ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Galeria Polskich pojazdów elektrycznych
Autor Wiadomość
Arbiter 
Administrator
Założyciel forum, administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 919
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 21 Sie, 2006   Galeria Polskich pojazdów elektrycznych

Forumowicze
Pracuję nad uruchomieniem galerii pojazdów elektrycznych dla uzytkownikow forum.

Zapraszam wszystkie osoby do zalozenia galerii na stronie ktora bedzie poswiecona tylko EV.Link do dodawania
http://ev.arbiter.pl/evpolska/

Przykładowa galeria wyglada tak
http://ev.arbiter.pl/galeria/mulek

Akcja jest taka: zakladacie konto, ja aktywuję, przydzielam automatycznie login i hasło, logujecie się i juz wasza galeria widoczna jest w sieci.
Ostatnio zmieniony przez Arbiter Śro 01 Lis, 2006, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
rudzik6
[Usunięty]

Wysłany: Pon 21 Sie, 2006   Fajny pomysł

Fajny pomysł...ciekawe ile tego bedzie...?
Ja przy mojej slamazarnej robocie to moze sie dopisze za rok;)

Wiesiek
 
 
Arbiter 
Administrator
Założyciel forum, administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 919
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 21 Sie, 2006   Re: Fajny pomysł

Rudzik, dopisz sie juz teraz:)
nie ma co sie czaic
A bedzie troche. Jednak na forum powstało sporo jezdzideł
 
 
rudzik6
[Usunięty]

Wysłany: Pon 21 Sie, 2006   Dopiszę sie

Dopisze sie, jak porobie zdjęcia tego co juz jest;)...jeżeli mozna dodawac w rozsypce...to takie dołożę;)

Wiesiek

PS. Dobra idę do piwnicy...popstrykam na skuterek i jego silnik;)
 
 
Arbiter 
Administrator
Założyciel forum, administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 919
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 21 Sie, 2006   Re: Dopiszę sie

rudzik6 napisał/a:
Dopisze sie, jak porobie zdjęcia tego co juz jest;)...jeżeli mozna dodawac w rozsypce...to takie dołożę;)
Wiesiek
PS. Dobra idę do piwnicy...popstrykam na skuterek i jego silnik;)


Super.
Mozna dodawac w rozsypce jak najbardziej. zas mozna potem edytowac i modyfikowac.Teraz juz mozesz załozyc galerie, to ja aktywuje i potem pojdzie szybko
 
 
rudzik6
[Usunięty]

Wysłany: Pon 21 Sie, 2006   Re: Dopiszę sie

Czy jak pracuję nad trzema pojazdami , to mam załozyc trzy galerie?...No i czy mozna dodawac zdjęcia i opisy w miare postępu prac?

Wiesiek
 
 
Arbiter 
Administrator
Założyciel forum, administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 919
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 21 Sie, 2006   Re: Dopiszę sie

rudzik6 napisał/a:
Czy jak pracuję nad trzema pojazdami , to mam załozyc trzy galerie?...No i czy mozna dodawac zdjęcia i opisy w miare postępu prac?

Wiesiek


Tak, dla kazdego pojazdu osobna galeria. Fotki mozna jak najbardziej dodawac w miare postepu prac
 
 
rudzik6
[Usunięty]

Wysłany: Wto 22 Sie, 2006   To miło , ze juz jestem

Fajnie, juz jestem...no to dzisiaj tak na roboczo...ale bede dopisywal, edytował w miare postępu prac....

pozdrawiam

Wiesiek
 
 
Arbiter 
Administrator
Założyciel forum, administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 919
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 22 Sie, 2006   Re: To miło , ze juz jestem

Rudzik już zadziałał
http://ev.arbiter.pl/galeria/e-skuterek
 
 
rudzik6
[Usunięty]

Wysłany: Wto 22 Sie, 2006   i tu też

I tu też troszke fantazji...;)

http://ev.arbiter.pl/galeria/e-samochodzik
 
 
GlowaSkrzydlowa
[Usunięty]

