Sur Ron Firefly- chiński dirt ebike o mocy 6Kw od 2000 USD |
Autor |
Wiadomość |
tumich
brygadzista
Dołączył: 16 Mar 2014 Posty: 270 Skąd: małopolska
|
Wysłany: Wto 23 Sty, 2018 Sur Ron Firefly- chiński dirt ebike o mocy 6Kw od 2000 USD
|
|
|
Kilka miesięcy temu jedna chińska firma wypuściła fajny dirt ebike o ciekawym dizajnie z silnikiem 6Kw i momentem do 200Nm.
Są 2 warianty, wersja na 48V z baterią 25Ah (140 ogniw Panasonika) oraz na 60V (176 ogniw) z baterią 32Ah Do wyboru jest jeden z dwóch typów przedniego amortyzatora RST.
RST Killach za tą cenę to raczej świetny wybór. Na pewno dużo lepszy od DNM.
Łączna waga <50kg.
Wersja na 60V kosztuje 350 USD więcej. Jest jeszcze opcja zakupu z szybką ładowarką 10A opcjonalnie.
Cena podstawowa (48V) to 2000 USD (dotyczyła produkcji pod koniec zeszłego roku, teraz być może jest już wyższa).
Złożyłem na niego zamówienie z kikoma znajomymi drogą morską zamiast lotniczej zw na tańszy koszt wysyłki (150 USD zamiast 750USD). Jeszcze nie dotarł. Mam nadzieję, że jeszcze w tym miesiącu będzie. Także wyjdzie cenowo ok. 7300zł + podatki
Fajna alternatywa do innych "rowerowo-motocyklowych" konstrukcji za dużo mniejsze pieniądze i świeższa optycznie konstrukcja. Z tego co widać na filmach na yt to ciągnie jak wariat
Czy ktoś jeszcze z forum zamawiał?
Strona producenta: http://www.sur-ron.com/?_l=en
Jeździ tak:
https://youtu.be/wHPeg5rKXUI
Wygląda tak:
|
|
|
|
|
Rugorlos27
stażysta
Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Lip 2016 Posty: 156 Skąd: Sandomierz(okolice)
|
Wysłany: Wto 23 Sty, 2018
|
|
|
Współczynnik wygląd/cena, jak dla mnie kozak. Mi się podoba dużo bardziej od falcona. Można to zarejestrować? Bo pedałów to on niema.
PS. Obejrzałem filmik. Szatan |
|
|
|
|
tumich
brygadzista
Dołączył: 16 Mar 2014 Posty: 270 Skąd: małopolska
|
Wysłany: Wto 23 Sty, 2018
|
|
|
Opcjonalnie można dołożyć pedały, ale będą raczej służyć wyłącznie do ozdoby prawnej.
Odnośnie rejestracji to piszą na zagranicznych forach, że będzie opcja kupna za dodatkową opłatą wersji z możliwością rejestracji. Chociaż osobiście sam nie wiem czy to jest realne. |
|
|
|
|
ravkill
brygadzista sir :)
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 10 Sie 2016 Posty: 292 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Wto 23 Sty, 2018
|
|
|
Te z homologacją mają być u Vectora jako opcja... Więc nie daleko, ale do użerania się z Ragulskim... Co do reszty - głośne bydlę... |
|
|
|
|
leszcz
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lut 2017 Posty: 861 Skąd: Rumia
|
|
|
|
|
Cezar38
stażysta
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Paź 2013 Posty: 193 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Wto 23 Sty, 2018
|
|
|
Akurat pracuję w szeroko rozumianej spedycji morskiej.
Jesteście świadomi, że na 5 dni przed wejściem do portu od firmy spedycyjnej dostaniecie:
1. Czy te pojazdy posiadają oznaczenia zgodności?
2. proszę o przesłanie certyfikatu deklaracji zgodności
3. proszę o przesłanie pozwolenia wojewody/burmistrza dotyczącego zezwolenia na wprowadzanie do obrotu akumulatorów
Szczególnie, że jak mówisz, płynie wam kilka sztuk.
