Rumski "Leśnik" |
Autor |
Wiadomość |
leszcz
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lut 2017 Posty: 861 Skąd: Rumia
|
Wysłany: Pią 12 Maj, 2017 Rumski "Leśnik"
|
|
|
Ok Panowie WIP zostaje na stanie (dla gości będzie) ale rusza nowy temat
Full w moro na bazie cube ams
lub wheeler falcon
Tu pytanie do Was: ile liczyć za samo malowanie i gdzie w Trójmieście to zrobić? |
|
|
|
|
Bartosh
stażysta
Dołączył: 02 Maj 2017 Posty: 109 Skąd: Cintra
|
Wysłany: Pią 12 Maj, 2017
|
|
|
Witaj. Niestety nie odpowiem na Twoje pytanie odnośnie malowania, ale będę z ciekawością śledził wątek. W jakie podzespoły planujesz wyposażyć "Leśnika"? |
|
|
|
|
leszcz
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lut 2017 Posty: 861 Skąd: Rumia
|
Wysłany: Pią 12 Maj, 2017
|
|
|
Podzespoły jeszcze się "układają".
Tymczasem malowanie mnie podłamało... Lakiernik (samochodowy) chce sodowanie (zamiast piaskowania bo pozostawia młotkowe wgnioty w aluminium) plus lakierowanie minimum 500zł.
Co Wy na to??? |
|
|
|
|
Passat_EQ
prezes
Pomógł: 15 razy Dołączył: 08 Paź 2016 Posty: 580 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 12 Maj, 2017
|
|
|
Ja na to: ; po co tak ladne rowery piaskowac? |
|
|
|
|
Patriko
brygadzista
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 05 Mar 2014 Posty: 242 Skąd: Słupca
|
Wysłany: Sob 13 Maj, 2017
|
|
|
leszcz, No i ma racje, nie chciałbyś widzieć felg aluminiowych po piaskowaniu, a co dopiero cienkich ścianek rur ramy,
zawsze możesz chemicznie usunąć starą powołokę do gołego alu. |
_________________ Jeżdżę na: Coma 3000 |
|
|
|
|
sirgregs
prezes
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Paź 2015 Posty: 933 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 13 Maj, 2017
|
|
|
Skup się na elektryfikacji. Jak wyjdzie genialnie to wtedy pomalujesz jak będziesz chciał. A jak nie będziesz zadowolony i stwierdzisz że jednak musi być falcon to raczej łatwiej sprzedać rowerek w oryginalnym malowaniu.
Bo jak na razie (nie żebym wypominał 😋) to żadnego projektu nie doprowadziłeś do końca ... albo przynajmniej nie opisałeś na forum.
Ale tak niektórzy mają (ja też akurat) że próbują czegoś i stwierdzają że czas na kolejny sprzęt o innych właściwościach a efektem jest garaż pełen różnych dziwnych jednośladów a należy ich mieć n+1 |
|
|
|
|
sunman
kierownik
Dołączył: 08 Kwi 2014 Posty: 317 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 13 Maj, 2017
|
|
|
Co do ceny jaka Ci wyskoczyl to sroga .. u mnie za piaskowanie stalowa rama , szkielkowanie wolaja 150-250zl razem..
A jesli masz np. dwa duze elementy to mini doplata i w cenie jednego wychodzi niemalze , za 450zl pomalowalem 3 elementy jeden z nich 120cm x 90xm 120cm i dwie ramy rowerowe ale na jeden kolor.
Wiec o do lakierowanie to polecam szukac dalej
Jest tez remover , Szajbajk na YT opisywal i podawal linki do preparatow ktore zdzieraja lakier do golego alu. |
|
|
|
|
leszcz
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lut 2017 Posty: 861 Skąd: Rumia
|
Wysłany: Nie 14 Maj, 2017
|
|
|
Ok idea jest taka: folia 3M Military Green. Temat ogarnę sam. Być może obejdzie się bez totalnego demontażu bajka a do ew. sprzedaży folia pójdzie w kubeł.
Teraz... Mam dwóch kandydatów na pełnym XT, różniących się jedynie amorkami. Pomóżcie bo ja z rowerami na poważniej ruszyłem w marcu
Kandydat nr 1:
- ROCK SHOX REBA SL Z BLOKADA SKOKU PRZY KIEROWNICY POWIETRZNY(DUAL AIR)100 SKOK
- ROCK SHOX ARIO 2,2 POWIETRZNY Z BLOKADA SKOKU
Kandydat nr 2:
- FOX RTL F100 100mm
- FOX FLOAT RP3 |
|
|
|
|
R432
brygadzista
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Sty 2016 Posty: 223 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 14 Maj, 2017
|
|
|
Mam u siebie ROCK SHOX ARIO 2,2. Ładnie pracuje zarówno w mieście jak i terenie, doskonale wybiera nierówności, lecz nie jest to z pewnością damper do skakanie czy jazdy ekstremalnej. Blokady wgl nie używam, nie mam takiej potrzeby, niezablokowany nie przeszkadza przy dynamicznej jeździe po asfalcie etc.
