|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Sprzedam najszybszy nine continent 12x5 1,2km/h / 1V |
Autor |
Wiadomość |
glebor
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 1334 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 27 Maj, 2015 Sprzedam najszybszy nine continent 12x5 1,2km/h / 1V
|
|
|
Witam. Mam na sprzedaż silnik nine continent 12x5 zapleciony w porządną stożkową obręcz 26" i posiada wzmocnione szprychy zaplecione w 3 krzyże. Ma również nowy wolnobieg 6 rzędowy shimano tz 20. Silniczek ma grubsze przewody zasilające. Mogę w dobrej cenie załatwić do niego sterownik na 48 lub 60V z prądem odcięcia 45A i mocą ciągłą 1500w (około 160zł).
Dysponuje mocą 50Nm i osiąga prędkość 1,2km/h na każdy 1V zasilania - jest to najszybszy silnik, który osiąga dużą prędkość na stosunkowo małej liczbie akumulatorów, kosztem maksymalnej prędkości mamy trochę mniejszą moc na starcie, ale do 2 kołowego roweru myślę, że wystarczy. Osobiście użytkuje rower z kołem 28" na silniku 10x06 i jestem zadowolony z tego rozwiązania.
Technicznie sprawny przebieg około 3000km.
Dane producenta:
Moc nominalna: 800W przy 36V
Napięcie zasilania: 24-72V
Maksymalny prąd: do 40A
Maksymalna moc ciągła: do 1500W
Maksymana moc chwilowa: do 3000W
Prędkokość: około 1.2km/h na każdy 1V zasilania
Moment obrotowy maksymalny: 50Nm
Masa: 6.4kg
Przekładniowy: nie
Czujnikowy: tak
Montaż wolnobiegu: nakręcany do 9 przełożeń
Przybliżone prędkości maksymalne dla koła 26":
24V: 35km/h
36V: 48km/h
48V: 60km/h
60V: 72km/h
72V: 85km/h
Sterownik:
Silnik jest niezwykle elastyczny zarówno pod kątem napięcia jak i prądu zasilania. Możemy go zasilać z dowolnego sterownika 24-60V
Wskazówka:
Jeśli masz w planie budowę bardzo mocnego roweru i przewidujesz użytkowanie powyższego silnika przy mocach maksymalnych w sposób ciągły lub planujesz użytkowanie go przy mocach przekraczających powyższe parametry (prąd, napiecie, moce ciągłe i maksymalne) to mocno sugerowana jest wymiana przewodów zasilajacych na grubsze.
Przy jeździe terenowej na dużych mocach nalezy także monitorować jego temperaturę w celu przeciwdziałania przegrzaniu silnika.
cena 650zł za całe kompletne koło wraz z oponą schwalbe + ewentualne koszty przesyłki
|
Ostatnio zmieniony przez glebor Śro 27 Maj, 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
MARCIN
prezes
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 519 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 27 Maj, 2015
|
|
|
Natrudziłeś się przy opisie . |
_________________ "Nikt nie jest zniewolony w bardziej beznadziejny sposób niż ci, którzy fałszywie wierzą, że są wolni" - Goethe |
|
|
|
|
bloodyopel
szef Krystian
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 1175 Skąd: Słupca k.Konina
|
Wysłany: Śro 27 Maj, 2015
|
|
|
MARCIN, no i to się chwali |
_________________ Obecny e-bike: LIMBER BIG BOY |
|
|
|
|
MARCIN
prezes
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 519 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 27 Maj, 2015
|
|
|
bloodyopel napisał/a: | MARCIN, no i to się chwali |
Nie wiem, czy mówimy o tym samym . |
_________________ "Nikt nie jest zniewolony w bardziej beznadziejny sposób niż ci, którzy fałszywie wierzą, że są wolni" - Goethe |
|
|
|
|
glebor
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 1334 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 27 Maj, 2015
|
|
|
Przybliżone koszta zaplatania to 70zł felga, szprychy z maxeva z przesyłką około 70zł, zaplecenie 35 i centrowanie 40, biorąc pod uwagę cenę za którą chodzą same piasty na arbitrze - około 490zł koszt takiego zaplecenia wychodzi blisko 700zł nie licząc dowozu do serwisu + gratis opona i dętka, myślę, że cena jest dobra |
|
|
|
|
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
|
|
|
|
|
glebor
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 1334 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 27 Maj, 2015
|
|
|
W łodzi w piaście tak płace i w ogóle jak zobaczą silnik to zaraz marudzą... Za zwykłą piastę rowerową płaciłem 45zł z centrowaniem, a za silnik w okolicach 70zł. |
_________________ Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1700w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robię aku na zamówienie w prostopadłościanie i trójkącie
Pełna oferta:
epojazdy.blogspot.com
TEL: 796782663
Przy odbiorze osobistym - 10% |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Śro 27 Maj, 2015
|
|
|
Przecież to ta sama robota...
