Silniki BLDC różne rodzaje moce napięcia przekł/bezprzekł. |
Autor |
Wiadomość |
glebor
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 1334 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 14 Maj, 2016 Silniki BLDC różne rodzaje moce napięcia przekł/bezprzekł.
|
|
|
Witajcie. Mam do zaoferowania kilka silników rowerowych każdy z nich oczywiście bezszczotkowy, silniki są firmy tranzX i toprun (SPARTA). TranzX wszystkie mają sprzęgło jednokierunkowe, wszystkie silniki są z hallotronami więc umożliwiają płynne ruszanie na manetce bez konieczności pedałowania! i wszystkie są testowane i sprawne, są na typowy rozstaw przedni (100mm) czyli pasują bez rozginania ramy i zbędnych komplikacji. Idealne do montażu w typowym rowerze, jeżeli planujesz przerobić go na elektryczny.
Dla tych, którzy cenią sobie jazdę zgodną z przepisami polecam montaż silnika 36V i zasilanie go napięciem 36V. Dla bardziej wymagających polecam zakup silnika 36V i przevoltowanie go na 48V z zachowaniem mocy maksymalnej nie przekraczającej 600W, z doświadczenia na przevoltowanym silniku na 48V i sterowniku 17A rower śmiga świetnie. Klucz do sukcesu to co sezonowe smarowanie przekładni). Idealnym rozwiązaniem jest także zakup silnika na 24V i zaplecenie go w mniejszej obręczy oraz zasilanie wyższym napięciem, w tedy jest większa liczba obrotów niezbędna do uzyskania zadanej prędkości.
Co najważniejsze silniki są firmowe więc zastosowane w nim tryby są dobrej jakości. Każdy silnik sprawdzamy przed wysyłką w widełkach rowerowych czy pracuje prawidłowo. Do każdego silnika jest komplet nakrętek. Zastosowałem krótkie przewody wyjściowe oraz załączam komplet złączek do wykonania przedłużacza do hallotronów i do faz silnika. Jest to niezwykle wygodne rozwiązanie kiedy np. złapiemy "kapcia" to wystarczy wypiąć jedną kostkę od silnika i można szybko zdjąć koło oraz naprawić dętkę.
Cena za sprawdzony silnik i komplet kostek to 280zł/szt. (mam także przewód 5x0,14 idealny na przedłużenie hallotronów).
Posiadam także przednie silniki zaplecione w obręcze 28" w cenie 310zł w stanie gotowym do założenia i jazdy. Koła są wycentrowane w serwisie rowerowym.
Przed zakupem proszę napisać co potrzeba, mam nadzieję, że będę mógł coś dobrać. Jest możliwość również zaplecenia silnika w dowolną obręcz w tedy koszt koła z nowa obręczą i szprychami nie przekroczy 350zł.
Posiadam również silniki SPARTA (TOPRUN) (3szt) zaplecione w obręcz 28" lub w stanie do zaplecenia (2szt). Silniki są przystosowane do pracy ze sterownikiem zewnętrznym (wyprowadzone również przewody od hallotronów) także będą działać z każdym sterownikiem BLDC. Cena za koło to 260zł. Cena za przerobiony silnik w stanie do zaplecenia - 220zł. Jest również możliwość zaplotu w dowolnej wielkości obręcz. Silniki są przystosowane głównie do wspomagania, są niedrogie lekkie i spokojnie wspomagają przy obręczy 26" i napięciu 36V do około 38-40km/h.
Do każdego silnika załączam zdjęcia, filmik z pracy i na życzenie nowego nabywcy pomiar prędkości jaką silnik uzyskuje na napięciu 36 oraz 48V.
Poniżej klika zdjęć samych silników przekładniowych, po przetestowaniu pojawią sie również fotki sparty i całych kół:
Do zestawu posiadam sterowniki BLDC na 36/48V z samouczeniem, manetki kciukowe, obrotowe z wyświetlaczem napięcia, także zestaw można doposarzuć do poziomu baterii.
Do silników posiadam sterowniki oraz manetki.
-----
edit
Dodaję filmy z testów pierwszych 2 silników:
https://youtu.be/sI-W_Hdcmqo
https://youtu.be/GqwPkjGCVS8
dla silników na 36v. |
Ostatnio zmieniony przez glebor Śro 18 Maj, 2016, w całości zmieniany 5 razy |
|
|
|
|
bloodyopel
szef Krystian
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 1175 Skąd: Słupca k.Konina
|
Wysłany: Sob 14 Maj, 2016
|
|
|
A z innej beczki, posiadasz jakiekolwiek uszkodzone silniki? Bo potrzebuję zębatki zewnętrznej do silnika przekładniowego gazelle |
_________________ Obecny e-bike: LIMBER BIG BOY |
|
|
|
|
WojtekErnest
szef
Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Sie 2012 Posty: 3453 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 14 Maj, 2016
|
|
|
Rozumiem ze dla kola 24 cale, zasilania 36 V - 10S i sterowniku ograniczajacym do 17A, polecasz raczej silnik nominalny 24 V niz 36 V ? Czy mozliwa jest dostawa do Ciebie własnej obręczy i montaż w nim silnika w ciagu dnia (na miejscu) z Twoimi szprychami ?
