|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
sterowniki sinusoidalne 48V/60V XT90 MT60 tempomat 30A |
Autor |
Wiadomość |
glebor
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 1335 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 07 Lis, 2017 sterowniki sinusoidalne 48V/60V XT90 MT60 tempomat 30A
|
|
|
Witam. Posiadam 3 sterowniki sinusoidalne 2 zakresowe (48/60V).
moc maksymalna na 48V to 1500W i na 60V 1800W. Sterowniki 12 mosfet, nomimnalnie 500W. Idealnie śmigaja z silnikami MXUS XF40-30H, nine continent 7x9 / 10x6, velofast, oraz wszystkimi innymi o mocy od 500-1000W.
Sterowniki są sinusoidalne (łagodniej przełączają fazy i silnik ciszej chodzi w dolnym zakresie obrotów, oraz płynniej rusza z miejsca nie powodując trykania) w bionxach które testowałem na kwadratowyms terowniku, gdzie występował rezonans i silnik brzęczał po zastosowaniu sinusa była cisza
sterowniki mają przełączane złączką napięcie odcięcia 42/52V, mogą pracować z pakietami od 13-16S.
Funkcje które posiadają, to:
tempomat
3speed
cofanie
alarm
wysoki stan hamulca
wyjście pod klamki hamulcowe
Sterownik posiada opis wszystkich kostek w języku polskim wraz z obrazkami (nadrukowane etykiety).
! uwaga sterowniki sinusoidalne współpracują tylko z silnikami wyposażonymi w czujniki hallotronowe. Czujniki w silniku muszą być sprawne!
W cenie zestaw złącz MT60 do 3 faz, złącze XT90 do przyłączenia akumulatora, oraz zestaw kostek i konektorów do przedłużenia przewodów hallotronowych.
Cena 250zł + przesyłka.
IMG_20171107_194816.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 439 raz(y) 1,49 MB |
IMG_20171107_194807.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 346 raz(y) 382,88 KB |
IMG_20171107_194740.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 322 raz(y) 368,91 KB |
|
_________________ Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1700w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robię aku na zamówienie w prostopadłościanie i trójkącie
Pełna oferta:
epojazdy.blogspot.com
TEL: 796782663
Przy odbiorze osobistym - 10% |
|
|
|
|
pyszczak
początkujący
Dołączył: 10 Lis 2017 Posty: 8 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pią 10 Lis, 2017
|
|
|
zapisuje sie na 1 szt. |
|
|
|
|
Gregs
młodzik
Pomógł: 10 razy Dołączył: 27 Sie 2017 Posty: 98 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 10 Lis, 2017 Re: sterowniki sinusoidalne 48V/60V XT90 MT60 tempomat 30A
|
|
|
glebor napisał/a: | Funkcje które posiadają, to:
tempomat
3speed
cofanie
alarm
wysoki stan hamulca
wyjście pod klamki hamulcowe |
Możesz wytłumaczyć co znaczy "wysoki stan hamulca"? |
|
|
|
|
leszcz
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lut 2017 Posty: 861 Skąd: Rumia
|
|
|
|
|
glebor
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 1335 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 10 Lis, 2017 Re: sterowniki sinusoidalne 48V/60V XT90 MT60 tempomat 30A
|
|
|
Cytat: | Możesz wytłumaczyć co znaczy "wysoki stan hamulca"? |
Odsyłam jak zwykle do największej bazy wiedzy, czyli BLOGU TASA dla którego jak zwykle szacunek, że zanim ja chcę coś sprawdzić, on już to zrobił i znalazł czas, aby się z nami podzielić swoją wiedzą:
http://ebike.nexun.pl/bra...-swiatla-stopu/ |
_________________ Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1700w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robię aku na zamówienie w prostopadłościanie i trójkącie
Pełna oferta:
epojazdy.blogspot.com
TEL: 796782663
Przy odbiorze osobistym - 10% |
|
|
|
|
Scuda
stażysta
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Paź 2017 Posty: 157 Skąd: Stalowa wola
|
Wysłany: Nie 19 Lis, 2017
|
|
|
Jak są jeszcze to biorę sztukę. |
|
|
|
|
przenikanie
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Gru 2013 Posty: 392 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 22 Lis, 2017 Re: sterowniki sinusoidalne 48V/60V XT90 MT60 tempomat 30A
|
|
|
Gregs napisał/a: | glebor napisał/a: | Funkcje które posiadają, to:
tempomat
3speed
cofanie
alarm
wysoki stan hamulca
wyjście pod klamki hamulcowe |
Możesz wytłumaczyć co znaczy "wysoki stan hamulca"? |
Wysoki stan hamulca to jest wtedy, gdy złącze hamulcowe zwieramy do PLUSA zasilania.
