Przesunięty przez: tas Nie 08 Gru, 2013 |
kupno zestawu do konwersji |
Autor |
Wiadomość |
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 12 Wrz, 2013
|
|
|
Te same w obu kombinacjach. |
|
|
|
|
krystian91
kierownik
Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 301 Skąd: pkl
|
Wysłany: Śro 08 Sty, 2014
|
|
|
Witam, temat powraca w podwójną siłą.
Rzucam się na 36V 800W, zestawy podeśle potem z prośbą do Was o pomoc w doborze natomiast znalazłem okazje? http://allegro.pl/bateria...3793819509.html Oceńcie sami. Co o tym sądzicie? Cena b. dobra jak ja taka pojemność. |
|
|
|
|
andrzejIskierka
stażysta Młody Konstruktor
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 184 Skąd: Zagłębie Sosnowiec
|
Wysłany: Śro 08 Sty, 2014
|
|
|
a wiadomo już coś na temat warunków gwarancji? |
|
|
|
|
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
|
|
|
|
|
andrzejIskierka
stażysta Młody Konstruktor
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 184 Skąd: Zagłębie Sosnowiec
|
Wysłany: Śro 08 Sty, 2014
|
|
|
same pozytywy od kontrahentów widzę u tego Allegrowicza. |
|
|
|
|
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
|
|
|
|
|
JerzyZ
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 7 razy Dołączył: 16 Lip 2010 Posty: 794 Skąd: Warszawa - Ursynów
|
Wysłany: Czw 09 Sty, 2014
|
|
|
andrzejIskierka napisał/a: | same pozytywy od kontrahentów widzę u tego Allegrowicza. | Proponuję przeczytać jego odpowiedzi na oceny negatywne - takich sprzedawców omijam szerokim łukiem! |
|
|
|
|
krystian91
kierownik
Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 301 Skąd: pkl
|
Wysłany: Czw 09 Sty, 2014
|
|
|
Witam, widzę, że zainteresowanie wypadlo nie tylko mi tym produktem ale i również podejsciem do sprawy ostrożnie. Znalazłem kontakt do jednej z osob która ta baterie kupila ale się nie odzywa. Teoretycznie jesli to jest sklep długo prowadzony to tak nagle nie powienien zniknąć, a to pomoże w ewentualnej gwarancji.
Tylko czy uzyskamy na pewno to co jest na aukcji...
Swoja drogą jak oceniacie łożyska w silniku elektrycznym? Czy są tam lozyska maszynowe czy zwykle koronki? Jak z ich wytrzymaloscia? I co na temat |wodoszczelności| ? Nie chodzi mi o jazde pod wodą ani offroad ale mam na mysli angielskie niespodziewane ulewy które mogą zaskoczyc w kazdym momencje. Pozdrawiam |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Czw 09 Sty, 2014
|
|
|
W moim silniku po 6k km łożyska jak nowe (a dużo jeżdżę w terenie więc łatwo nie miały), 0 luzów. Potem dostała mi się woda (uszkodziłem przez przypadek simering) i w ciągu 50km łożyska uległy całkowitemu zniszczeniu.
Teraz jestem mądrzejszy - o simeringi się dba ;> |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
krystian91
kierownik
Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 301 Skąd: pkl
|
Wysłany: Pią 10 Sty, 2014
|
|
|
Rozumiem że są u ciebie łożyska maszynowe, czy równiez w innych silnikach też znajdują się łożyska maszynowe? Co do wody czy jest możliwość dostania się jej do środka w sposób inny niż przez uszkodzony simmering? |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pią 10 Sty, 2014
|
|
|
W silnikach są maszynowe i by było ciekawiej - podwójnie uszczelniane. Ale na wodę są wrażliwe.
Przez oś nie, bo jest zazwyczaj dobrze zalana z przewodami. Przez uszczelnienie pokrywy też zazwyczaj nie (choć widziałem silniki przekładniowe 250W bez żadnego uszczelnienia pokrywy - zwykłe aluminium do aluminium), bo producent ją dobrze uszczelnia, a bez grzebania nie puszcza.
Zauważyłem, że silnik ulega uszkodzeniu (a dokładnie nie sam silnik tylko łożyska i halle) od minimalnej ilości wody, mój uszkodził się od nie więcej jak 50ml. Pod wpływem temperatury cała woda wewnątrz zamieniła się w parę i ona zaczęła działać korozyjne. Po szybkim czasie silnik wyglądał tak:
Po rozkręceniu nie było w nim wody - wszystko się związało w rdzy, więc ilość wody była minimalna.
Wydaje mi się po dotychczasowych obserwacjach, że głównym powodem 'zalania' silnika jest uszkodzenie, zaniedbanie czy zużycie simeringów. Od teraz mam w planie wymieniać je co 2-3k km |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
krystian91
kierownik
Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 301 Skąd: pkl
|
Wysłany: Pią 10 Sty, 2014
|
|
|
Czy w takim wypadku jak twój silnik ten nadawał się do użytk czy jest zniszczony i już nici?
Czy częste są przypaki uszkodzenia silnika przez dostanie się wody do srodka? Anglia ostatnio jest bardzo deszczowa... |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 10 Sty, 2014
|
|
|
Według mnie, wystarczyło przeczyszczenie papierem ściernym i ewentualna wymiana uszczelnień. Magnesy i miedź nie powinna doznać uszczerbku Nie wiem w jakim stanie pozostały łożyska, ale to koszt kilkunastu złotych. |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pią 10 Sty, 2014
|
|
|
Nie no, bez przesady, samemu silnikowi nic nie jest, choć nie działał
Po wyszczotkowaniu rdzy, pozbyciu się 1cm (!!!) grzyba ze środka, wymianie halli, łożysk i simeringów na nowe - silnik działa doskonale.
Jestem zdania, że to co mnie się przytrafiło zdarza się tylko w skutek zaniedbania lub niedopatrzenia. Tak normalnie to podobne sytuacje są dość nieczęste. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
JerzyZ
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 7 razy Dołączył: 16 Lip 2010 Posty: 794 Skąd: Warszawa - Ursynów
|
Wysłany: Pią 10 Sty, 2014
|
|
|
W moim silniku korozja popsuła więcej: część magnesów straciła swoją błyszczącą powłokę, i odsłonił się brunatny, słabo zespolony środek magnesu. Nie mam pewności co do dalszego działania - jeżeli ten brunatny proszek magnetyczny uwolni się i zatka szczelinę, silnik znowu stanie.
Przy okazji pytanie: czy ktoś zna sklep sprzedający takie magnesy, jak są w silnikach? Chyba nazywają się "segmentowe" - a może inaczej? |
|
|
|
|
|