ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy mid drive będzie bezawaryjny dla osobnika 120+kg?
Autor Wiadomość
Kajman 
prezes


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 719
Skąd: Bdg
Wysłany: Sob 27 Maj, 2017   

Generalnie jak dobrze pójdzie to ramę pod niego zrobię po prostu, czytałem że te ori mocowania są plastelinowe. A właśnie, masz 3k? Jeśli tak to jak wrażenia i jakie wady widzisz?
 
 
leszcz 
prezes


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lut 2017
Posty: 861
Skąd: Rumia
Wysłany: Pon 29 Maj, 2017   

Tu gość w szczegółach nagrał jak zamontował swojego cyclone 3000.
Zabawy miał że hoho
https://www.youtube.com/u...rch?query=ebike
 
 
Kajman 
prezes


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 719
Skąd: Bdg
Wysłany: Pon 29 Maj, 2017   

O piękne dzięki :)
 
 
ravkill 
brygadzista
sir :)


Pomógł: 7 razy
Wiek: 50
Dołączył: 10 Sie 2016
Posty: 291
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Wto 30 Maj, 2017   

Midy to zawsze będzie większy lub mniejszy problem. Lepiej Hub wolnobierzny, MXus da na pewno radę, ja mam Nine Continent RH2809 D (7x9) Tył, KASETA i moje 100 KG z groszami i plecakiem, ciągnie nawet w cięzkim terenie. Jak się nie wybierasz w strome góry, to się nie pchaj w mida..
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Śro 31 Maj, 2017   

tez uważam MIDy za awaryjne i problematyczne. Na codzień serwisuję ebajki i niestety porażka.
Zobacz jak wygląda to na forum, MIDów jest jak kot napłakał, może 1% całości a ile jest tematów o awaryjności, zajechanych zębatek, problemów z wbudowanymi sterownikami itp.
HUBów jest minimum 100x więcej i ile jest tematów "mam problem z hubem". Czy zalety MIDa przewyższają jego wady? Statystycznie uważam, że nie.
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
Mobil 
prezes


Pomógł: 5 razy
Wiek: 104
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 656
Wysłany: Czw 01 Cze, 2017   

Na forum prawdopodobnie tylko Borsuk ma mida... i kilka osoób które się nie chwalą :mrgreen:
 
 
Eryk1000 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 1119
Skąd: Wadowice
Wysłany: Czw 01 Cze, 2017   

Nie tylko borsuk ;) kilka midów jeździ w mojej okolicy wersje BBS02B 750W(w szczycie jest 1,3kW), jak na razie dają radę na fabrycznych nastawach. wiadomo nie są to zestawy do ostrego świrowania :P Z usterek jak na razie to jeden dostał luzów na mocowaniu korby w sensie popuszczania nakrętki z racji jazdy pod strome górki i dodatkowo notorycznemu stawaniu na pedały i naciskaniu całym ciężarem ciała na pedał, jeździ tym kawał człowieka. Lekarstwem okazało się dorobienie dodatkowego uchwytu pod rure ramy. Zobaczymy co będzie dalej bo ten zestaw ma ciężko. Inne śmigają po asfalcie i lekkim szuterku i tam nic się na razie nie dzieje. Jednak aby się obiektywnie wypowiedzieć trzeba poczekać kilka sezonów. W tych midach trzeba ostro mieszać przerzutkami, jest to bardzo rowerowe zachowanie ;)
_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
 
 
WojtekErnest 
szef


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 3453
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 01 Cze, 2017   

Zaletą MID-ów jest '' dyskretny wygląd. A to dla wielu (np kobiet) bardzo ważne.
W firmowych tegorocznych rowerach przewagę MID-ów nad 'starodawnymi' silnikami na przodzie lub tyle koła, widać wyrażnie.
_________________
Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555
 
 
Kajman 
prezes


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 719
Skąd: Bdg
Wysłany: Czw 01 Cze, 2017   

