ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tas
Sob 07 Gru, 2013
Moja konstrukcja - 1500W "Electra A2"
Autor Wiadomość
Pykacz 
szef


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 03 Lip 2012
Posty: 1561
Wysłany: Pon 28 Sty, 2013   

kondzio927 napisał/a:
...bawiłem się wczoraj moimi nowymi pakietami turnigy i powiem wam,że skończyła mi się skóra na palcach od przepinania złącz balancera !!! :???:
chyba będę musiał szukać jakiegoś alternatywnego złącza bo grozi to kalectwem
co myślicie o takich złączach :
http://allegro.pl/przedlu...2977226614.html


kondzio927 zainwestuj parę centów w coś takiego . http://www.hobbyking.com/...c_Per_Bag_.html . A jak już będziesz zamawiał to daj znać dołączę się do zamówienia bo mam ten sam problem co ty na niego napotkałeś . :lol:
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Pon 28 Sty, 2013   

Pisałem w tym temacie, że te protektory są niezbędne ;)
 
 
kondzio927 
prezes
WWW.KONDZIO-BIKE.PL



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Paź 2011
Posty: 554
Skąd: CZĘSTOCHOWA
Wysłany: Pon 28 Sty, 2013   

spoko zamówie więcej,ale dopiero za około dwa miesiące
 
 
kondzio927 
prezes
WWW.KONDZIO-BIKE.PL



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Paź 2011
Posty: 554
Skąd: CZĘSTOCHOWA
Wysłany: Wto 12 Lut, 2013   

Witam ponownie mam kolejne pytanku nasz " guru " od lipoli
masz może jakąś fotkę jak prawidłowo przylutować banany 4mm do przewodu 10awg ?
(jak idzie składanie rowerka?)
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Wto 12 Lut, 2013   

Ja nie używam takich przewodów - wszystko mam na 12AWG - są idealne na te prądy, które mam.
Pocynuj końcówkę przewodu, apotem obcinaczkami zetnij ją w trójkąt - wtedy zmieści się w otwór wtyku bananowego.
Ogólnie to nie można przekroczyć średnicy samego banana (cyna na lutowanym połączeniu) i nie można zalać zatrzasku na obwodzie tegoż, bo się nie uda wcisnąć banana w tuleję.

A co do bajka - no cóż, składa się :)

Ostatnio zmieniony przez tas Wto 12 Lut, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Natanoj 
kierownik



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 314
Skąd: Małopolskie
Wysłany: Wto 12 Lut, 2013   

Ehh, a przed chwilą czytałem o szukaniu tanich części i unikalnych rozwiązaniach i już miałem prosić o więcej szczegółów :(
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Wto 12 Lut, 2013   

Na opisy nowej konstrukcji wraz ze wszystkimi zastosowanymi rozwiązaniami będzie odpowiednia pora jak już będzie jeździć. Nie szybciej :)
 
 
toft 
szef
Pan kierowca


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 1756
Skąd: Gliwice
Wysłany: Śro 13 Lut, 2013   

Te różowe płyty to styrodór (jakiś konkretny) czy pianka modelarska?
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Śro 13 Lut, 2013   

polistyren XPS/styrodur TOP30 i 50 (R-1.15) firmy Austrotherm.
A tak ogólnie to nie chcę się w tym temacie zajmować nowym projektem. Od tego będzie inny temat :)
 
 
Perszing1800 
stażysta


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Cze 2012
Posty: 162
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: Wto 26 Mar, 2013   

No to i ja czekam z niecierpliwością na nowy temat,najbardziej na tą obudowę bo nie ukrywam że torba pod ramę trochę mi się naderwała po poprzednim sezonie.
Mam nadzieje że w tym nie będę musiał kombinować już nic ze szprychami(teraz są motorowerowe).
Kusi mnie zmiana sterownika(teraz mam o maks wydajności 30A ale bym musiał zmienić z Li-Ion na Li-pol a na to mnie na razie nie stać niestety.
Tas będziesz może kupował na HK?Bo mam chrapkę na ładowarkę Turnigy A-6-10 200W :twisted:
_________________
Nie popełnia błędów Ten co nic nie robi;)

http://www.ermail.pl/link...CTYlT7Aj2YTjljX
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Wto 26 Mar, 2013   

