[ZBIORCZY] Szybkie pytanie - szybka odpowiedź |
Autor |
Wiadomość |
misiek998
młodzik
Dołączył: 11 Cze 2016 Posty: 81 Skąd: opole
|
|
|
|
|
ICE
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 8 razy Dołączył: 15 Maj 2016 Posty: 321 Skąd: wlkp
|
Wysłany: Nie 09 Lip, 2017
|
|
|
misiek998, zdaje się że będzie działał na zasadzie podobnej jak w np GT 500 tj. po osiągnięciu oczekiwanej prędkości należy wcisnąć przycisk i prędkość będzie utrzymywana do czasu naciśnięcia hamulca lub manetki. |
|
|
|
|
lobudek
brygadzista
Wiek: 31 Dołączył: 05 Kwi 2016 Posty: 206 Skąd: Huta
|
Wysłany: Pią 14 Lip, 2017
|
|
|
Proszę o pomoc. Jak podłączyć sterownik i silnik pod ten przełącznik by zmieniać obroty silnika Rozebrałem go i składa się z 3 takich modułów. Każdy moduł jest odizolowany od poprzedniego.
|
|
|
|
|
gienek333
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 55 Dołączył: 26 Kwi 2013 Posty: 1338 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 14 Lip, 2017
|
|
|
Używasz 1 i 3 sekcji. Do dolnych (tych podwójnych) podłączasz silnik, a do górnych zasilanie na krzyż. W 3 sekcji przed złożeniem pakietu trzeba obrócić styki o 180°, aby były jak w 1. |
_________________ Pojazdy ekologiczne, to takie które stoją w garażu. |
|
|
|
|
lobudek
brygadzista
Wiek: 31 Dołączył: 05 Kwi 2016 Posty: 206 Skąd: Huta
|
Wysłany: Pią 14 Lip, 2017
|
|
|
Dzięki za odpowiedź, ale już sobie poradziłem. Swoją drogą muszę kupić jeszcze 1 taki przełącznik. 100zł to złodziejstwo, bo na aliexpress chodzą po 3$. Gdzie kupię w Polsce taki przełącznik za normalne pieniądze?
|
|
|
|
|
Pavyan
kierownik
Pomógł: 7 razy Dołączył: 17 Kwi 2015 Posty: 383 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: Sob 15 Lip, 2017
|
|
|
Przełącznik, łącznik, wyłącznik "pakietowy" ew. dodatkowo "tablicowy" - to wpisz w wyszukiwarkę i szukaj dobrej ceny A w grafice zobaczysz, czy Ci pasuje...
Źródłem (tanich lub darmowych) mogą być stare tablice rozdzielcze, starsze silniki z wbudowanym wyłącznikiem itd. |
|
|
|
|
Maju
początkujący
Dołączył: 20 Paź 2015 Posty: 35 Skąd: Podkarpackie
|
Wysłany: Sob 15 Lip, 2017
|
|
|
Witam,
powoli zaczynam swoją pierwszą przeróbkę roweru na silniku sparta toprun, będzie on zasilany pakietem 10s i nastał mnie dylemat czy nie dać koła tylnego 24" zamiast 26". Zyskałbym trochę przyśpieszenia i mógłbym dać szerszą oponę na tył(ponieważ mam dość wąskie widełki). I stąd moje pytanie, do ilu km/h daje on rade rozpędzić rower na samej manetce? w zależności od wielkości koła.
Pozdrawiam |
_________________ poja.zdyel.ektryc.zne.org - tylko bez kropek |
|
|
|
|
ravkill
brygadzista sir :)
Pomógł: 7 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Sie 2016 Posty: 291 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Nie 16 Lip, 2017
|
|
|
A jaki silnik i jaki sterownik, bo mało danych...No i ilość "p" też by się przydała + masa całości...
Ale na prostej - 20 do 30, ale za to ze zdrowej górki na pewno szybciej |
|
|
|
|
Mitar
kierownik
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 07 Gru 2016 Posty: 376 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Nie 16 Lip, 2017
|
|
|
Mam pykanie co do ładowania, do tej pory myślałem ,że jak wentylator na ładowarce się zatrzymuje to jest koniec i odpinałem ładowarkę. Odkąd mam watomierz to zauważyłem, że po zatrzymaniu wentylatora ładowarka dalej dostarcza około 8W , czy to oznacza że proces ładowania się nie skończył i trzeba czekać do 0W ? Chyba że tam dioda potem zmienia kolor? |
|
|
|
|
Maju
początkujący
Dołączył: 20 Paź 2015 Posty: 35 Skąd: Podkarpackie
|
Wysłany: Nie 16 Lip, 2017
|
|
|
ravkill napisał/a: | A jaki silnik i jaki sterownik, bo mało danych...No i ilość "p" też by się przydała + masa całości...
Ale na prostej - 20 do 30, ale za to ze zdrowej górki na pewno szybciej |
silnik to jak pisałem sparta toprun, przerobiony na zewn. sterownik 36V 18A i wiecej nie mam zamiaru pakować w silnik, pakiecik 5p wiec wychodzi przy max obciazeniu 3,6A na ogniwo. Wczoraj wieczorem wstępnie uruchomiłem silnik na przetwornicy i przy 36V silnik kręci 53km/h bez obciązenia przeliczając na koło 26". Ile moge się spodziewać na płaskim po asfalcie? zakładając, że rower+ ja to jakies 100kg. |
|
|
|
|
tomek701
prezes
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lip 2013 Posty: 545 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Nie 16 Lip, 2017
|
|
|
Ja na torpunie ale na rowerze poziomym po płaskim przy kole 28 na cienkiej oponie prawie 40 wyciągnąłem ale to poziomka była. Pod górki to mu ciężko było i grzał się okrutnie ale 30 Amperami nawet go męczyłem na 17 powinien chodzić nawet na lekkim kole 28 przy niewielkim wspomaganiu ładnie ale przy tych 36v dużo w ciepłomprądu będzie zamieniać. |
_________________ https://photos.app.goo.gl/pK7oCAa4oXAxfxds8 |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 23 Lip, 2017
|
|
|
Pytanie. Co nam daje wyłącznik nadprądowy na instalacji skoro teoretycznie bms zabezpiecza nam instalacje? |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 23 Lip, 2017
|
|
|
Dodatkowe zabezpieczenie? A jak BMS nawali, to co wtedy? |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 23 Lip, 2017
|
|
|
Tomas napisał/a: | Pytanie. Co nam daje wyłącznik nadprądowy na instalacji skoro teoretycznie bms zabezpiecza nam instalacje? |
Przycisk do wyłączania wtyczki wpinasz na sucho a włączasz wyłącznikiem i dzięki temu ci nie iskrzy przy podłączaniu |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 24 Lip, 2017
|
|
|
atomek1000 napisał/a: | Tomas napisał/a: | Pytanie. Co nam daje wyłącznik nadprądowy na instalacji skoro teoretycznie bms zabezpiecza nam instalacje? |
Przycisk do wyłączania wtyczki wpinasz na sucho a włączasz wyłącznikiem i dzięki temu ci nie iskrzy przy podłączaniu |
Czyli nie muszę przestrzegać kolejności podłączenia BMSA ? Montuję cała instalację i tylko na końcu pstryk głównym włącznikiem ? |
|
|
|
|
|