|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
problem z pierwszym uruchomieniem. |
Autor |
Wiadomość |
ohkyomoon
początkujący
Dołączył: 03 Paź 2016 Posty: 10 Skąd: poznań
|
Wysłany: Sob 03 Cze, 2017 problem z pierwszym uruchomieniem.
|
|
|
witam. proszę o pomoc w znalezienu usterki.problem polega na tym ze jak kolo podniose i rusze manetka to sie kręci , natomiast jak siądę na rower to niestety nie rusza i slysze w silniku pukanie. mam steronwik greentime 1500w. ninie continent 7*9 rower to cube nq 28 calach. gdzie lezy przyczyna. coś zle podłaączyłem???. prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu. akumulatory to turnigy 67v 16s2p.dzieki za wszelkie sugestie. |
Ostatnio zmieniony przez ohkyomoon Sob 03 Cze, 2017, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 03 Cze, 2017
|
|
|
Sprawdzałeś inne połączenia faz i hallotronów w silniku? Ten kontroler ma samonaukę? |
|
|
|
|
ohkyomoon
początkujący
Dołączył: 03 Paź 2016 Posty: 10 Skąd: poznań
|
Wysłany: Sob 03 Cze, 2017
|
|
|
tak ma mozliwsoc samonauki. po rozpoczeciu samonauki kolo podniesione sie rozpedza plynnie do duzych predkosci i nastepnie wolno sie obraca.rozlaczam samonauke i wsiadam na rower a on nic puka cos w srodku w silniku(chyba te magnesy) i dalej sie nic nie dzieje.nie wiem w czym jest problem |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 03 Cze, 2017
|
|
|
Może któraś złączka zasilania nie kontaktuje prawidłowo i wyłącza zasilanie, bo jest za duży spadek napięcia. Sprawdź napięcie na kontrolerze pod obciążeniem. Może BMS, może coś innego.
Spokojnie, znajdziemy przyczynę. Nawet na odległość |
|
|
|
|
ohkyomoon
początkujący
Dołączył: 03 Paź 2016 Posty: 10 Skąd: poznań
|
Wysłany: Sob 03 Cze, 2017
|
|
|
jak rower stoi na kolach.napiecie spada do 63v. rower jakby szarpie ale nie chce ruszyc. jak kolo podniose i rusze manteka kolo kreci sie ladnie. .hale i te grube fazowe tylko w jednym ukladzie ladnie pracuje. jak przeprowadzic poprawna samonauke , moze ja cos zle robie???albo jak zdiagnozowac przyczyne . moze jakis kabelek jeszcze pwoinienem podlaczyc. do czego sluzy wolnu kabel zolto zielony w tych sterownikach??mam podlaczone fazowe kable kable od manetki kable od hali kable od tempomaty. rozlaczone regeneracyjne. pas tez jest rozlaczony,juz brak mi koncepcji . mozze sprobowac bms pominac i zobaczyc co sie bedzie dzialo??? |
|
|
|
|
ICE
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 8 razy Dołączył: 15 Maj 2016 Posty: 321 Skąd: wlkp
|
Wysłany: Sob 03 Cze, 2017
|
|
|
A może silnik pobiera zbyt duży prąd podczas próby normalnego użytkowania i sterownik blokuje pracę? |
|
|
|
|
ohkyomoon
początkujący
Dołączył: 03 Paź 2016 Posty: 10 Skąd: poznań
|
Wysłany: Sob 03 Cze, 2017
|
|
|
jak to sprawdzic???? nie mam takiego miernika który by mi sprawdził ile pobiera prądu???mam zwykły multimetr ale on może zmierzyć max 10A |
|
|
|
|
ohkyomoon
początkujący
Dołączył: 03 Paź 2016 Posty: 10 Skąd: poznań
|
Wysłany: Sob 03 Cze, 2017
|
|
|
problem rozwiazany .zle spiecie czujnkow halla. temat do zamkniecia. dziekuje wszystkim za wszelka pomoc |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|