ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tas
Nie 08 Gru, 2013
kupno zestawu do konwersji
Autor Wiadomość
krystian91 
kierownik


Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 301
Skąd: pkl
Wysłany: Pią 10 Sty, 2014   

W jaki sposob dowiedzieliscie się ze macie wode w silniku? Czy rozebraliscie gdy juz coś sie stalo czy prewencyjnie zrobiliscie przegląd?
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Pią 10 Sty, 2014   

ja też miałem widoczną korozję magnesów, ale... wytarłem wszystko szczotką drucianą, a pył metalowy zdmuchnąłem strumieniem powietrza. Oczyściło się wszystko idealnie fajnie. Potem pokryłem wszystkie elementy w środku warstwą ochronną przeciwko wilgoci, tak na wszelki wypadek :)

Objaw był taki, że silnik nie jechał, szarpał, buczał i inne takie śmieszne więc po wyeliminowaniu wszystkich innych rzeczy, kiedy to już tylko mógł być silnik - rozebrałem go, a tam niespodzianka.
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
krystian91 
kierownik


Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 301
Skąd: pkl
Wysłany: Pią 10 Sty, 2014   

Duza róznica w jeździe miedzy moca 500 W a 800W? Jak wy to oceniacie, osoby które maja juz sporo doswiadczenia?
 
 
toft 
szef
Pan kierowca


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 1756
Skąd: Gliwice
Wysłany: Pią 10 Sty, 2014   

Żadna. Mocy i tak zawsze jest za mało. Podniesienie mocy o 50% daje niesamowite wrażenia. Przez pierwsze pięć minut jazdy. Potem jest dokładnie tak samo. A tak realnie patrząc. Te 500W to chyba nominalnie? ile mają zestawy w szczycie?
_________________
Moje pojazdy:
Hub middrive - w budowie http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5394
Cruiser http://forum.arbiter.pl/v...er=asc&start=15
 
 
krystian91 
kierownik


Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 301
Skąd: pkl
Wysłany: Pią 10 Sty, 2014   

Zalezy mi na predkosci a nie na mocy. Jaka Bedzie predkosc mozliwa do uzyskania na zestawie 36v 800v?
http://www.ebay.co.uk/itm...=item2a3298e95f
 
 
MixhaL 
prezes


Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 909
Skąd: Lubelskie
Wysłany: Pią 10 Sty, 2014   

Bez mocy nie ma prędkości. 1000W to minimalna moc potrzebna do uzyskania 50km w bezwietrzną pogodę i na płaskim zakładając napięcie 48V a ile poleci ten silnik nie wiem
_________________
Cyklon
BOMBER V1, V2, V3
RAIDEN
 
 
krystian91 
kierownik


Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 301
Skąd: pkl
Wysłany: Pią 10 Sty, 2014   

Czyli 36V i 800W nie powinno być źle. Nie potrzebuje kosmicznych predkosci biorąc pod uwagę że to miasto, a chce zwyczajnie szybciej dojechac do pracy. Porównujac lepiej bedzie mi sie oplacalo kupic motor ale ubezpieczenie jest kosmicznie wysokie. Dlatego wybralem rower.

http://www.ebay.co.uk/itm...=item5af9b6ba4a

Czy możecie obejrzec zestaw ktory podalem w linku wczesniejszym i obecnym ? 36V 800W TYLNE KOŁO. Co myslicie o tej cenie?
 
 
smdrwf12300
[Usunięty]

