|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Silnik 9C RH154 |
Autor |
Wiadomość |
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
|
Elektrotonus
prezes Łukasz R
Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Lip 2016 Posty: 820 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 21 Sie, 2016
|
|
|
Moc 250-500W ? |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 21 Sie, 2016
|
|
|
czyli do 1500 W pewnie się nada |
|
|
|
|
Mikkonen
stażysta
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Wrz 2016 Posty: 112 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Nie 04 Wrz, 2016
|
|
|
Ten silnik to bardzo fajne rozwiązanie, dobra alternatywa dla lekkich ale awaryjnych midów. Mam pytanie o wersje. Na stronie tego sklepu są 3 wersje różniące się RPM - 180, 230 lub 330. Czy to są te różne nawinięcia ? Czy wersja 180rpm będzie najlepiej sprawdzała się podczas podjazdów i ogólnie niskich prędkości ? |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 04 Wrz, 2016
|
|
|
Z moich obliczeń prędkości max. przy kole 26 na sterowniku blokowym.
napięcie 48V
wersja 180rpm - 26 km/h
wersja 230rpm - 33 km/h
wersja 330rpm - 48 km/h
napięcie 67V
wersja 180rpm - 33 km/h
wersja 230rpm - 42 km/h
wersja 330rpm - 60 km/h
napięcie 84V
wersja 180rpm - 41 km/h
wersja 230rpm - 52 km/h
wersja 330rpm - 75 km/h
|
|
|
|
|
Mikkonen
stażysta
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Wrz 2016 Posty: 112 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Nie 04 Wrz, 2016
|
|
|
Mam trekkinga na kołach 28 cali, celuję w średnią prędkość w granicach 20-25 km/h. Mieszkam u podnóża gór świętokrzyskich więc wzniesień mam sporo (podjazd do domu przez wzniesienie 40m na odcinku 800m). Więc wersja 180rpm była by chyba najlepsza. Jaki sterownik do niego polecasz i jaką baterię ? Myślałem o GT250 i baterii 13s5p. Czy nie usmażę silnika przy takiej konfiguracji ? |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 04 Wrz, 2016
|
|
|
No narazie nikt nie miał tego silnika więc ktoś musi go najpierw przetestować żeby cokolwiek doradzić. Myślę że dla Ciebie będzie dobry albo 180 albo 230. Ten drugi będzie trochę szybszy i trochę mniej się pewnie będzie grzał. O resztę komponentów pytaj w założonym swoim temacie |
|
|
|
|
tkoko
prezes
Pomógł: 19 razy Dołączył: 26 Lut 2015 Posty: 684 Skąd: Czechowice-Dz
|
Wysłany: Nie 04 Wrz, 2016
|
|
|
Mikkonen napisał/a: | ...Czy wersja 180rpm będzie najlepiej sprawdzała się podczas podjazdów i ogólnie niskich prędkości ? |
Na pewno (koszem prędkości max) szczególnie dla 28" calowego koła. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|