Przesunięty przez: tas Sob 07 Gru, 2013 |
kontroler WAGNER HIGH PLUS curtis |
Autor |
Wiadomość |
rarek
dyrektor
Wiek: 50 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 476 Skąd: Ozorków
|
Wysłany: Sob 16 Maj, 2009 kontroler WAGNER HIGH PLUS curtis
|
|
|
Mam kotroler od paleciaka
WAGNER robiony przez CURTISA
U- 24-36V
I-200 A
Czy ktoś może mi podpowiedzieć które styki trzeba połaczyć by wystartował i gdzie podpiąć potencjometr??
Czy jest ryzygo uszkodzenia czy jedynie nie wystartuje? |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 16 Maj, 2009
|
|
|
Może chociaż jakieś zdjęcie wrzuć? |
|
|
|
|
rarek
dyrektor
Wiek: 50 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 476 Skąd: Ozorków
|
Wysłany: Nie 17 Maj, 2009
|
|
|
tak wyglada
3.JPG w3 |
Pobierz Plik ściągnięto 577 raz(y) 44,35 KB |
2.JPG w2 |
Pobierz Plik ściągnięto 525 raz(y) 48,99 KB |
1.JPG w1 |
Pobierz Plik ściągnięto 539 raz(y) 67,42 KB |
|
|
|
|
|
Marucha79 [Usunięty]
|
|
|
|
|
rarek
dyrektor
Wiek: 50 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 476 Skąd: Ozorków
|
Wysłany: Nie 17 Maj, 2009
|
|
|
Ten curtis jest bardzo małą czcionką napisane
Ponoć robili te kontrolery pod innymi markami być może to producent wózków.
Ma drugi też kontroler (uszkodzony) wygląda bardzo podobnie a jest logo inego producenta wózków.
Dzięki za link. |
_________________ 24S LiFePO4 30Ah; 66s2p NiMH 6,5Ah;
26s2p 53Ah lipol; 26s54p 2,2Ah Li-ion;
http://egear.pl |
|
|
|
|
Marucha79 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 17 Maj, 2009
|
|
|
Grunt, że wyprowadzenia się zgadzają, zapewne różnią się tylko etykietą
Fajny ten kontroler, masz dostęp do tego sprzętu na dobrych warunkach? |
|
|
|
|
rarek
dyrektor
Wiek: 50 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 476 Skąd: Ozorków
|
|
|
|
|
Marucha79 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 17 Maj, 2009
|
|
|
Jest gdzieś w sieci i miałem kiedyś na kompie schemat Curtisa, ale nie pamiętam jakiego typu. Jeśli będziesz chciał naprawiać ten uszkodzony to mogę ten schemat odnaleźć, może się przyda. |
|
|
|
|
rarek
dyrektor
Wiek: 50 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 476 Skąd: Ozorków
|
Wysłany: Nie 17 Maj, 2009
|
|
|
Dzięki tego nie potrafię i mój oscyloskop też mi nie pomoże mogę go komuś ofiarować |
_________________ 24S LiFePO4 30Ah; 66s2p NiMH 6,5Ah;
26s2p 53Ah lipol; 26s54p 2,2Ah Li-ion;
http://egear.pl |
|
|
|
|
Marucha79 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 17 Maj, 2009
|
|
|
Ja też nie wiem, czy bym potrafił, ale móglbym przygarnąć z dobrego serca |
|
|
|
|
rarek
dyrektor
Wiek: 50 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 476 Skąd: Ozorków
|
Wysłany: Sob 30 Maj, 2009
|
|
|
na dzis lipa z kontrolerem
poradzilem sobie z kabelkologia stycznikow przyciskow i potecjometru
jdnak po starcie i zwiekszaniu predkosci potencjometrem silnik nie startuje
narasta piszczenie i kontroler rozłącza wszystko z alermem zwarcie do masy silnika
Co może być przyczyną?
Silnik jest sprawny, dziala z innym regulatorem i po podłączeniu bezpośrednio do aku |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 31 Maj, 2009
|
|
|
Prąd za duży? Albo coś pokiełbasiłeś z kablami
Zakładam, że sterownik jest na 100% sprawny. |
|
|
|
|
rarek
dyrektor
Wiek: 50 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 476 Skąd: Ozorków
|
Wysłany: Nie 31 Maj, 2009
|
|
|
wszystko możliwe odpalam pierwszy taki sterownik i pierwszy silnik
Sterownik wykazuje poprawne odpowiedzi na zadane rozkazy czyli powinien byc ok.
Wczesniejsze bledy ktore wskazywał były trafione i po poprawkach znikały. Moze sprobuje z inym silnikiem |
_________________ 24S LiFePO4 30Ah; 66s2p NiMH 6,5Ah;
26s2p 53Ah lipol; 26s54p 2,2Ah Li-ion;
http://egear.pl |
|
|
|
|
rarek
dyrektor
Wiek: 50 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 476 Skąd: Ozorków
|
Wysłany: Pon 01 Cze, 2009
|
|
|
silnik wystartował
polączylem wzbudzenie i wirnik do wspólnych zacisków i zakręcił się!
Niestety wykonuje tylko kilkanaście 9-dziesiąt obrotów i zatrzymuje sie z alarmem zwarcie do masy
Mam zabezpieczenie z aku 6 A i nie wyłączyło sie ani razu a sterownik się zatrzymuje. Czy ktoś miał podobne przypadki uruchomienia??? |
_________________ 24S LiFePO4 30Ah; 66s2p NiMH 6,5Ah;
26s2p 53Ah lipol; 26s54p 2,2Ah Li-ion;
http://egear.pl |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 02 Cze, 2009
|
|
|
Połącz uzwojenia szeregowo. |
|
|
|
|
|