Fracht morski to nie jest kurier, gdzie odprawa jest na zasadach uproszczonych bez dokumentów na same oświadczenia. |
_________________ Bike MK2 6500W |
|
|
|
|
ravkill
brygadzista sir :)
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 10 Sie 2016 Posty: 292 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Wto 23 Sty, 2018
|
|
|
Ale to nie idzie do PL zapewne, i będzie tego cały statek. Wpadnie do Hamburgu albo Rotterdamu, Przejdzie, bez obaw. Commercial sample, do badań technicznych . Deklarację Ce producent wystawi w 5 minut. Oni tak mają, w końcu to oznacza u nich China Export... To chinska masówa, a nie kontener podlegający pod ITAR... A pojazdów bez CE i homologacji masz całe kontenery nawet na allegro.. |
|
|
|
|
tumich
brygadzista
Dołączył: 16 Mar 2014 Posty: 270 Skąd: małopolska
|
Wysłany: Wto 23 Sty, 2018
|
|
|
leszcz napisał/a: | czad tylko, że eMOTORbike... |
Wiadomo, każdy ebike powyżej 30kg nie wygląda już jak zwykły ebike i można doszukiwać się znamion nieprzestrzegania ograniczenia prędkości do ustawowych 25km/h |
|
|
|
|
Saku
dyrektor
Wiek: 35 Dołączył: 29 Paź 2013 Posty: 400 Skąd: SWDN
|
Wysłany: Wto 23 Sty, 2018
|
|
|
Wypas na maxa
Nie wziales czasem jednej sztuki na zapas?
Gdyby komus z twoich znajomych jednak nie odpowiadal to zapukaj do mnie |
|
|
|
|
ravkill
brygadzista sir :)
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 10 Sie 2016 Posty: 292 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Wto 23 Sty, 2018
|
|
|
tumich napisał/a: |
Wiadomo, każdy ebike powyżej 30kg nie wygląda już jak zwykły ebike i można doszukiwać się znamion nieprzestrzegania ograniczenia prędkości do ustawowych 25km/h |
Panie Władzo, bez przesady, co prawda rowerek waży 45 kg, ale 35 kg to ważą akumulatory ołowiowe... . Nie ma szans, aby to jeździło szybciej niż 25 km/h.... a moc jest mała, 250W, za to moment obrotowy jest spory... |
|
|
|
|
sirgregs
prezes
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Paź 2015 Posty: 933 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 24 Sty, 2018
|
|
|
Zapowiada się bardzo dobrze.
Tumich, jak tylko sprzęcik dotrze to koniecznie napisz o wrażeniach.
Jak dla mnie wersja z homologacją i jednocześnie możliwością rejestracji nawet jako motocykl bardzo interesująca.
Wygląd, pozycja kierowcy, zastosowane komponenty no i cena jak najbardziej pozytywne. |
|
|
|
|
cola3d
początkujący
Wiek: 41 Dołączył: 03 Paź 2016 Posty: 30 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 25 Sty, 2018
|
|
|
Piękny sprzęt. Obserwuję go od dłuższego czasu. Chłopaki z Hyena ostro testują je w Australii. Jako mid potrafi podjechać pod konkretne stromizny gdzie hub wymięka. Z minusów głównie wymieniana jest hałaśliwość i wymiary robione bardziej pod azjatycki typ budowy. Koniecznie zdaj relację jak sprzęt obejździsz |
|
|
|
|
Stanek271
stażysta
Dołączył: 05 Sty 2018 Posty: 191 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Pią 26 Sty, 2018
|
|
|
Jak juz dotrze do Ciebie czekamy na opinie i wrażenia z pierwszej ręki. |
|
|
|
|
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
|
|
|
|
dynamik
brygadzista dynamik
Dołączył: 17 Cze 2015 Posty: 295 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 02 Mar, 2018
|
|
|
Wcześniej czy póżniej tak się skończy cała ta elektryfikacja tzn jakaś firma zaimportuje kilka kontenerów i zaleje rynek. Zawsze masowa produkcja w chinach jest tańsza niż garażowe dłubanie, a w Polsce nie zapowiada się by ktoś osiągnął efekt skali. Na razie Chińczycy tak jak reszta świata są na etapie budowania fabryk baterii. Kto choć trochę śledzi jak Chińczycy zmonopolizowali rynek PV zrozumie co się stanie z EV. Za rok , góra dwa rynek pojazdów elektycznych zacznie przyrastać wykładniczo. |
_________________ tym piękniejszą otrzymasz odpowiedź, im mądrzejsze zadasz pytanie |
|
|
|
|
|