Przesunięty przez: tas Sob 07 Gru, 2013 |
Moja konstrukcja - 1500W "Electra A2" |
Autor |
Wiadomość |
Pykacz
szef
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Lip 2012 Posty: 1561
|
Wysłany: Pon 28 Sty, 2013
|
|
|
kondzio927 napisał/a: | ...bawiłem się wczoraj moimi nowymi pakietami turnigy i powiem wam,że skończyła mi się skóra na palcach od przepinania złącz balancera !!!
chyba będę musiał szukać jakiegoś alternatywnego złącza bo grozi to kalectwem
co myślicie o takich złączach :
http://allegro.pl/przedlu...2977226614.html |
kondzio927 zainwestuj parę centów w coś takiego . http://www.hobbyking.com/...c_Per_Bag_.html . A jak już będziesz zamawiał to daj znać dołączę się do zamówienia bo mam ten sam problem co ty na niego napotkałeś . |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pon 28 Sty, 2013
|
|
|
Pisałem w tym temacie, że te protektory są niezbędne |
|
|
|
|
kondzio927
prezes WWW.KONDZIO-BIKE.PL
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Paź 2011 Posty: 554 Skąd: CZĘSTOCHOWA
|
Wysłany: Pon 28 Sty, 2013
|
|
|
spoko zamówie więcej,ale dopiero za około dwa miesiące |
|
|
|
|
kondzio927
prezes WWW.KONDZIO-BIKE.PL
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Paź 2011 Posty: 554 Skąd: CZĘSTOCHOWA
|
Wysłany: Wto 12 Lut, 2013
|
|
|
Witam ponownie mam kolejne pytanku nasz " guru " od lipoli
masz może jakąś fotkę jak prawidłowo przylutować banany 4mm do przewodu 10awg ?
(jak idzie składanie rowerka?) |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Wto 12 Lut, 2013
|
|
|
Ja nie używam takich przewodów - wszystko mam na 12AWG - są idealne na te prądy, które mam.
Pocynuj końcówkę przewodu, apotem obcinaczkami zetnij ją w trójkąt - wtedy zmieści się w otwór wtyku bananowego.
Ogólnie to nie można przekroczyć średnicy samego banana (cyna na lutowanym połączeniu) i nie można zalać zatrzasku na obwodzie tegoż, bo się nie uda wcisnąć banana w tuleję.
A co do bajka - no cóż, składa się
|
Ostatnio zmieniony przez tas Wto 12 Lut, 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Natanoj
kierownik
Pomógł: 3 razy Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 314 Skąd: Małopolskie
|
Wysłany: Wto 12 Lut, 2013
|
|
|
Ehh, a przed chwilą czytałem o szukaniu tanich części i unikalnych rozwiązaniach i już miałem prosić o więcej szczegółów |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Wto 12 Lut, 2013
|
|
|
Na opisy nowej konstrukcji wraz ze wszystkimi zastosowanymi rozwiązaniami będzie odpowiednia pora jak już będzie jeździć. Nie szybciej |
|
|
|
|
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Śro 13 Lut, 2013
|
|
|
Te różowe płyty to styrodór (jakiś konkretny) czy pianka modelarska? |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Śro 13 Lut, 2013
|
|
|
polistyren XPS/styrodur TOP30 i 50 (R-1.15) firmy Austrotherm.
A tak ogólnie to nie chcę się w tym temacie zajmować nowym projektem. Od tego będzie inny temat |
|
|
|
|
Perszing1800
stażysta
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Cze 2012 Posty: 162 Skąd: Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: Wto 26 Mar, 2013
|
|
|
No to i ja czekam z niecierpliwością na nowy temat,najbardziej na tą obudowę bo nie ukrywam że torba pod ramę trochę mi się naderwała po poprzednim sezonie.
Mam nadzieje że w tym nie będę musiał kombinować już nic ze szprychami(teraz są motorowerowe).
Kusi mnie zmiana sterownika(teraz mam o maks wydajności 30A ale bym musiał zmienić z Li-Ion na Li-pol a na to mnie na razie nie stać niestety.
