ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik TranzX - czy warto kupić?
Autor Wiadomość
atomic 
początkujący


Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 33
Skąd: Poznań
Wysłany: Pon 31 Sie, 2015   Silnik TranzX - czy warto kupić?

Dzień dobry :mrgreen:

Ponieważ jestem dość zielony w temacie napędów elektrycznych, chciałbym wykonać swój pierwszy projekt w celu zebrania wiedzy i doświadczeń. Projekt ma polegać na przeróbce własnego roweru na możliwie tani napęd elektryczny z wykorzystaniem części budżetowych bądź używanych. Rower ma służyć do dojazdów do pracy, zasięg 10km, prędkość wystarczy nawet 20km/h, byle tylko się kulał.
Założenia: napięcie 36V, moc 250W, koło 28".

Dojrzałem do momentu, kiedy chciałbym zacząć skupować potrzebne elementy. Na znanym serwisie alle#$% można kupić używany slinik tranzx 36V 250W od razu zapleciony w przednie koło 28 cali czyli silnik BLDC (jak mi się wydaje) idealny do mojego projektu za 230zł.

Pytanie: czy to dobry zakup na początek, czy będę mógł bez problemu dobrać do niego sterownik pozwalający na samodzielną jazdę (nie tylko na wspomaganiu)? Z tego co czytałem to oryginalny sterownik pracuje tylko na wspomaganiu a ja chciałbym jeździć również na manetce. Nie wiem tylko czy w tym modelu jest zintegrowany sterownik, który trzeba będzie wyrzucić (wolałbym się w to nie bawić)?

Jeżeli nie ten silnik to ew. poproszę o inne sugestie.LINK
 
 
bloodyopel 
szef
Krystian


Pomógł: 23 razy
Wiek: 33
Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 1175
Skąd: Słupca k.Konina
Wysłany: Pon 31 Sie, 2015