Przy moich 75kg działa idealnie, jednak osobą ważącym ponad 85kg bym go nie polecił, trzeba by go dosyć mocno napompować a i tak nie dałoby to gwarancji, że nie będzie dobijał co przy grubszej oponie może skutkować obcieraniem ramy.
|
|
|
|
|
leszcz
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lut 2017 Posty: 861 Skąd: Rumia
|
Wysłany: Pon 29 Maj, 2017
|
|
|
Status jest taki, że jestem po odsyłce Cube AMS: http://allegro.pl/show_item.php?item=6830143631
I jestem zniechęcony do Fulla.
Miało być:
Cytat: | Na sprzedaż znakomity rower CUBE AMS PRO .Rower w bardzo dobrym stanie technicznym. Stan wizualny również bardzo dobry - wszystko widoczne w galerii poniżej. Nie wymaga wkładu finansowego. Brak jakichkolwiek luzów, wszystkie podzespoły działają jak działać powinny na tej klasy osprzęt. Rower przygotowany do sezonu. |
A były:
- luzy na praktycznie wszystkich tulejkach tylnego zawieszenia a na mocowaniu dumpera taki, że dzwoniło na zjazdach z krawężnika,
- amor przód niedziałający, prawdopodobnie uszkodzona blokada,
- przedni napęd do wymiany,
- odwrotnie manetki (anglik).
Ręce opadają.
Teraz się obawiam fulla głównie z powodu tej tylnej zawieszki. Jeśli to się tak zużywa to ja dziękuję. I tu pytanie do Was - jak to jest w praktyce. W jakim okresie czasu i z jakiego powodu mogą się tworzyć te koszmarne luzy?
Bo jeśli mam jeździć na sporym obciążeniu (ja 85 + "e" ok 15-17kg) i za rok robić zmianę roweru to ja dziękuję...
Z drugiej strony full jak dla mnie to jedyna sensowna opcja na 110kg masy... |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 29 Maj, 2017
|
|
|
To jakiś trup był widocznie. Ja miałem i mam kilka fuli i żadnych luzów nigdy nie miałem. Nie popełnij błędu ze sztywniakiem tylko kup bardziej masywnego i w dobrym stanie fula. |
|
|
|
|
leszcz
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lut 2017 Posty: 861 Skąd: Rumia
|
Wysłany: Pon 29 Maj, 2017
|
|
|
Dzięki Tomas, przywracasz mi chęć i nadzieję.
W ogóle na moim WIPie jeżdżę na siedząco i nie mogłem się odnaleźć kompletnie na leżąco.
Nie widzę opcji, żeby do tego wrócić bo planuję jakieś 85% trasy/szutry góra 15% konkretniejszy teren i z tego powodu mam TOTALNĄ zagwozdkę teraz...
Mam 180cm i 85kg, myślę o jakimś bydlaku mtb 22"+ amor z wysoko dociętą sterową żeby nie bawić się z mostkami, żeby "wyprostować pozycję".
Co myślicie? |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 29 Maj, 2017
|
|
|
Mam 187cm i wcześniej miałem ramę 22 cale. To była mordęga. Bolały nadgarstki, kark i plecy. Nic nie dały najwyższe mostki. Po prostu rama była za długa. Teraz kupiłem do przeróbki to http://i.imgur.com/BIZ96Xu.jpg (odpowiednik 17cali dla enduro, mostek tylko zmieniłem na krótki i bardziej łamaną kierownicę) i jest meeega różnica w komforcie a przy okazji nie wygląda się jak na rowerze komunijnym, bo rama ma odpowiednią specyfikę (geometrię).
Sumując musisz wybrać między pojemnością ramy na baterię a komfortem - nie ma lekko |
|
|
|
|
leszcz
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lut 2017 Posty: 861 Skąd: Rumia
|
|
|
|
|
R432
brygadzista
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Sty 2016 Posty: 223 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 29 Maj, 2017
|
|
|
Jasne, tylko będziesz dosyć długo nabierał prędkości oraz na stromszych podjazdach może się grzać ewentualnie po prostu stanąć po płaskim ma sens w teren średnio
Ja mam ninecontinent w kole 26" opona 2.35 i na naprawdę stromych podjazdach trzeba kręcić |
|
|
|
|
|