|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
widział ktoś jakąś ładowarkę w polsce 48V 5A? |
Autor |
Wiadomość |
WojtekErnest
szef
Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Sie 2012 Posty: 3453 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 21 Lis, 2015
|
|
|
Jesli jest napięcie bez obciążenia a jest odcinane podczas obciazenia, to znaczy ze zadziałało zabezpieczenie prądowe. |
_________________ Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555 |
|
|
|
|
glebor
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 1334 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 21 Lis, 2015
|
|
|
zasilacz zachowuje się dziwnie. Podłączyłem diodę schottkiego tak, żeby aku nie cofał prądu do zasilacza. Efekt, który uzyskałem krótkie impulsy. i lampka pracy miga.
Myślałem, może zabezpieczenie prądowe, wziąłem w szereg żarówkę 20W na 12V były impulsy o dużo niższej częstotliwości. przecież dla 20W nie zadziała zabezpieczenie jak ten zasilacz jechał 4 żarówki po 55W połączone szeregowo na 48V (220W) i nie protestował.
Podłączyłem więc 2 diody schottkiego równolegle i nie ma znaczenia, czy jest jedna czy 2. No to wziąłem mostek gretza. impulsy takie same jak przez diodę - jest to zrozumiałe. Wziąłem żarówkę od strony wyjścia zasilania z zasilacza, impulsy znacznie się zagęściły, ale też przygasały i było widać tętnienie. Nie wiem co można by zrobić. Oba zasilacze działają dokładnie tak samo. Wygląda to, jakby zasilacz kontrolował rezystancję odbiornika, ponieważ akumulator daje napięcie ten układ głupieje. Ciekawe co możnaby przerobić, żeby to działało prawidłowo? |
|
|
|
|
Adam Wysokiński
szef
Pomógł: 36 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 1658 Skąd: Warszawa (okolice)
|
Wysłany: Nie 22 Lis, 2015
|
|
|
Spróbuj dać na wyjściu obciążenie takie żeby ruszył i dalej akumulator przez diodę szeregową |
|
|
|
|
tkoko
prezes
Pomógł: 19 razy Dołączył: 26 Lut 2015 Posty: 684 Skąd: Czechowice-Dz
|
Wysłany: Nie 22 Lis, 2015
|
|
|
U mnie przy "zbijaniu" diodami napięcia z 36V na 28V (ładowarka z Magmy) miałem taką sytuację że przy zbyt małej liczbie diod ładowarka nie przechodziła w tryb "CV", natomiast przy zbyt dużej liczbie diod kończyła "CV" szybciej niż wynikało to z pojemności. Być może Twoja ładowarka również kończy ładowanie uznając że bateria jest naładowana. Spróbuj zwiększyć nieco napięcie czy coś to zmieni. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|