Przesunięty przez: tas Nie 08 Gru, 2013 |
kupno zestawu do konwersji |
Autor |
Wiadomość |
krystian91
kierownik
Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 301 Skąd: pkl
|
Wysłany: Pią 10 Sty, 2014
|
|
|
W jaki sposob dowiedzieliscie się ze macie wode w silniku? Czy rozebraliscie gdy juz coś sie stalo czy prewencyjnie zrobiliscie przegląd? |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pią 10 Sty, 2014
|
|
|
ja też miałem widoczną korozję magnesów, ale... wytarłem wszystko szczotką drucianą, a pył metalowy zdmuchnąłem strumieniem powietrza. Oczyściło się wszystko idealnie fajnie. Potem pokryłem wszystkie elementy w środku warstwą ochronną przeciwko wilgoci, tak na wszelki wypadek
Objaw był taki, że silnik nie jechał, szarpał, buczał i inne takie śmieszne więc po wyeliminowaniu wszystkich innych rzeczy, kiedy to już tylko mógł być silnik - rozebrałem go, a tam niespodzianka. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
krystian91
kierownik
Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 301 Skąd: pkl
|
Wysłany: Pią 10 Sty, 2014
|
|
|
Duza róznica w jeździe miedzy moca 500 W a 800W? Jak wy to oceniacie, osoby które maja juz sporo doswiadczenia? |
|
|
|
|
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
|
|
|
|
|
krystian91
kierownik
Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 301 Skąd: pkl
|
|
|
|
|
MixhaL
prezes
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 909 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Pią 10 Sty, 2014
|
|
|
Bez mocy nie ma prędkości. 1000W to minimalna moc potrzebna do uzyskania 50km w bezwietrzną pogodę i na płaskim zakładając napięcie 48V a ile poleci ten silnik nie wiem |
_________________ Cyklon
BOMBER V1, V2, V3
RAIDEN |
|
|
|
|
krystian91
kierownik
Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 301 Skąd: pkl
|
Wysłany: Pią 10 Sty, 2014
|
|
|
Czyli 36V i 800W nie powinno być źle. Nie potrzebuje kosmicznych predkosci biorąc pod uwagę że to miasto, a chce zwyczajnie szybciej dojechac do pracy. Porównujac lepiej bedzie mi sie oplacalo kupic motor ale ubezpieczenie jest kosmicznie wysokie. Dlatego wybralem rower.
http://www.ebay.co.uk/itm...=item5af9b6ba4a
Czy możecie obejrzec zestaw ktory podalem w linku wczesniejszym i obecnym ? 36V 800W TYLNE KOŁO. Co myslicie o tej cenie? |
|
|
|
|
smdrwf12300 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 11 Sty, 2014
|
|
|
Popatrz tu : http://www.ev-power.eu/EVBike-Kits-1-1/ , też mają zestawy i ceny chyba trochę mniejsze.Jedyny minus zestawu z linku to kontroler który lubi się uszkodzić ... z tego co pamiętam to te zestawy są obecne w UK i były opisywane na tamtejszym forum.Prędkość max na 42 V to 32km/h , zasięg na aku 14-16 Ah ( bateria wystawiona w dziale Sprzedam) do 95km ze wspomaganiem.800 W i 50km do miasta to sporo i moim zdaniem trzeba bardzo uważać na pieszych.W UK chyba jest ograniczenie do 25km/h ( ten zestaw ma blokadę ustawianą na drogi publiczne własnie do 25km/h z panela i na drogi niepubliczne ).Żeby nie było że to reklama to tu jest opisane uszkodzenie kontrolera z tego zestawu (http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1991) ,ale może miałem pecha.Silniki 500-1000 W montowane w tylnym kole dają niestety 5.5-6.5 kg co przekłada sie na wagę całego roweru min 20kg bez baterii ( jak bedziesz to targał po schodach to nie jest bez znaczenia ).Aktualnie zrezygnowałem z dużych pojemności na rzecz Turnigy 5Ah i mnie to wystarcza na ok 30-38 km z pedalowaniem i 15-20km bez.
Pozdrawiam i sukcesów w konwersji. |
|
|
|
|
krystian91
kierownik
Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 301 Skąd: pkl
|
Wysłany: Sob 11 Sty, 2014
|
|
|
Troche nie podchodzi mi to pod gust.
Ceny są netto do tego dochodzi podatek.
Rozgladam sie za kupnem z chin bezprośrednio rowniez jednak wole dołozyc a miec w razie czego gwarancje dzieki czemu szybko odesle i sprzet bedzie wymieniony lub naprawiony.
Czym sie rozni silni BLDC od silnika zwyklego?
Czym jest pedal asist? (Mocowany do wałka kobry) |
|
|
|
|
krystian91
kierownik
Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 301 Skąd: pkl
|
Wysłany: Pon 13 Sty, 2014
|
|
|
UP |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pon 13 Sty, 2014
|
|
|
Nikt Ci nie odpowiedział, bo takim pytaniem obrażasz i lekceważysz czytelnika (w mojej opinii).
Ale mimo to pomogę. Dobra rada w służbie nauki! LINK |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
krystian91
kierownik
Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 301 Skąd: pkl
|
Wysłany: Pon 13 Sty, 2014
|
|
|
Hmmm z takim pojdejsciem po co forum skoro |wszystko mozna sobie wyszukac gdzies indziej|?
----------------------
Czy ten pedal asist jest zawsze wymagany do pracy silnika? Wychodzi na to że on blokuje doplyw pradu do silnika gdy bedzie predkosc wieksza niz 25km/h, i silniki pracuje gdy padaly sa w ruchu.
Kto z forum składa pakiety aku? |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 14 Sty, 2014
|
|
|
BLDC jest silnikiem bezszczotkowym i wymaga do pracy specjalnego sterownika.
PASS służy do wykrywania pedałowania i uruchamia wspomaganie silnikiem.
Ograniczenie szybkości załatwia sterownik.
Pakiety składa kilku kolegów.
Wszystko jest opisane na forum, trudno by się powtarzać, skoro to już było poruszane. Jest na forum opcja "Szukaj" i od niej trzeba zacząć tematy na każdym forum, by niepotrzebnie nie dublować tematów.
Zadajesz podstawowe pytania początkującego, a dla takich pytań jest osobny dział dla początkujących: http://forum.arbiter.pl/viewforum.php?f=87 |
|
|
|
|
krystian91
kierownik
Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 301 Skąd: pkl
|
Wysłany: Śro 15 Sty, 2014
|
|
|
Witam, zadaje pytania na które nie znam odpowiedzi, a lepiej jest to zrobić w jednym temacie niż by zakładać 100 róznych z innym pytaniem.
Czy możliwe jest aby odłączyć ten czujnik pass i jeździć tylko na manetce? |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Śro 15 Sty, 2014
|
|
|
To jest temat o kupnie zestawu do konwersji, a nie o czujniku pass . Taki temat już istnieje i jest w tej chwili dość szeroko omawiany. Proszę się z nim zapoznać i tam kierować pytania.
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=2321 |
|
|
|
|
|