Dla mnie idealne połączenie to mid i nuvinci, wtedy nawet nie trzeba tak mocno mieszać na automatycznym trybie z harmony :) Ale to wszystko koszty, więc na razie powoli rozeznaje temat.
 
 
sirgregs 
prezes


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 933
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 01 Cze, 2017   

W przypadku eksploatacji hardtaila "na asfalcie i po lekkim szuterku" to mid ma niestety więcej wad niż zalet w porównaniu z hubem.
W ostrym terenie i przy dużych mocach to porównanie wypada jeszcze słabiej i oczywiście na niekorzyść mida ;-)
Mid to jest idealny w fullu przy mocach max 500W. I to musi być dobry mid z technicznie zaawansowanymi przekładniami znaczy cichutki. Takie przemyślenia własne ...

A mid z nuvinci (manualnym) w rowerku z pełnym zawieszeniem się kompletuje ;-)
 
 
Kaemus 
młodzik


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2014
Posty: 65
Skąd: Cieszyn
Wysłany: Czw 01 Cze, 2017   

Mobil napisał/a:
Na forum prawdopodobnie tylko Borsuk ma mida... i kilka osoób które się nie chwalą :mrgreen:


To się pochwalę :)

Od grudnia jeżdźę midem BBS02 350W. Zestaw jest jak widać zachowawczy
i tak też nim jeżdżę. Raczej spokojnie i ze świadmością ograniczeń. Jak na
razie (1000 km) bez problemów. Poszedłem w tą stronę ze wględu na bardzo
górzystą okolicę - współpracuje to z piastą z 8 biegami. Działa to super, jest
tak, jak tego oczekiwałem.

KM.
 
 
sannis
brygadzista


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 299
Skąd: z Parku
Wysłany: Pią 02 Cze, 2017   

Mogę odstąpić w dobrej cenie cały kit Cyclone 1680W z udokumentowanym przebiegiem, bo od początku był w rękach forumowych. Stosunek wagi do mocy bezcenny. Mam zastosowany upgrade'a montażowego bardzo sztywnego. Silnik wyciszony specjalną pianką. Przełożyłem heble i trochę szpeju do innego analogowego bike'a i nie mam czasu poskładać do kupy. Z napędu można, ale jeszcze trochę pojeździ, wymienić główna tarczę od silnika, wolnowiegi w super stanie. Jak coś to na priv walić.
 
 
tumich 
brygadzista



Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 270
Skąd: małopolska
Wysłany: Śro 07 Cze, 2017   

Też jeżdzę na midzie, ale Boschu CX. Super sprawa jeśli ktoś lubi pedałować, a silnik stanowi jego uzupełnienie. Z czujnikami momentu bardzo dobrze współpracuje. Nie ma takich skoków zero jedynkowych jak w przypadku samego czujnika pass czy silnikach w kole. Cechuje się dodatkowo niższą wagą i wyższym momentem przy tej samej mocy. znamionowej. Wiadomo, że istnieje większe ryzyko uszkodzenia zw na bardziej zaawansowany mechanizm, jednak po 2tyś km nie ma widocznych oznak zużycia i to użytkowany z chipem do 50km/h.
 
 
sirgregs 
prezes


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 933
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 09 Cze, 2017   

Pytanie do użytkowników midów.
Czy macie manetki w swoich rowerkach czy raczej pas?
Jeżeli macie manetki to na niskim biegu jadąc po płaskim jeżeli dacie gazu na maxa to jesteście w stanie wspomagać (nadążyć kręcić pedałami) czy raczej jest taka kadencja że nie ma szans na wspomaganie pedałowaniem?
 
 
Eryk1000 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 1119
Skąd: Wadowice
Wysłany: Pią 09 Cze, 2017   

Midy na których jeździłem śmigały od 5 do 55km/h i można było wspomagać. Kwestia mieszania w biegach z tyłu. Z przodu blat 44 z tyłu wolnobiegu 8 rzędowy.
_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group