Wysłany: Sob 11 Sty, 2014   

Popatrz tu : http://www.ev-power.eu/EVBike-Kits-1-1/ , też mają zestawy i ceny chyba trochę mniejsze.Jedyny minus zestawu z linku to kontroler który lubi się uszkodzić ... z tego co pamiętam to te zestawy są obecne w UK i były opisywane na tamtejszym forum.Prędkość max na 42 V to 32km/h , zasięg na aku 14-16 Ah ( bateria wystawiona w dziale Sprzedam) do 95km ze wspomaganiem.800 W i 50km do miasta to sporo i moim zdaniem trzeba bardzo uważać na pieszych.W UK chyba jest ograniczenie do 25km/h ( ten zestaw ma blokadę ustawianą na drogi publiczne własnie do 25km/h z panela i na drogi niepubliczne ).Żeby nie było że to reklama to tu jest opisane uszkodzenie kontrolera z tego zestawu (http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1991) ,ale może miałem pecha.Silniki 500-1000 W montowane w tylnym kole dają niestety 5.5-6.5 kg co przekłada sie na wagę całego roweru min 20kg bez baterii ( jak bedziesz to targał po schodach to nie jest bez znaczenia ).Aktualnie zrezygnowałem z dużych pojemności na rzecz Turnigy 5Ah i mnie to wystarcza na ok 30-38 km z pedalowaniem i 15-20km bez.
Pozdrawiam i sukcesów w konwersji.
 
 
krystian91 
kierownik


Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 301
Skąd: pkl
Wysłany: Sob 11 Sty, 2014   

Troche nie podchodzi mi to pod gust.
Ceny są netto do tego dochodzi podatek.
Rozgladam sie za kupnem z chin bezprośrednio rowniez jednak wole dołozyc a miec w razie czego gwarancje dzieki czemu szybko odesle i sprzet bedzie wymieniony lub naprawiony.

Czym sie rozni silni BLDC od silnika zwyklego?

Czym jest pedal asist? (Mocowany do wałka kobry)
 
 
krystian91 
kierownik


Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 301
Skąd: pkl
Wysłany: Pon 13 Sty, 2014   

UP
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Pon 13 Sty, 2014   

Nikt Ci nie odpowiedział, bo takim pytaniem obrażasz i lekceważysz czytelnika (w mojej opinii).
Ale mimo to pomogę. Dobra rada w służbie nauki! LINK
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
krystian91 
kierownik


Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 301
Skąd: pkl
Wysłany: Pon 13 Sty, 2014   

Hmmm z takim pojdejsciem po co forum skoro |wszystko mozna sobie wyszukac gdzies indziej|?
----------------------

Czy ten pedal asist jest zawsze wymagany do pracy silnika? Wychodzi na to że on blokuje doplyw pradu do silnika gdy bedzie predkosc wieksza niz 25km/h, i silniki pracuje gdy padaly sa w ruchu.

Kto z forum składa pakiety aku?
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Wto 14 Sty, 2014   

BLDC jest silnikiem bezszczotkowym i wymaga do pracy specjalnego sterownika.
PASS służy do wykrywania pedałowania i uruchamia wspomaganie silnikiem.
Ograniczenie szybkości załatwia sterownik.
Pakiety składa kilku kolegów.

Wszystko jest opisane na forum, trudno by się powtarzać, skoro to już było poruszane. Jest na forum opcja "Szukaj" i od niej trzeba zacząć tematy na każdym forum, by niepotrzebnie nie dublować tematów.
Zadajesz podstawowe pytania początkującego, a dla takich pytań jest osobny dział dla początkujących: http://forum.arbiter.pl/viewforum.php?f=87
 
 
krystian91 
kierownik


Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 301
Skąd: pkl
Wysłany: Śro 15 Sty, 2014   

Witam, zadaje pytania na które nie znam odpowiedzi, a lepiej jest to zrobić w jednym temacie niż by zakładać 100 róznych z innym pytaniem.

Czy możliwe jest aby odłączyć ten czujnik pass i jeździć tylko na manetce?
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Śro 15 Sty, 2014   

To jest temat o kupnie zestawu do konwersji, a nie o czujniku pass . Taki temat już istnieje i jest w tej chwili dość szeroko omawiany. Proszę się z nim zapoznać i tam kierować pytania.
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=2321
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group