ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
awaria silnika chodzi jak pila spalinowa..
Autor Wiadomość
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Sob 06 Gru, 2014   

No to zdejmij od strony wolnobiegu i wyjmij stojan razem z kablami przez pokrywę
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Gru, 2014   

sunman napisał/a:
tak i za nia sie zabralem od strony tarczy hamulcowej tylko ze polowa srubek zeszla , druga nie

Jeśli nic ci nie pomoże, to pozostaje lekkie nacięcie śrub diaksem z cienką tarczą pod płaski śrubokręt.
 
 
sunman 
kierownik


Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 317
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Nie 07 Gru, 2014   

Wyglada to tak w srodku ze kable troche "przysmolilo"
Ostatnio zmieniony przez sunman Nie 24 Kwi, 2016, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Nie 07 Gru, 2014   

No to chyba się sprawa rozwiązała.
Musisz szukać nowego silnika. Ewentualnie nauczyć się przewijania ;)
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
Adam Wysokiński 
szef


Pomógł: 36 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 1658
Skąd: Warszawa (okolice)
Wysłany: Nie 07 Gru, 2014   

No tak... A może w zakładzie przewijającym takie zwykłe 3 fazowe silniki przewiną. Przecież to w zasadzie to samo a taki koleś ma dużo doświadczenia.
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Nie 07 Gru, 2014   

Ciężko będzie, ja mam jeden spalony silnik, byłem w 20 punktach i zapomnij o przewinięciu. Machną ręką tylko, że z takim czymś nie będą się bawić, nie mają jakiegoś schematu, trzeba wypalać itp itd. Przewijają ale tylko standardowe silniki. Jak już ktoś się chciał zabrać to 500 netto. Szkoda mi było czasu i kilometrów przejechanych. No chyba, że jakiś forumowicz potrafi to zrobić i mu się chce w normalnych kosztach :)
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
sunman 
kierownik


Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 317
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Nie 07 Gru, 2014   

gdyby sie znalazl bylo by super w sumie silnik idzie jakby nie bylo do odzyksu magnesow lub do ponownego przewiniecia , ale w ramach absolutnej bezczelnosci zapytam o gwarancje ]:-> .

Ok Wiec druga czesc temtu , czym warto zastapic ten HS4080 crystalita , konstrukcja jak w temacie http://forum.arbiter.pl/v...ighlight=ryksza

waga 150kg +80 ja , ociazenie do 3 osob do 240kg plus.

Do tej pory dzialalo to na silniku HS4080Crystalite kontrolerze tez crystalite 45A przeznaczony do 48v-72v

Posiadam jeszcze baterie 48v 43Ah oraz 72v 35ah

Silnik sie sprawdzal super na pusto czyli tylko 230kg przy mocniejszj bateri pozwolil sie bujnac do 52km/h ale dlugo zajmuje mu zebranie sie.

Teraz chcilabym cos co ma znacznie lepszy moment obrotowy lub mid drive .

Jakies propozycje lub linki do podobnych konstrukcji ?
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Nie 07 Gru, 2014   

Głupio mówić 'a nie mówiłem', ale a nie mówiłem? ;)
Masz nietypowy pojazd i jesteś skazany na MIDa, może tym razem to będzie większy motywator niż dobra rada.

W sumie w takiej rikszy to jest banalnie proste do zbudowania bo masz tam tyle miejsca ile chcesz. Nie to co w rowerze :)
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
sunman 
kierownik


Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 317
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Nie 07 Gru, 2014   

W sumie bedac szczery to spalilem go wlasna glupota spalilem go w poltorej godziny.. choc czesto dostawal pod granice bolu bo kable zawsze mi smierdzialy po pracy , ale te zimno na polu kusilo by przycisnac wiecej i wiecej ;) tak wiec tego dnia wyprolem w 1.5h 17ah z 72v bateri wiec w sumie ciagle okolo 2000 do 3000w dostawal.. ehh coz nauczka i lekcja troche droga no ale ;) swoje zarobil
 
 
Pykacz 
szef


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 03 Lip 2012
Posty: 1561
Wysłany: Nie 07 Gru, 2014   

Jak tak go zgrzałeś to i pewnie magnesy poszły . Jak to jest ryksza to załóż 2 nawet mniejsze i słabsze silniki i po kłopocie . :roll:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group