ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik przód bezprzekładniowy 100mm 28"
Autor Wiadomość
buckowina 
prezes


Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 566
Skąd: Polska
Wysłany: Czw 22 Wrz, 2016   Silnik przód bezprzekładniowy 100mm 28"

Na sprzedaż porządny silnik bezprzekładniowy BLDC na przód, zapleciony w obręcz 28"

Silnik posiada rozstaw 100mm, czyli standardowy dla większości przednich kół rowerowych, pasuje do typowych rowerów miejskich oraz terenowych.

Silnik dość pokaźnych rozmiarów - średnica 20cm oraz waga 6,6kg (z obręczą) czynią go odpornym na duże moce. Szacuję, że powinien wytrzymać 1000W.

Brak przekładni czyni go napędem praktycznie bezawaryjnym oraz idealnym do cięższych konstrukcji.

Zasilanie najlepiej 36V albo 48V (większa prędkość).

Silnik posiada fabryczną blokadę obrotu oraz ośki standardowej grubości.

Cena: 250zł

Wysyłka kurierem UPS




 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Czw 22 Wrz, 2016   

Sądząc po zdjęciach bez hallotronów?
 
 
buckowina 
prezes


Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 566
Skąd: Polska
Wysłany: Czw 22 Wrz, 2016   

Tak, silnik nie posiada hallotronów, ale dla kogoś ogarniętego w temacie nie powinno stanowić to problemu, gdyż po zdjęciu dekla jest bardzo dobry dostęp do uzwojeń.
 
 
buckowina 
prezes


Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 566
Skąd: Polska
Wysłany: Czw 13 Paź, 2016   

Próbowałem wkleić czujniki Halla do silnika, niestety nie powiodło sie, sterwonik po uruchomieniu samonauki nie przelacza sie na tryb czujnikowy. Czujniki wklejone w konfiguracji 120 stopni, po podpięciu miernika przełączają prawidłowo. Prawdopodobnie nie uwzględniłem ich położenia względem faz, chociaż nie wiem, czy przy samonauce ma to znaczenie.

Ja niestety wykorzystałem wszystkie pomysły :razz:

Ps. Jak sprawdzić w jakim trybie pracuje sterownik? Oczywiście poza obciążeniem silnika i sprawdzaniu płynności pracy przy niskich obrotach.
Ostatnio zmieniony przez buckowina Pią 10 Mar, 2017, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
przenikanie 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 392
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 13 Paź, 2016   

Jeżeli silnik bardzo płynnie ruszy od zera to jest w trybie czujników. W trybie bezczujnikowym szarpnie a czasem minimalnie obroci się w tył i dopiero potem zacznie kręcić się we właściwym kierunku.
_________________
Hase Kettwiesel 60V/2kW
Hase Lepus 48V/0.5kW
 
 
buckowina 
prezes


Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 566
Skąd: Polska
Wysłany: Pią 21 Paź, 2016   

Sprzedane.
_________________
Konwersje silników Bionx, TranX oraz podobnych pod zewnętrzny sterownik - priv
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group