ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Sprzedam najszybszy nine continent 12x5 1,2km/h / 1V
Autor Wiadomość
glebor 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 1334
Skąd: Łódź
Wysłany: Śro 27 Maj, 2015   Sprzedam najszybszy nine continent 12x5 1,2km/h / 1V

Witam. Mam na sprzedaż silnik nine continent 12x5 zapleciony w porządną stożkową obręcz 26" i posiada wzmocnione szprychy zaplecione w 3 krzyże. Ma również nowy wolnobieg 6 rzędowy shimano tz 20. Silniczek ma grubsze przewody zasilające. Mogę w dobrej cenie załatwić do niego sterownik na 48 lub 60V z prądem odcięcia 45A i mocą ciągłą 1500w (około 160zł).

Dysponuje mocą 50Nm i osiąga prędkość 1,2km/h na każdy 1V zasilania - jest to najszybszy silnik, który osiąga dużą prędkość na stosunkowo małej liczbie akumulatorów, kosztem maksymalnej prędkości mamy trochę mniejszą moc na starcie, ale do 2 kołowego roweru myślę, że wystarczy. Osobiście użytkuje rower z kołem 28" na silniku 10x06 i jestem zadowolony z tego rozwiązania.

Technicznie sprawny przebieg około 3000km.

Dane producenta:
Moc nominalna: 800W przy 36V
Napięcie zasilania: 24-72V
Maksymalny prąd: do 40A
Maksymalna moc ciągła: do 1500W
Maksymana moc chwilowa: do 3000W
Prędkokość: około 1.2km/h na każdy 1V zasilania
Moment obrotowy maksymalny: 50Nm
Masa: 6.4kg
Przekładniowy: nie
Czujnikowy: tak
Montaż wolnobiegu: nakręcany do 9 przełożeń

Przybliżone prędkości maksymalne dla koła 26":
24V: 35km/h
36V: 48km/h
48V: 60km/h
60V: 72km/h
72V: 85km/h

Sterownik:
Silnik jest niezwykle elastyczny zarówno pod kątem napięcia jak i prądu zasilania. Możemy go zasilać z dowolnego sterownika 24-60V

Wskazówka:
Jeśli masz w planie budowę bardzo mocnego roweru i przewidujesz użytkowanie powyższego silnika przy mocach maksymalnych w sposób ciągły lub planujesz użytkowanie go przy mocach przekraczających powyższe parametry (prąd, napiecie, moce ciągłe i maksymalne) to mocno sugerowana jest wymiana przewodów zasilajacych na grubsze.
Przy jeździe terenowej na dużych mocach nalezy także monitorować jego temperaturę w celu przeciwdziałania przegrzaniu silnika.


cena 650zł za całe kompletne koło wraz z oponą schwalbe + ewentualne koszty przesyłki










Ostatnio zmieniony przez glebor Śro 27 Maj, 2015, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MARCIN 
prezes


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 519
Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 27 Maj, 2015   

Natrudziłeś się przy opisie :mrgreen: .
_________________
"Nikt nie jest zniewolony w bardziej beznadziejny sposób niż ci, którzy fałszywie wierzą, że są wolni" - Goethe
 
 
bloodyopel 
szef
Krystian


Pomógł: 23 razy
Wiek: 33
Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 1175
Skąd: Słupca k.Konina
Wysłany: Śro 27 Maj, 2015   

MARCIN, no i to się chwali ;)
_________________
Obecny e-bike: LIMBER BIG BOY
 
 
MARCIN 
prezes


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 519
Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 27 Maj, 2015   

bloodyopel napisał/a:
MARCIN, no i to się chwali ;)

Nie wiem, czy mówimy o tym samym :lol: .
_________________
"Nikt nie jest zniewolony w bardziej beznadziejny sposób niż ci, którzy fałszywie wierzą, że są wolni" - Goethe
 
 
glebor 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 1334
Skąd: Łódź
Wysłany: Śro 27 Maj, 2015   

Przybliżone koszta zaplatania to 70zł felga, szprychy z maxeva z przesyłką około 70zł, zaplecenie 35 i centrowanie 40, biorąc pod uwagę cenę za którą chodzą same piasty na arbitrze - około 490zł koszt takiego zaplecenia wychodzi blisko 700zł nie licząc dowozu do serwisu + gratis opona i dętka, myślę, że cena jest dobra ;)
 
 
toft 
szef
Pan kierowca


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 1756
Skąd: Gliwice
Wysłany: Śro 27 Maj, 2015   

35 za zaplecenie i 40 za centrowanie:)? Chyba nieco nadinterpretowałeś ten proces:).

pzdr, toft:)
_________________
Moje pojazdy:
Hub middrive - w budowie http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5394
Cruiser http://forum.arbiter.pl/v...er=asc&start=15
 
 
glebor 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 1334
Skąd: Łódź
Wysłany: Śro 27 Maj, 2015   

W łodzi w piaście tak płace i w ogóle jak zobaczą silnik to zaraz marudzą... Za zwykłą piastę rowerową płaciłem 45zł z centrowaniem, a za silnik w okolicach 70zł.
_________________
Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1700w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robię aku na zamówienie w prostopadłościanie i trójkącie

Pełna oferta:
epojazdy.blogspot.com

TEL: 796782663
Przy odbiorze osobistym - 10%
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Śro 27 Maj, 2015   

