|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Silnik przód bezprzekładniowy 100mm 28" |
Autor |
Wiadomość |
buckowina
prezes
Pomógł: 2 razy Wiek: 50 Dołączył: 07 Sty 2012 Posty: 566 Skąd: Polska
|
Wysłany: Czw 22 Wrz, 2016 Silnik przód bezprzekładniowy 100mm 28"
|
|
|
Na sprzedaż porządny silnik bezprzekładniowy BLDC na przód, zapleciony w obręcz 28"
Silnik posiada rozstaw 100mm, czyli standardowy dla większości przednich kół rowerowych, pasuje do typowych rowerów miejskich oraz terenowych.
Silnik dość pokaźnych rozmiarów - średnica 20cm oraz waga 6,6kg (z obręczą) czynią go odpornym na duże moce. Szacuję, że powinien wytrzymać 1000W.
Brak przekładni czyni go napędem praktycznie bezawaryjnym oraz idealnym do cięższych konstrukcji.
Zasilanie najlepiej 36V albo 48V (większa prędkość).
Silnik posiada fabryczną blokadę obrotu oraz ośki standardowej grubości.
Cena: 250zł
Wysyłka kurierem UPS
|
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 22 Wrz, 2016
|
|
|
Sądząc po zdjęciach bez hallotronów? |
|
|
|
|
buckowina
prezes
Pomógł: 2 razy Wiek: 50 Dołączył: 07 Sty 2012 Posty: 566 Skąd: Polska
|
Wysłany: Czw 22 Wrz, 2016
|
|
|
Tak, silnik nie posiada hallotronów, ale dla kogoś ogarniętego w temacie nie powinno stanowić to problemu, gdyż po zdjęciu dekla jest bardzo dobry dostęp do uzwojeń. |
|
|
|
|
buckowina
prezes
Pomógł: 2 razy Wiek: 50 Dołączył: 07 Sty 2012 Posty: 566 Skąd: Polska
|
Wysłany: Czw 13 Paź, 2016
|
|
|
Próbowałem wkleić czujniki Halla do silnika, niestety nie powiodło sie, sterwonik po uruchomieniu samonauki nie przelacza sie na tryb czujnikowy. Czujniki wklejone w konfiguracji 120 stopni, po podpięciu miernika przełączają prawidłowo. Prawdopodobnie nie uwzględniłem ich położenia względem faz, chociaż nie wiem, czy przy samonauce ma to znaczenie.
Ja niestety wykorzystałem wszystkie pomysły
Ps. Jak sprawdzić w jakim trybie pracuje sterownik? Oczywiście poza obciążeniem silnika i sprawdzaniu płynności pracy przy niskich obrotach. |
Ostatnio zmieniony przez buckowina Pią 10 Mar, 2017, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
przenikanie
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Gru 2013 Posty: 392 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 13 Paź, 2016
|
|
|
Jeżeli silnik bardzo płynnie ruszy od zera to jest w trybie czujników. W trybie bezczujnikowym szarpnie a czasem minimalnie obroci się w tył i dopiero potem zacznie kręcić się we właściwym kierunku. |
_________________ Hase Kettwiesel 60V/2kW
Hase Lepus 48V/0.5kW |
|
|
|
|
buckowina
prezes
Pomógł: 2 razy Wiek: 50 Dołączył: 07 Sty 2012 Posty: 566 Skąd: Polska
|
Wysłany: Pią 21 Paź, 2016
|
|
|
Sprzedane. |
_________________ Konwersje silników Bionx, TranX oraz podobnych pod zewnętrzny sterownik - priv |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|