ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
przeróbka na ebike
Autor Wiadomość
jszk 
stażysta
jszk


Pomógł: 4 razy
Wiek: 53
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 128
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pon 14 Mar, 2016   przeróbka na ebike

Witam wszystkich, jest to mój pierwszy post na tym forum wiec prośba o wyrozumiałość jeśli zapytam o coś oczywistego.
Trochę się już naczytałem i co nieco wiem ale więcej nie wiem wiec będzie 100 pytań do...
Założenia - trudne bo rosły w miarę czytania, ale gdzieś trzeba było przystopować i stanęło na 500-800 W na początek w tylnym kole (28'') No i tu pierwszy dylemat - co to są za oznaczenia silników 7x9, 7x8, 10x6 itp. Już widzę ze mi odpowiadać będzie (chyba) 7x9 z racji 28'' koła bo moment duży choć silnik wolniejszy.
przy 48V na 7x9 będzie pewnie jakieś 40-45km/h przy 10x6 będzie 50-55. A jak się zachowa układ powiedzmy przy jeździe ekonomicznej 25km/h. Przy którym silniku zajadę dalej na baterii? Trasa to raczej spokojne asfalty ew leśne tematy ale bez extremalnych wyzwań.
Co z hałasem. Słychać głośno te silniki przy 25km/h?
No i jaki sterownik do tego (taki za 199 z nexuna styknie??)
Budżet na tą chwilę to 1,2kpln bez baterii (mam żelowe za free wiec na początek wystarczy)
Pozdrawiam
btw. zapłacił juz ktoś z Was mandat za ponad 250W?? ktoś się tym w ogóle interesuje na ulicy z władzy??
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Pon 14 Mar, 2016   

Wszystkie silniki mają mniej więcej takie samo zużycie energii jeśli jeździ się spokojnie i przy prędkości 25km/h lub szybciej

W twoim przypadku lepiej zamontować silnik wolnobieżny - masz duże koło, silnikowi trudniej takim kręcić. Lepiej będzie startować, będzie mieć więcej siły, co przy podjazdach, jeździe pod wiatr, włączaniu sie do ruchu będzie łatwiejsze i płynniejsze. Tak samo jeśli zjedziesz z asfaltu na szutry/lasy. W takim terenie wolnobeżny silnik zużyje mniej energii i będzie się mniej grzał.
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group