Wysłany: Sob 28 Paź, 2006   Dało się inaczej

Kolego Arbiter. Trochę było metod prób i błędów. Odkryłem, że system jednakowo traktuje <br> jak i łamacza enter. Aby tak mi wyszło, opis roboczy w notatniku wygląda "suma sumarów" nieczytelnie, bo nie można swobodnie stosować łamacza. Osobiście uważam, że jasne tło męczy oczy więc zrobiłem to na ciemniejszym tle.
Kiedy orientacyjnie będzie można samemu aplikować i wymieniać zdjęcia?
Jak na razie przygotuję lepszą jakość i prześlę w skrzynkę majlową.
Proporcje formatowe chyba zachować takie same, aby system nie rozciągał lub nie zwężał obrazu. Czy tak?
 
 
Arbiter 
Administrator
Założyciel forum, administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 919
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 28 Paź, 2006   Re: Dało się inaczej

System automatycznie zamienia znaki nowej linii na <br>. Jesli chcesz - moge to wyłączyc.

Widze ze porobiłes tabele wiec przy formatowaniu htmla automatycznie byłyby wpisywane <br> i lipa.

Ogolnei to co zrobiles fajnie wyglada.
Co do zdjeć - to na razie nie ma mechanizmu do dodawania samodzielnego - nie zrobilem. zainteresowanie tematem nie jest duze wiec tez nie mam mobilizacji do robienia. Jak bedziesz miał zdjecia to wyslij mi poczta. tylko przeslij je prosto z aparatu bez zmiany rozmiaru

http://ev.arbiter.pl/gale...ektryczny.omega
 
 
GlowaSkrzydlowa
[Usunięty]

Wysłany: Nie 29 Paź, 2006   mechanika strony

Raczej zostaw to jak jest z tym <br>, bo lepiej dla innych. Jeśli chodzi o fotki to i tak będę musiał nadać w fotoszopie jakiś format, bo będę robił zdjęcia aparatem klasycznym na film, a film zcyfryzuję. Nie mam cyfraka. Konieczny będzie błysk w pewnych wypadkach. Przecież muszę to lepiej okadrować w pewnych przypadkach jak np drobiazgi, bo nie podejdę bliżej pod obiekt niż 30 cm. Taki mam aparat.
Podaj mi więc lepiej jaki chcesz format w pikselach.
 
 
Arbiter 
Administrator
Założyciel forum, administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 919
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 29 Paź, 2006   Re: mechanika strony

GlowaSkrzydlowa napisał/a:
Raczej zostaw to jak jest z tym <br>, bo lepiej dla innych. Jeśli chodzi o fotki to i tak będę musiał nadać w fotoszopie jakiś format, bo będę robił zdjęcia aparatem klasycznym na film, a film zcyfryzuję. Nie mam cyfraka. Konieczny będzie błysk w pewnych wypadkach. Przecież muszę to lepiej okadrować w pewnych przypadkach jak np drobiazgi, bo nie podejdę bliżej pod obiekt niż 30 cm. Taki mam aparat.
Podaj mi więc lepiej jaki chcesz format w pikselach.


Dla każdej galerii mam osobne ustawienia, wiec moge wywalic automatyczne <BR> tylko dla Twojej galerii

Format w px - minimum 800x600.
Mechanizm automatyczny w galerii:
-podnosi kontrast i wyrównuje poziomy
- zmniejsza do 800x600
- wyostrza (sharpen)
- generuje osobna miniaturę 205px
 
 
GlowaSkrzydlowa
[Usunięty]

Wysłany: Pon 30 Paź, 2006   System galerii pojazdów

Dzięki. Już wiem jakie mam Ci posłać zdjęcia. A to automatyczne "br" w takim razie mi wyłącz.

07.11.2006.
Jak zamieściłeś nowe zdjęcia widzę, że system strony te większe zdjęcia, redukuje jeszcze co do jakości (np te 600 x 800 co posłałem miały ponad 100kB. Jakość nr 6 w fotoszopie). Osiągnęły ostatecznie kilkadziesiąt kB na formacie 600 x 800 pixeli. Miniaturki osiągają kilka kB, przez co strona może szybko wskakiwać.
Ostatnio zmieniony przez GlowaSkrzydlowa Wto 07 Lis, 2006, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group