|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Jaka konfiguracja do wolnej ekonomicznej jazdy. |
Autor |
Wiadomość |
syntony
stażysta
Dołączył: 28 Gru 2014 Posty: 113 Skąd: kielce
|
Wysłany: Pon 02 Maj, 2016
|
|
|
sentinel - podpytam Cię jeszcze trochę bo to konfiguracja jaką rozważam.
- Piszesz, że silnik się generalnie nie grzeje - miałeś okazje jeździć przy wyższych temperaturach? 30 i więcej.
- Wszystko to co podajesz: prędkości, poziomy grzania, to na jakim ustawieniu sterownika? LOW, NORMAL czy TURBO?
- Piszesz, że max to 40 km/h ze wspomaganiem, a ile bez wspomagania rower osiąga?
- I jaki jest max przy naładowanej do końca baterii, a jaki gdy jest bliska rozładowania, bo u siebie widzę sporą różnicę?
- Czy różnica jeżeli chodzi o dynamikę/przyśpieszenie przy naładowanej i nienaładowanej jest mocno odczuwalna?
- Czy rower ma siłę aby podjechać pod KAŻDĄ górkę o ile ogólnie nachylenie pozwala złapać przyczepność?
- Zaskoczyłeś mnie z tym sterownikiem, u mnie jest on zawsze w 100% zimny, nigdy się nie nagrzał nawet w najmniejszym stopniu.
- Przy okazji, jakie wychodzą Ci zasięgi bez wspomagania/ze wspomaganiem/z lekkim wspomaganiem? Jaki masz dokładnie akumulator?
atomek - no gorący... czyli parzy w rękę Nie wiem jaką obudowa miała temperaturę - ale zapewne wnętrze jeszcze wyższą |
|
|
|
|
sentinel
młodzik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Gru 2015 Posty: 75 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 11 Maj, 2016
|
|
|
sorka,że tak póżno, mam andzieję, że jeszcze aktualne ale dopiero zobaczyłęm te pytania a więc
syntony napisał/a: | sentinel - podpytam Cię jeszcze trochę bo to konfiguracja jaką rozważam.
- Piszesz, że silnik się generalnie nie grzeje - miałeś okazje jeździć przy wyższych temperaturach? 30 i więcej. |
Jeździłęm w temperaturze max 30 stopni jak słonko przygrzało i nie zauważyłem żeby się więcej coś grzało, ale tak jak ktoś pisał, jest cieplej można więcej po gazie dać bo tak zimnem nie wieje
syntony napisał/a: | - Wszystko to co podajesz: prędkości, poziomy grzania, to na jakim ustawieniu sterownika? LOW, NORMAL czy TURBO? |
na normalu
syntony napisał/a: | - Piszesz, że max to 40 km/h ze wspomaganiem, a ile bez wspomagania rower osiąga? |
ogólnie to wszystko mierzyłęm za pomocą gps i max jaki wydobyłęm z pedałowaniem to 44 kmh bez to podejrzewam będzie ok 37 kmh myślę( po płaskim w kilka sek mam taką prędkość, pod górkę dłużej to trwa)
syntony napisał/a: | - I jaki jest max przy naładowanej do końca baterii, a jaki gdy jest bliska rozładowania, bo u siebie widzę sporą różnicę? | max przy naładowanej to tak jak wyżej, a jak już trochę bliżej końca to te 5 kmh na oko różnicy jest i w przyśpieszeniu trochę czuć że słabiej ciągnie, ale różnica jakaś wielka nie jest i cały czas jeżdzi się przyjemnie
syntony napisał/a: | - Czy różnica jeżeli chodzi o dynamikę/przyśpieszenie przy naładowanej i nienaładowanej jest mocno odczuwalna? | jak wyżej
syntony napisał/a: | - Czy rower ma siłę aby podjechać pod KAŻDĄ górkę o ile ogólnie nachylenie pozwala złapać przyczepność? | nie wiem czy pod każdą bo mieszkam w Olsztynie a tu dużych górek nie ma niestety, ale każdą jaką spotkałem dałem rade pokonać bez pedałowania,( nawet te gdzie na najniższym biegu ciężko się wdrapać) o ile nie jest to jakiś luźny piach czy coś w tym rodzaju, po asfalcie wszystko łyka jak mały pelikan:)
syntony napisał/a: | - Zaskoczyłeś mnie z tym sterownikiem, u mnie jest on zawsze w 100% zimny, nigdy się nie nagrzał nawet w najmniejszym stopniu. | no u mnie właśnie jak się trochę pomęczy rower po górkach czy coś to się grzeje ale nigdy nie nagrzałem go tak aby się nie dało go trzymać w ręku
syntony napisał/a: | - Przy okazji, jakie wychodzą Ci zasięgi bez wspomagania/ze wspomaganiem/z lekkim wspomaganiem? Jaki masz dokładnie akumulator? |
bez wspomagania nie testowałem, bo trochę nudna taka jazda jest, bezwspomagania głównie po lesie jeżdżę, a zawsze mam trasy mieszane, troche las troche asfalt( na którym jade na tempomacie i dopedałowywuję zazwyczaj)
ale po 40 km przez miasto( ciągłe przyśpieszanie, zwalnianie i przynajmniej połowe czasu jazdy bez pedałowania miałęm 50% baterii a moja konfiguracja to: 14s 17,5 ah lion
także podejrzewam że na asfalcie z dopedałowywaniem( zawsze kręcę na tyle, żeby czuć tylko jakiś minimalny opór, żeby nie machać nogami w powietrzu, więc raczej jakoś mocno go nie wspomagam) bym 100 km zrobił, a bez to tak z 60 może by wyszło, jak to przetestuje kiedyś dam znaka, ale średnia z tego przyjemność, bo sie nudzi trochę tak |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|