Jaki koszt ? |
_________________ Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555 |
|
|
|
|
glebor
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 1334 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 14 Maj, 2016
|
|
|
Dla koła 24" polecam 24V i zasilenie tego faktycznie na 36V niestety nie posiadam na miejscu szprych i nie zaplatam kół. Silniki wysyłam na zaplot. Zazwyczaj jak wysyłam w poniedziałek to na piątek jest gotowe. Zaplot wychodzi około 100zł wraz z obręczą szprychami i centrowaniem. |
_________________ Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1700w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robię aku na zamówienie w prostopadłościanie i trójkącie
Pełna oferta:
epojazdy.blogspot.com
TEL: 796782663
Przy odbiorze osobistym - 10% |
|
|
|
|
WojtekErnest
szef
Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Sie 2012 Posty: 3453 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 14 Maj, 2016
|
|
|
Ok. Ostatnie pytanie : czy masz do takich silników a właściwie do zestawów do konwersji taki typowy wtyk :
|
_________________ Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555 |
|
|
|
|
glebor
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 1334 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 14 Maj, 2016
|
|
|
Tego typu nie mam. Stosuję uniwersalne złączki do silników które łatwo dostaniesz w sklepach z silnikami, abo u mnie - jak na powyższych zdjęciach z silnikami. |
_________________ Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1700w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robię aku na zamówienie w prostopadłościanie i trójkącie
Pełna oferta:
epojazdy.blogspot.com
TEL: 796782663
Przy odbiorze osobistym - 10% |
|
|
|
|
WojtekErnest
szef
Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Sie 2012 Posty: 3453 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 14 Maj, 2016
|
|
|
Zamawiam silnik 24V w obręczy 24 cale. Szczegóły na PW. |
_________________ Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555 |
|
|
|
|
przenikanie
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Gru 2013 Posty: 392 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 14 Maj, 2016
|
|
|
Generalnie tego rodzaju przekładniowe silniki na 24V stosuję w kołach 20 cali i zasilam napięciem nawet 48V, uzyskując prędkość dosyć ciężkich trajek około 40 km/h. Oczywiście pod warunkiem odpowiednio dobranego sterownika, gdyż inaczej łatwo by było silnik przegrzać. Są to znakomite silniki do małych kół (20, a nawet 16 cali) charakteryzujące się po przewoltowaniu dużym momentem i RPM na poziomie 350-400. Na sterowniku 48V 15-17A nawet podczas długiej jazdy z maksymalną prędkością są ledwo ciepłe. |
_________________ Hase Kettwiesel 60V/2kW
Hase Lepus 48V/0.5kW |
|
|
|
|
WojtekErnest
szef
Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Sie 2012 Posty: 3453 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 14 Maj, 2016
|
|
|
Ja go przeznaczam do zasilania w rzceczywistym zakresie 37-42 V i prąd max 17A, wiec mam nadzieję że da radę |
_________________ Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555 |
|
|
|
|
glebor
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 1334 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 14 Maj, 2016
|
|
|
Dodałem filmy pierwszych 2 tranzxów |
_________________ Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1700w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robię aku na zamówienie w prostopadłościanie i trójkącie
Pełna oferta:
epojazdy.blogspot.com
TEL: 796782663
Przy odbiorze osobistym - 10% |
|
|
|
|
glebor
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 1334 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 29 Maj, 2016
|
|
|
Podbijam, zostało 5 sztuk silników na 36V przednich, wszystkie z hallotronami, przekładnią sprawną i sprzęgłem jednokierunkowym, wszystie na typowy rozstaw 100mm !!!
możliwość zakupu:
1. bez obręczy 250zł/szt
2. Z obręczą 28" 300zł/szt (obręcze i szprychy posiadam, więc dochodzi tylko koszt centrowania i zaplotu)
3. z każdą inną obręczą 350zł/szt.
-----------------------------
Została także ostatnia Sparta (toprun) na tył, zapleciona w obręcz 28" z wyprowadzonymi przewodami do hallotronów i faz. Na standardowy rozstaw 135 uwzględniając montaż wolnobiegu 6rz. (na rynku większośc jest na 150mm). Cena za koło 299zł; możliwość zaplotu na 26" w tedy cena 349zł.
Każdy silnik z kompletem kostek do przedłużacza halli i faz.
-----------------
Jest tez możliwość kupna silnika ze sterownikiem lub zakupu pełnego zetawu z baterią li-ion włącznie za cenę w okolicach 1000zł
Fotki tranzx PST:
|
|
|
|
|
tomeczekokok
prezes
Pomógł: 8 razy Wiek: 30 Dołączył: 24 Cze 2012 Posty: 794 Skąd: Rybnik (śląsk)
|
|
|
|
|
rejmana
początkujący rejmana
Wiek: 56 Dołączył: 07 Maj 2015 Posty: 26 Skąd: gliwice
|
Wysłany: Pią 19 Sie, 2016
|
|
|
Witam
Jestem zainteresowany silnikiem 36v 250w na przód w obręczy 20 cali + sterownik + manetka pełna |
|
|
|
|
glebor
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 1334 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 19 Sie, 2016
|
|
|
Dam radę skompletować takie koło na 20" maksymalny czas oczekiwania do 2 tygodni (trzeba je zapleść i domówić sterowniki) poszło PW. |
_________________ Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1700w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robię aku na zamówienie w prostopadłościanie i trójkącie
Pełna oferta:
epojazdy.blogspot.com
TEL: 796782663
Przy odbiorze osobistym - 10% |
|
|
|
|
|