Przecież to ta sama robota...
Ja ci zaplotę za dużego browara ;)
 
 
glebor 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 1334
Skąd: Łódź
Wysłany: Śro 27 Maj, 2015   

Muszę się sam nauczyć zaplatać, ale to jest dość upierdliwe, bo trzeba to wszystko policzyć, dobrać szprychy a tak to oddaje silnik, oni zamawiają szprychy i za parę dni jest gotowe, jak będzie więcej tych kół to się nauczę.
_________________
Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1700w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robię aku na zamówienie w prostopadłościanie i trójkącie

Pełna oferta:
epojazdy.blogspot.com

TEL: 796782663
Przy odbiorze osobistym - 10%
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Śro 27 Maj, 2015   

Od liczenia masz kalkulatory długości szprych.
A potem siadasz wygodnie, otwierasz browarka i się bawisz ;)
 
 
MixhaL 
prezes


Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 909
Skąd: Lubelskie
Wysłany: Śro 27 Maj, 2015   

zaplatanie jest banalne, patrzysz na np przednie koło i zaplatasz sobie silnik na spokojnie, nie da się pomylić, za pierwszym razem może Ci zająć troszkę dłużej, natomiast centrowanie to już nie taka prosta sprawa, tak naprawdę to 1/10 speców od kół zrobi to porządnie a reszta zrobi mniej więcej tak jak Ty
ja mam znajomwego który zaplata i centruje koła rowerowe i motocyklowe, orgomny pasjonat rowerowy, na prawdę wiele możan się od niego nauczyć, za centrowanie bierze 15zł
wycentrował mi koło niemożliwe wg. mnie do wycentrowania, felga od WSK-i była krzywo zgrzana i było bicie góra dół i to spore, zaniosłem do niego i zrobił tak że felga wyszła idealna
 
 
Pykacz 
szef


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 03 Lip 2012
Posty: 1561
Wysłany: Czw 28 Maj, 2015   

MixhaL napisał/a:

wycentrował mi koło niemożliwe wg. mnie do wycentrowania, felga od WSK-i była krzywo zgrzana i było bicie góra dół i to spore, zaniosłem do niego i zrobił tak że felga wyszła idealna


U mnie wzięli 80zł za zaplecenie przedniego koła (koszt ze szprychami zwykłymi rowerowymi ocynkowanymi bo nie mieli z nierdzewki ). Po tym fakcie zacząłem zaplatać i centrować sam . Zwłaszcza że nikt nie chciał zaplatać silników (do tego szerszych niż 135mm) i w obręczach motorowerowych (krzywych , jajowatych z krótkimi wybrzuszeniami itp , jednym słowem tanich ). Ostatnio taka zaplotłem i wycentrowałem a była strasznie krzywa , jajowata itd . Udało się praktycznie idealnie (tylko to skutkuje tym że żeby wyciągnąć tak krzywą felgę to różne szprychy są w różnym stopniu naciągnięte. Ale jak widać da się . Koło mimo tylko jednego zaplatania z centrowaniem jest proste i nawet po przebiegu 2tyś nie musiałem si e do niego dotykać . A zaplatałem i centrowałem łącznie tylko 4 koła w moim życiu . Trochę cierpliwości , sumienności i dokładności a możecie sami to zrobić i wypiąć się na fachowców od kół którzy to myślą jaką to niedostępną robotę dla innych robią .
 
 
xlineage
[Usunięty]

Wysłany: Czw 28 Maj, 2015   

pytanko:

jezdzac 70% po drodze asfaltowej oraz okolo 30% po sciezkach leśnych jaki do tego dobrac sterownik zeby silnik sie nie przegrzewał. baterie lepiej pod 36v czy 48V i jakie natężenie (A) sterownika (czy do 25A wystarczy do jazdy po sciezkach lesnych)
 
 
toft 
szef
Pan kierowca


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 1756
Skąd: Gliwice
Wysłany: Czw 28 Maj, 2015   

Zadaj to pytanie w dziale dla poczatkujących lub szybkich pytaniach. Tam zreszta wszystko jest. Przy 48V i 25A silnik nie będzie się przegrzewł (w sensie spalenia)nawet w najcięższych podjazdach. Inna sprawa że przy kw mocy to jeżdzi dość delikatnie.
_________________
Moje pojazdy:
Hub middrive - w budowie http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5394
Cruiser http://forum.arbiter.pl/v...er=asc&start=15
 
 
xlineage
[Usunięty]

Wysłany: Czw 28 Maj, 2015   

Akurat tutaj, bo jestem zainteresowany ofertą oraz tym jak ten konkretny silnik sprawuje się z niższym napięciem/natężeniem. co do sterownika to 36V , bo można podpiąć i większy V, a w 48V już w dół nie bardzo, bo jest odcięcie.

ok inaczej,

moje pytanie powinno brzmieć.

Jaki dać do tego sterownik, żeby przejechać jak największą odległość zachowując optymalną siłę silnika do jazdy. (mam na mysli, ze mam odkreconą manetke na full, sa jakies wykresy?) -> to pytanie moze być głupie, jeśli różnice są znikome :roll:

PS. Waga rowerzysty 80kg + rower 20kg~ =100kg
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group