Przelicz sobie, czy ładowanie ładowarką 10A 6s trwa szybciej, niż 7A 8s.
Bo się możesz zdziwić ;)

A co do projektu - idzie powoli bo opracowuję równocześnie całą masę nowości dla mnie. Właśnie ten wspomniany trójkąt laminowany w ramie, system ładowania szeregowo/równoległego bez przepinania AKU, Pikacz, system oświetlenia, system blokady silnika (anty kradzież) itp itd
 
 
Perszing1800 
stażysta


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Cze 2012
Posty: 162
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: Wto 26 Mar, 2013   

Tak,tak oczywiście ale ja spinam do 6s podczas ładowania także dla mnie ok,poza tym 25W na rozładowaniu mi zależy przy testowaniu ogniw.
Raz miałem "okazję"kupić ogniwa,rzekomo wysokoprądowe,jak podesłałem do znajomego z ichrgerem i wysłałem do sprzedawcy wykresy z rozładowania to zamilkł na zawsze i po okazji haha
_________________
Nie popełnia błędów Ten co nic nie robi;)

http://www.ermail.pl/link...CTYlT7Aj2YTjljX
 
 
kubuskubus
stażysta


Dołączył: 06 Gru 2012
Posty: 169
Wysłany: Czw 30 Maj, 2013   

Hej tas dobry temat założyłeś sporo informacji można zebrać. Napisza jak po roku zachowują się li-pole bo prawie jestem zdecydowany by pójść w tą stronę ale do napędu skutera:)
Też mam 60v. Najbardziej przemawia do mnie duży prąd rozładowania co oznacza że mogę stopniowo nabywać akumulatory parami i zwiększać pojemność a nie od razu muszę uderzać w duży pakiet.
Mam taki plan, żeby narazię kupić mały pakiet 5,8Ah jako wspomaganie kwasiaków gdy te będą padać i z czasem to rozbudowywać aż kwasiaki pójdą w odstawkę. Będę ten mały pakiecik woził narazie w schowku i przepinał gdy będzie potrzeba. A tyle wygody że można go wyciągnąć i podładować gdziekolwiek.
A interesuje mnie sprawa balansowania cel - mam imax b8 czyli spinam 8sx2 równolegle - tylko jak długie mogą być przewody wychodzące z ładowarki (balansujące) do akumulatorów gdziesz czytałem ze na dluższych przewodach wystąpią spadki napięcia i pakiet się nie doładuje
A w skuterze akumulatory będą no jakieś powiedzmy 60cm dla wygody od akumulatorów do ładowarki czy to nie za dużo.
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Czw 30 Maj, 2013   

Jak się zachowują LiPole? genialnie :D 1kWh energii i ważą tylko 6kg :)

Ale one są na rower, a nie do skutera. W skuterze 20kg w tą czy w tamtą bez różnicy jest. A w rowerze to już waga akusów znacząca i LiPole są genialną opcją.
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
kubuskubus
stażysta


Dołączył: 06 Gru 2012
Posty: 169
Wysłany: Czw 30 Maj, 2013   

Czyli jeszcze nie spada ich pojemność i trochę na nich pojeździsz. No powiem ci, że pakiet 27Ah na 60v to 55kg to juz robi różnicę. A zasię to może 50km na nowych akusach i tego juz nie przeskoczę w tej technologii. A li-po to mogę rozbudowywać ile chcę - no prawie:) Wacham się między liFePo4 ale wychodzą jak by dużo drożej i od razu trzeba mi większego pakietu no i nie będzie to podręczny pakiecik.
A jak z tym balansowaniem na 60cm przewodach powiedzmy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group