Ja ci zaplotę za dużego browara |
|
|
|
|
glebor
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 1334 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 27 Maj, 2015
|
|
|
Muszę się sam nauczyć zaplatać, ale to jest dość upierdliwe, bo trzeba to wszystko policzyć, dobrać szprychy a tak to oddaje silnik, oni zamawiają szprychy i za parę dni jest gotowe, jak będzie więcej tych kół to się nauczę. |
_________________ Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1700w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robię aku na zamówienie w prostopadłościanie i trójkącie
Pełna oferta:
epojazdy.blogspot.com
TEL: 796782663
Przy odbiorze osobistym - 10% |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Śro 27 Maj, 2015
|
|
|
Od liczenia masz kalkulatory długości szprych.
A potem siadasz wygodnie, otwierasz browarka i się bawisz |
|
|
|
|
MixhaL
prezes
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 909 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Śro 27 Maj, 2015
|
|
|
zaplatanie jest banalne, patrzysz na np przednie koło i zaplatasz sobie silnik na spokojnie, nie da się pomylić, za pierwszym razem może Ci zająć troszkę dłużej, natomiast centrowanie to już nie taka prosta sprawa, tak naprawdę to 1/10 speców od kół zrobi to porządnie a reszta zrobi mniej więcej tak jak Ty
ja mam znajomwego który zaplata i centruje koła rowerowe i motocyklowe, orgomny pasjonat rowerowy, na prawdę wiele możan się od niego nauczyć, za centrowanie bierze 15zł
wycentrował mi koło niemożliwe wg. mnie do wycentrowania, felga od WSK-i była krzywo zgrzana i było bicie góra dół i to spore, zaniosłem do niego i zrobił tak że felga wyszła idealna |
|
|
|
|
Pykacz
szef
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Lip 2012 Posty: 1561
|
Wysłany: Czw 28 Maj, 2015
|
|
|
MixhaL napisał/a: |
wycentrował mi koło niemożliwe wg. mnie do wycentrowania, felga od WSK-i była krzywo zgrzana i było bicie góra dół i to spore, zaniosłem do niego i zrobił tak że felga wyszła idealna |
U mnie wzięli 80zł za zaplecenie przedniego koła (koszt ze szprychami zwykłymi rowerowymi ocynkowanymi bo nie mieli z nierdzewki ). Po tym fakcie zacząłem zaplatać i centrować sam . Zwłaszcza że nikt nie chciał zaplatać silników (do tego szerszych niż 135mm) i w obręczach motorowerowych (krzywych , jajowatych z krótkimi wybrzuszeniami itp , jednym słowem tanich ). Ostatnio taka zaplotłem i wycentrowałem a była strasznie krzywa , jajowata itd . Udało się praktycznie idealnie (tylko to skutkuje tym że żeby wyciągnąć tak krzywą felgę to różne szprychy są w różnym stopniu naciągnięte. Ale jak widać da się . Koło mimo tylko jednego zaplatania z centrowaniem jest proste i nawet po przebiegu 2tyś nie musiałem si e do niego dotykać . A zaplatałem i centrowałem łącznie tylko 4 koła w moim życiu . Trochę cierpliwości , sumienności i dokładności a możecie sami to zrobić i wypiąć się na fachowców od kół którzy to myślą jaką to niedostępną robotę dla innych robią . |
|
|
|
|
xlineage [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 28 Maj, 2015
|
|
|
pytanko:
jezdzac 70% po drodze asfaltowej oraz okolo 30% po sciezkach leśnych jaki do tego dobrac sterownik zeby silnik sie nie przegrzewał. baterie lepiej pod 36v czy 48V i jakie natężenie (A) sterownika (czy do 25A wystarczy do jazdy po sciezkach lesnych) |
|
|
|
|
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
|
|
|
|
|
xlineage [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 28 Maj, 2015
|
|
|
Akurat tutaj, bo jestem zainteresowany ofertą oraz tym jak ten konkretny silnik sprawuje się z niższym napięciem/natężeniem. co do sterownika to 36V , bo można podpiąć i większy V, a w 48V już w dół nie bardzo, bo jest odcięcie.
ok inaczej,
moje pytanie powinno brzmieć.
Jaki dać do tego sterownik, żeby przejechać jak największą odległość zachowując optymalną siłę silnika do jazdy. (mam na mysli, ze mam odkreconą manetke na full, sa jakies wykresy?) -> to pytanie moze być głupie, jeśli różnice są znikome
PS. Waga rowerzysty 80kg + rower 20kg~ =100kg |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|