|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Przełącznik do legalnego ograniczenia prędkości |
Autor |
Wiadomość |
kubas121
początkujący
Wiek: 31 Dołączył: 08 Wrz 2019 Posty: 4 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 23 Wrz, 2019 Przełącznik do legalnego ograniczenia prędkości
|
|
|
Planuje zbudować rower z silnikiem bionx przerobionym na zewnętrzny kontroler. O ile sam silnik ma "250w" i naklejke że jest EU approved to prędkość max będzie około 35km/h.
Chciałbym mieć opcje szybkiego ograniczenia tej prędkości do 25km/h w razie przypału.
Wiele kontrolerów ma taką opcje (np. kt) ale zwykle zajmuje to kilkadziesiąt sekund.
Chciałbym dorobić sobie taki przycisk limitujący prędkość - ktośz was to implementował? |
|
|
|
|
Inc0
prezes
Pomógł: 21 razy Dołączył: 24 Lut 2018 Posty: 593 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 24 Wrz, 2019
|
|
|
nie bo wrazie przypału /wypadku Policja zabierze rower do rzeczoznawcy a on orzeknie nie na ile jest ustawiony tylko jaka ma realnie moc/predkość wiec żeby nie było przypału jeździj grzecznie jak rowerem około 25km/h po ścieżkach a szalej jak chcesz albo ile sterownik wyda po lasach i górach słaowem nie rzucaj sie w oczy niebezpiecznym i aroganckim stylem jazdy to nie bedzie przypału . |
|
|
|
|
R432
brygadzista
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Sty 2016 Posty: 223 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 24 Wrz, 2019
|
|
|
Eggrider załatwia sprawę, zmieniasz z onroad na offroad jednym kliknięciem.
Żeby zabrali rower do rzeczoznawcy to by musiał kogoś przejechać najpierw, przy zwykłej kontroli w najgorszym wypadku mandat lub pouczenie. Większość moich spotkań z policją na 'rowerze' elektrycznym polegało głównie na odpowiadanie na pytania gdzie taki kupić, ile jedzie, jaki fajny
Mam wrażenie, że policja albo wcale nie zna przepisów albo ma po prostu w nosie. Myślę, że dopóki ustawodawcy nie zaczną szukać pieniędzy lub nie zdarzy się poważany wypadek z udziałem takiej maszyny to się raczej nic nie zmieni. Tak jak pisze Inc0, jeżdżąc rozważanie w miejscach publicznych i nie zwracając na siebie uwagi unikniemy kłopotów. |
_________________ fietscycle.com
kontakt office@fietscycles.com |
|
|
|
|
andypip
prezes
Pomógł: 50 razy Wiek: 63 Dołączył: 06 Kwi 2019 Posty: 641 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Śro 25 Wrz, 2019
|
|
|
Podpisuję się pod postami kolegów wyżej.
W moim mieście Policja jest raczej przyjazna rowerzystom i "nie widzi" drobnych uchybień.
Dodam też, że na rowerze nie masz polisy OC. W razie wypadku, odpukać, jeśli ustalą że rower przekraczał dopuszczalne przepisami parametry, przeciętny adwokat puści cię w skarpetkach. |
_________________ Starość to stan umysłu |
|
|
|
|
adasko
początkujący
Wiek: 53 Dołączył: 26 Paź 2014 Posty: 11 Skąd: londyn
|
Wysłany: Wto 21 Sty, 2020
|
|
|
andypip napisał/a: |
Dodam też, że na rowerze nie masz polisy OC. W razie wypadku, odpukać, jeśli ustalą że rower przekraczał dopuszczalne przepisami parametry, przeciętny adwokat puści cię w skarpetkach. |
a niby jak bedziesz mial legalne 250wat to nie pusci Cie z torbami ?
jak bedziesz jechal analogiem to tez Cie pusci z torbami |
|
|
|
|
noel841106
stażysta
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Maj 2018 Posty: 137 Skąd: B-stok
|
Wysłany: Czw 23 Sty, 2020
|
|
|
Jak będzie wypadek z udziałem roweru, a rowerzysta ewidentnie złamał przepisy to klęska Cię czeka.
Jeżeli wina będzie jednak niejednoznaczna, albo np pieszego, który nieostrożnie wlazł Ci pod koła to i tak dupa blada. Rower, który bierze udział w wypadku jest sprawdzany i taki przełącznik nic Ci nie da.
A jak wypadku nie spowodujesz i na drodze publicznej nie będziesz szalał to w razie zwykłej kontroli przełącznik Ci nie potrzebny. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|