Tas będziesz może kupował na HK?Bo mam chrapkę na ładowarkę Turnigy A-6-10 200W |
_________________ Nie popełnia błędów Ten co nic nie robi;)
http://www.ermail.pl/link...CTYlT7Aj2YTjljX |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Wto 26 Mar, 2013
|
|
|
Przelicz sobie, czy ładowanie ładowarką 10A 6s trwa szybciej, niż 7A 8s.
Bo się możesz zdziwić
A co do projektu - idzie powoli bo opracowuję równocześnie całą masę nowości dla mnie. Właśnie ten wspomniany trójkąt laminowany w ramie, system ładowania szeregowo/równoległego bez przepinania AKU, Pikacz, system oświetlenia, system blokady silnika (anty kradzież) itp itd |
|
|
|
|
Perszing1800
stażysta
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Cze 2012 Posty: 162 Skąd: Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: Wto 26 Mar, 2013
|
|
|
Tak,tak oczywiście ale ja spinam do 6s podczas ładowania także dla mnie ok,poza tym 25W na rozładowaniu mi zależy przy testowaniu ogniw.
Raz miałem "okazję"kupić ogniwa,rzekomo wysokoprądowe,jak podesłałem do znajomego z ichrgerem i wysłałem do sprzedawcy wykresy z rozładowania to zamilkł na zawsze i po okazji haha |
_________________ Nie popełnia błędów Ten co nic nie robi;)
http://www.ermail.pl/link...CTYlT7Aj2YTjljX |
|
|
|
|
kubuskubus
stażysta
Dołączył: 06 Gru 2012 Posty: 169
|
Wysłany: Czw 30 Maj, 2013
|
|
|
Hej tas dobry temat założyłeś sporo informacji można zebrać. Napisza jak po roku zachowują się li-pole bo prawie jestem zdecydowany by pójść w tą stronę ale do napędu skutera:)
Też mam 60v. Najbardziej przemawia do mnie duży prąd rozładowania co oznacza że mogę stopniowo nabywać akumulatory parami i zwiększać pojemność a nie od razu muszę uderzać w duży pakiet.
Mam taki plan, żeby narazię kupić mały pakiet 5,8Ah jako wspomaganie kwasiaków gdy te będą padać i z czasem to rozbudowywać aż kwasiaki pójdą w odstawkę. Będę ten mały pakiecik woził narazie w schowku i przepinał gdy będzie potrzeba. A tyle wygody że można go wyciągnąć i podładować gdziekolwiek.
A interesuje mnie sprawa balansowania cel - mam imax b8 czyli spinam 8sx2 równolegle - tylko jak długie mogą być przewody wychodzące z ładowarki (balansujące) do akumulatorów gdziesz czytałem ze na dluższych przewodach wystąpią spadki napięcia i pakiet się nie doładuje
A w skuterze akumulatory będą no jakieś powiedzmy 60cm dla wygody od akumulatorów do ładowarki czy to nie za dużo. |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Czw 30 Maj, 2013
|
|
|
Jak się zachowują LiPole? genialnie 1kWh energii i ważą tylko 6kg
Ale one są na rower, a nie do skutera. W skuterze 20kg w tą czy w tamtą bez różnicy jest. A w rowerze to już waga akusów znacząca i LiPole są genialną opcją. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
kubuskubus
stażysta
Dołączył: 06 Gru 2012 Posty: 169
|
Wysłany: Czw 30 Maj, 2013
|
|
|
Czyli jeszcze nie spada ich pojemność i trochę na nich pojeździsz. No powiem ci, że pakiet 27Ah na 60v to 55kg to juz robi różnicę. A zasię to może 50km na nowych akusach i tego juz nie przeskoczę w tej technologii. A li-po to mogę rozbudowywać ile chcę - no prawie:) Wacham się między liFePo4 ale wychodzą jak by dużo drożej i od razu trzeba mi większego pakietu no i nie będzie to podręczny pakiecik.
A jak z tym balansowaniem na 60cm przewodach powiedzmy. |
|
|
|
|
|