ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Projekt Apollo
Autor Wiadomość
Aleksander_2 
młodzik


Wiek: 58
Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 69
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 30 Sty, 2016   Projekt Apollo

Witam
Przymierzam się do budowy e-bika. Jestem zielony w budowie e-bike więc liczę na Waszą pomoc.
Rower chcę zbudować na ramie Apollo FS.26 SE gdyż rower ma służyć do przejażdżek
Zastanawiam się nad napięciem 36v czy może 48v? Nie ma to być jakiś demon prędkości ale żeby dawał radę na małych wypadach i lekkich wzniesieniach
Prędkość myślę ze między 25 a 40km/h w zupełności wystarczy. Mieszkam na terenie nizinnym Głównie po drogach utwardzonych czasami jakieś polne ścieżki, lasy. Zasięg może do 30 km na baterii .
Wszelkie wskazówki i propozycje mile widziane
Ostatnio zmieniony przez Aleksander_2 Pon 15 Sie, 2016, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Nie 31 Sty, 2016   

Silnik w przednie koło. Najmniej roboty ;) BLDC 48V 500W styknie :)
 
 
Aleksander_2 
młodzik


Wiek: 58
Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 69
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 01 Lut, 2016   

Dziękuje za zainteresowanie się tematem Jeśli chodzi o Silnik - raczej z tyłu. Ale bardzo mocno zastanawiam się nad silnikiem mid-drive firmy - Bafang / 8FUN montaż dość prosty (zobaczymy) proszę o pomoc przy wyborze silnika i baterii
BBS02 48V 500W 18A BBS02 36V 500W 25A BBS02 48V 750W 20A
Ostatnio zmieniony przez Aleksander_2 Sob 20 Lut, 2016, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
qaz33 
szef
qaz33


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 1464
Skąd: Gdynia
Wysłany: Śro 03 Lut, 2016