ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
silnik elektryczny oraz sterownik zagadka do rozwiązania
Autor Wiadomość
superwojownik 
początkujący


Wiek: 35
Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 47
Skąd: olszyna
Wysłany: Nie 02 Lut, 2014   silnik elektryczny oraz sterownik zagadka do rozwiązania

witam

posiadam taki silnik



prosze mi powiedzieć w jakim celu jest druga wtyczka? zaznaczylem na czerwono , ponieważ silnik ma 2 wtyczki i te same służa do tego samego czyli po wpięciu w sterownik silnik pracuje w obu przypadkach

drugie pytanie posiadam ten sterownik

LINK

Posze mi wyjaśnić do czego czego służy ten dodatkowy oto wtyk



wtyk musi być spęty białą wtyczką w takim stanie aby silnik pracował , bo jeśli jest rozpięty jak u góry na zdjęciu silnik nie pracuje po dodaniu gazu



jest też taki kabel brązowy który też jest dla mnie zagadką na tym zdjęciu



i ostatnie pytanie jeśli podłaczę niebiesko-czarny przewód od sterownika do hamulców chyba dobrze podłaczyłem to jak dam hamulec i gas to występuje efekt wstecznego czyli koło sie obraca w inną stronę niż powinno nie wiem czy to jest prawidłowe połączenie

proszę o informację i podzielenie się swoją wiedzą ,

Ps. niedługo na forum przedstawię mój projekt z wlasnej samoróbki

pozdrawiam
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Nie 02 Lut, 2014   

Trochę strzelam. Dwie wtyczki są, o ile dobrze widzę, od hallotronów? Być może jedna jest dla 60 stopni a druga dla 120. Możliwe też, że przewód niebiesko-biały jest przewodem przełączającym pracę na wsteczny bieg. Są takie kontrolery z możliwością jazdy w tył.
Najprościej będzie rozebrać silnik i zerknąć do czego są podłączone te przewody w środku.
 
 
KrzysiekEV 
stażysta
KrzysiekEV


Pomógł: 14 razy
Wiek: 48
Dołączył: 23 Kwi 2013
Posty: 148
Skąd: Częstochowa
Wysłany: Nie 02 Lut, 2014   

Silnik wygląda na Cromotor Hubzilla : http://greyborgusa.com/pr...ors/hubzillav2/
Wtyczki hallotronów i hallotrony sa zdublowane , jakby walneły to drugi komplet jest zapasowy
Dual Hall Sensors - http://greyborgusa.com/pr...ubzillav2specs/

Fajny mocny silniczek , ale rozstaw tylnego trójkąta ramy musi być inny.
Oś też grubsza jest.
To jest max co można do roweru jeszcze zamontować i sposób
na "Wattowice Złośliwą" na jakiś czas .
 
 
gienek333 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 55
Dołączył: 26 Kwi 2013
Posty: 1338
Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 02 Lut, 2014   

Może koło się kręci w drugą stronę, bo się włącza hamowanie odzyskowe?
_________________
Pojazdy ekologiczne, to takie które stoją w garażu.
 
 
superwojownik 
początkujący


Wiek: 35
Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 47
Skąd: olszyna
Wysłany: Pon 03 Lut, 2014   

witam

to nie jest Cromotor Hubzilla ale podobny kupilem tutaj slabsza wersje ma miejsza szerokosc silnika i rantu , jechalem na nim na sterowniku 2000w tak dotad maks 67 km/h

http://www.alibaba.com/pr...bike_motor.html

natomiast to samo co Cromotor Hubzilla jest tu

http://cnebikes.en.alibab...ersion_kit.html
 
 
superwojownik 
początkujący


Wiek: 35
Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 47
Skąd: olszyna
Wysłany: Pon 03 Lut, 2014   

mysle ze ten niebieski sluzy albo od alarmu albo licznik rowerowy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group