NISKI stan hamulca (w znakomitej większości sterowników) polega na tym, że kabelek w sterowniku od hamulca za pomocą zwarcia wyłącznika w klamce hamulcowej łączysz z masą (minusem) i to jest klasyka.
Czyli jak jest stan WYSOKI, to jeden kabelek od klamki łączysz z plusem baterii, a drugi z tym kabelkiem w sterowniku, który jest oznaczony HIGH BRAKE. Oczywiście poprzez wyłącznik w klamce hamulcowej.
Ale tak nawiasem mówiąc po co komu w NORMALNYM e-bajku te elektryczne klamki hamulcowe to nie wiadomo. Hamulce elektryczne są potrzebne tylko w fabrycznych pedelcach bez manetki i tylko z PAS. Bo wiadomo. PAS ma zwłokę 1s i bezwładność 1s. Zanim się uruchomi rower, trzeba pedałować 1 s. I po przestaniu pedałowania rower dalej "ciągnie" przez 1 sekundę. To wystarczy, żeby się wywalić na śliskim lub mokrym bez wyłącznika w klamkach, który NATYCHMIAST odłącza silnik.
No ale kto rozsądny używa dzisiaj jeszcze PAS? |
_________________ Hase Kettwiesel 60V/2kW
Hase Lepus 48V/0.5kW |
|
|
|
|
wibi
szef
Pomógł: 42 razy Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 1072 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 22 Lis, 2017
|
|
|
Zapewne ja jestem nierozsądny bo nie wyobrażam sobie ebika bez PASu. |
|
|
|
|
przenikanie
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Gru 2013 Posty: 392 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 23 Lis, 2017
|
|
|
A to przepraszam. Nie chciałem nikogo obrazić. Ale próbowałeś jeździć na samej manetce? Wtedy ty masz pełną kontrolę nad rowerem a nie rower nad tobą. |
_________________ Hase Kettwiesel 60V/2kW
Hase Lepus 48V/0.5kW |
|
|
|
|
wibi
szef
Pomógł: 42 razy Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 1072 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 23 Lis, 2017
|
|
|
przenikanie napisał/a: | ....Wtedy ty masz pełną kontrolę nad rowerem a nie rower nad tobą |
Raczej przeciwnie,gdy mam PAS to właśnie ja mam kontrolę nad rowerem już choćby z tej racji, że pedałując mam większą kontrolę równowagi w czasie jazdy, to po pierwsze. Po drugie, PAS jest NIEZBĘDNY by być LEGALNYM w świetle obowiązujących przepisów. Tu na tym forum jest wiele dyskusji, jak wyłączyć np.większą moc czy ograniczyć szybkość a przecież, gdy by ktoś chciał skontrolować legalność to zapewne zacznie od tego właśnie elementu a nie od szybkości.PAS jest elementem KONIECZNYM, chociaż z doświadczenia wiem, że pobiera więcej prądu (energii) przy tej samej szybkości jak manetka (bez pedałowania). Przyznam też, że tym spostrzeżeniem byłem bardzo zaskoczony, ale jest ono logicznie wytłumaczalne, szczególnie dla takiego najprostszego PAS-a w postaci tarczy z magnesami. |
|
|
|
|
ap0f1s
prezes
Pomógł: 15 razy Wiek: 36 Dołączył: 02 Paź 2014 Posty: 757 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Czw 23 Lis, 2017
|
|
|
Mam do dyspozycji falcona na adaptto i sabka, gdzie na pierwszym można używać PAS. Sprawdza się jedynie po asfalcie, gdzie nie ma dużego ruchu. Gdy występują samochody robi się to już niebezpieczne.
