowe/nieużywane

BMS 16S LiPo (60/10A)



STEROWNIK - GT 1500W, 48V-84V, 45A (12-24S)
LVC: 41V +-1V

Ostatnio zmieniony przez Tomas Wto 12 Maj, 2015, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Nie 10 Maj, 2015   

BMS NIEAKTUALNY.

STEROWNIK NOWA CENA - 250zł (zaktualizowano nad zdjęciem)

Pozdrawiam
 
 
Pir-serwis 
kierownik



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 333
Skąd: Ostrowiec Warszawa
Wysłany: Pon 11 Maj, 2015   

Czy da się w sterowniku zmienić napięcie odcięcia?
I 84V to nominał czy max.a nominalne 72V?
Chodzi jakie naięcie maksymalne mogę dać na zaciski?
Czy jest funkcja regen po podaniu sygnału?
Bądź zdjęcie etykiety z niego proszę.
_________________
Paweł-Elektryczny Citroen BX
 
 
Pykacz 
szef


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 03 Lip 2012
Posty: 1561
Wysłany: Pon 11 Maj, 2015   

Pir-serwis napisał/a:
Czy da się w sterowniku zmienić napięcie odcięcia?
I 84V to nominał czy max.a nominalne 72V?
Chodzi jakie naięcie maksymalne mogę dać na zaciski?
Czy jest funkcja regen po podaniu sygnału?
Bądź zdjęcie etykiety z niego proszę.


Z tego co wiem to ten typ sterownika ma do 100V max (kondensatory ma 100V i w zasadzie trzeba by choć trochę zapasu mieć) i nawet sprzedający napisał że do 24s (domyślnie podaje się oczywiście napięcie dla li-ion (nowy typ i Li-po czyli do 4,2V/cela a to około 100V właśnie ) .
Ja miałem osobiście bardzo podobny z wyglądu sterownik i nie było opcji oddawania energii do aku . Owszem można było hamować magnetycznie silnikiem ale "cofki" energii do aku nie było . Ale to już by musiał dokładnie potwierdzić sprzedający .Co do odcięcia to pewnie można to obniżyć . Ja miałem wersję z fabrycznie zamontowanym regulatorem odcięcia dla aku 48-60-72V ale nie zrobiłem fotki gdzie co i jak dochodziło . Generalnie ja te sterowniki wspominam bdb i jako bezawaryjne do tego proste w montażu i obsłudze .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group