ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tas
Nie 08 Gru, 2013
kupno zestawu do konwersji
Autor Wiadomość
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Czw 12 Wrz, 2013   

Te same w obu kombinacjach.
 
 
krystian91 
kierownik


Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 301
Skąd: pkl
Wysłany: Śro 08 Sty, 2014   

Witam, temat powraca w podwójną siłą.
Rzucam się na 36V 800W, zestawy podeśle potem z prośbą do Was o pomoc w doborze natomiast znalazłem okazje? http://allegro.pl/bateria...3793819509.html Oceńcie sami. Co o tym sądzicie? Cena b. dobra jak ja taka pojemność.
 
 
andrzejIskierka 
stażysta
Młody Konstruktor


Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 184
Skąd: Zagłębie Sosnowiec
Wysłany: Śro 08 Sty, 2014   

a wiadomo już coś na temat warunków gwarancji? :shock:
 
 
toft 
szef
Pan kierowca


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 1756
Skąd: Gliwice
Wysłany: Śro 08 Sty, 2014   

W takich sytuacjach sprawa jest gwarancji jest zwykle czysta.
_________________
Moje pojazdy:
Hub middrive - w budowie http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5394
Cruiser http://forum.arbiter.pl/v...er=asc&start=15
 
 
andrzejIskierka 
stażysta
Młody Konstruktor


Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 184
Skąd: Zagłębie Sosnowiec
Wysłany: Śro 08 Sty, 2014   

same pozytywy od kontrahentów widzę u tego Allegrowicza.
 
 
toft 
szef
Pan kierowca


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 1756
Skąd: Gliwice
Wysłany: Śro 08 Sty, 2014   

Nie śledziłem oczywiście np kilkuletniej historii sprzedaży ale "same pozytywy" są pewnie w przeważającej części za sprawą tego "innego" niż elektryczny asortymentu czyli ubrań łyżek do konserw, uchwytów militarnych itd.... Przynajmniej tak to wygląda.
_________________
Moje pojazdy:
Hub middrive - w budowie http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5394
Cruiser http://forum.arbiter.pl/v...er=asc&start=15
 
 
JerzyZ 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 794
Skąd: Warszawa - Ursynów
Wysłany: Czw 09 Sty, 2014   

andrzejIskierka napisał/a:
same pozytywy od kontrahentów widzę u tego Allegrowicza.
Proponuję przeczytać jego odpowiedzi na oceny negatywne - takich sprzedawców omijam szerokim łukiem!
 
 
krystian91 
kierownik


Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 301
Skąd: pkl
Wysłany: Czw 09 Sty, 2014   

Witam, widzę, że zainteresowanie wypadlo nie tylko mi tym produktem ale i również podejsciem do sprawy ostrożnie. Znalazłem kontakt do jednej z osob która ta baterie kupila ale się nie odzywa. Teoretycznie jesli to jest sklep długo prowadzony to tak nagle nie powienien zniknąć, a to pomoże w ewentualnej gwarancji.
Tylko czy uzyskamy na pewno to co jest na aukcji...


Swoja drogą jak oceniacie łożyska w silniku elektrycznym? Czy są tam lozyska maszynowe czy zwykle koronki? Jak z ich wytrzymaloscia? I co na temat |wodoszczelności| ? Nie chodzi mi o jazde pod wodą ani offroad :P ale mam na mysli angielskie niespodziewane ulewy które mogą zaskoczyc w kazdym momencje. Pozdrawiam
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Czw 09 Sty, 2014   

W moim silniku po 6k km łożyska jak nowe (a dużo jeżdżę w terenie więc łatwo nie miały), 0 luzów. Potem dostała mi się woda (uszkodziłem przez przypadek simering) i w ciągu 50km łożyska uległy całkowitemu zniszczeniu.
Teraz jestem mądrzejszy - o simeringi się dba ;>
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
krystian91 
kierownik


Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 301
Skąd: pkl
Wysłany: Pią 10 Sty, 2014   

Rozumiem że są u ciebie łożyska maszynowe, czy równiez w innych silnikach też znajdują się łożyska maszynowe? Co do wody czy jest możliwość dostania się jej do środka w sposób inny niż przez uszkodzony simmering?
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Pią 10 Sty, 2014   

W silnikach są maszynowe i by było ciekawiej - podwójnie uszczelniane. Ale na wodę są wrażliwe.

Przez oś nie, bo jest zazwyczaj dobrze zalana z przewodami. Przez uszczelnienie pokrywy też zazwyczaj nie (choć widziałem silniki przekładniowe 250W bez żadnego uszczelnienia pokrywy - zwykłe aluminium do aluminium), bo producent ją dobrze uszczelnia, a bez grzebania nie puszcza.
Zauważyłem, że silnik ulega uszkodzeniu (a dokładnie nie sam silnik tylko łożyska i halle) od minimalnej ilości wody, mój uszkodził się od nie więcej jak 50ml. Pod wpływem temperatury cała woda wewnątrz zamieniła się w parę i ona zaczęła działać korozyjne. Po szybkim czasie silnik wyglądał tak:



Po rozkręceniu nie było w nim wody - wszystko się związało w rdzy, więc ilość wody była minimalna.

Wydaje mi się po dotychczasowych obserwacjach, że głównym powodem 'zalania' silnika jest uszkodzenie, zaniedbanie czy zużycie simeringów. Od teraz mam w planie wymieniać je co 2-3k km
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
krystian91 
kierownik


Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 301
Skąd: pkl
Wysłany: Pią 10 Sty, 2014   

Czy w takim wypadku jak twój silnik ten nadawał się do użytk czy jest zniszczony i już nici?
Czy częste są przypaki uszkodzenia silnika przez dostanie się wody do srodka? Anglia ostatnio jest bardzo deszczowa...
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Pią 10 Sty, 2014   

Według mnie, wystarczyło przeczyszczenie papierem ściernym i ewentualna wymiana uszczelnień. Magnesy i miedź nie powinna doznać uszczerbku ;) Nie wiem w jakim stanie pozostały łożyska, ale to koszt kilkunastu złotych.
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Pią 10 Sty, 2014   

Nie no, bez przesady, samemu silnikowi nic nie jest, choć nie działał :P

Po wyszczotkowaniu rdzy, pozbyciu się 1cm (!!!) grzyba ze środka, wymianie halli, łożysk i simeringów na nowe - silnik działa doskonale.

Jestem zdania, że to co mnie się przytrafiło zdarza się tylko w skutek zaniedbania lub niedopatrzenia. Tak normalnie to podobne sytuacje są dość nieczęste.
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
JerzyZ 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 794
Skąd: Warszawa - Ursynów
Wysłany: Pią 10 Sty, 2014   

W moim silniku korozja popsuła więcej: część magnesów straciła swoją błyszczącą powłokę, i odsłonił się brunatny, słabo zespolony środek magnesu. Nie mam pewności co do dalszego działania - jeżeli ten brunatny proszek magnetyczny uwolni się i zatka szczelinę, silnik znowu stanie.
Przy okazji pytanie: czy ktoś zna sklep sprzedający takie magnesy, jak są w silnikach? Chyba nazywają się "segmentowe" - a może inaczej?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group