Akurat, gdy używam PAS konsumuję mniej energii, ale to wynika z tego, że jadę cały czas jednostajnie i nie mam możliwości szybkiego przyśpieszenie. Plus także, że nie trzeba używać kciuka przy dłużej trasie. (Używam manetki kciukowej.) |
_________________ Kilka moich konstrukcji:Gordon 6kW (Adaptto)
Hatak 6kW (Sabvoton)
Kross level a6 3kw |
|
|
|
|
glebor
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 1335 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 24 Lis, 2017
|
|
|
Pas jest silnie nie wskazany przy napędzie koła przedniego, chociaż teraz jak widziałem w nowych wersjach sterowników do MXUSa, rozruch z pasa jest bardzo płynny, czego nie można powiedzieć o uniwersalnych sterownikach, tam z pasa idzie 0 / 1 i jak pójdzie wysoki sygnał koło przednie mieli, zrywa przyczepność, jak ruszycie pedałami na zakręcie to gleba murowana
Przy tych nowych zestawach MXUS 250W co mam w ofercie pas działa płynnie i koło się rozkręca przez kilka sekund, więc z pasem się jeździ w miarę przyjaźnie. Jak by działał PAS przy sinusie nie wiem, pewnie na płytce jest opcja żeby pas wyciągnąć. Natomiast jak by wam nine continent na 60V i 30A szczególnie 7x9 szarpnął to rower zapewne stanąłby dęba, dla tego nie zalecam pasa do konstrukcji > 17A.
W subwotonie prawdopodobnie pas działa w miarę płynnie, bo inaczej jakby sygnałem 0/1 dać te 60A na koło to przy każdym zapedałowaniu leżelibyśmy na plecach...
Ja osobiście nie jestem zwolennikiem czujnika PAS, a bardziej wykorzystuję złączę tempomat ustawiając sobie prędkość np 25km/h i gdy mamy górkę idzie większy prąd gdy mamy spadek prąd spada, jak chcemy mocno kręcić pedałami prąd spada, jak jedziemy jak na skuterze bez pedałowania prąd wzrasta. Ja się przyzwyczaiłem i wtedy nie ma konieczności trzymania długo manetki, a w sinusach akurat tempomat jest |
_________________ Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1700w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robię aku na zamówienie w prostopadłościanie i trójkącie
Pełna oferta:
epojazdy.blogspot.com
TEL: 796782663
Przy odbiorze osobistym - 10% |
|
|
|
|
glebor
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 1335 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 09 Gru, 2017
|
|
|
Chciałbym nieśmiało zapytać, czy wszyscy, którzy zamówili u mnie sinusy je otrzymali, gdyż skasowałem wiadomości na skrzynce, a został mi ostatni sterownik. Jeżeli ktoś zamówił i nie dostał proszę o PW. |
_________________ Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1700w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robię aku na zamówienie w prostopadłościanie i trójkącie
Pełna oferta:
epojazdy.blogspot.com
TEL: 796782663
Przy odbiorze osobistym - 10% |
|
|
|
|
jasiek011
początkujący jasiek011
Wiek: 61 Dołączył: 20 Lis 2017 Posty: 12 Skąd: mielno
|
Wysłany: Sob 09 Gru, 2017
|
|
|
Tez chcialbym niesmialo zapytac doswiadczonego kolege czy ten sterownik pasowalby do silnika Giant syncdrive. Obawiam sie ze jest troche za mocny a szkoda by bylo fajnego silniczka. Drugie pytanie to czy twoja bateria bidonowka na NCR18650GA z tym sterownikiem by dobrze wspolpracowala skoro polecasz prad bateri do max 25A. Takie dylematy pierwszej konstrukcji |
|
|
|
|
daro1980
początkujący
Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 6 Skąd: Ostrow
|
Wysłany: Sob 09 Gru, 2017
|
|
|
masz moze jeszcze taki sterownik - jesli tak to chetnie przygarne |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|