Sterownik z Chin |
Autor |
Wiadomość |
wladek312
początkujący
Dołączył: 12 Sie 2017 Posty: 25 Skąd: Mazury
|
Wysłany: Sob 23 Gru, 2017 Sterownik z Chin
|
|
|
Witam
Miesiąc temu zamówiłem taki oto sterownik: link
Przesyłkę dostałem już jakiś czas temu ale będę mógł go sprawdzić pewnie dopiero pod koniec stycznia bo obecnie jeżdżę na pakiecie 10s.
Niestety przed zakupem nie zwróciłem uwagi na to że sterownik pracuje tylko z hallami ustawionymi pod kątem 120, a wydaje mi się że większość sterowników obsługuje też 60 stopni.
Teraz jest problem bo nie wiem jak są ustawione halle w moim silniku a silnik mam dość nietypowy bo jest to Giant 7x9. Czy jest możliwość sprawdzenia jak ustawione są halle w silniku bez jego rozbierania? |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
|
|
|
|
wladek312
początkujący
Dołączył: 12 Sie 2017 Posty: 25 Skąd: Mazury
|
Wysłany: Pon 25 Gru, 2017
|
|
|
Tak tylko że zakup takiego testera to pewnie większy koszt od nowego sterownika o ile ten tester można gdziekolwiek kupić.
Chyba zdecyduję się na zakup podobnego sterownika tylko z obsługą 60 i 120 stopni.
Mam jeszcze jedno pytanie, czy kable oznaczone "cruise" lub "cruise control" to jest termpomat? |
|
|
|
|
umbur
prezes
Pomógł: 25 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2015 Posty: 581 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Pon 25 Gru, 2017
|
|
|
wladek312 napisał/a: | Tak tylko że zakup takiego testera to pewnie większy koszt od nowego sterownika o ile ten tester można gdziekolwiek kupić.
Chyba zdecyduję się na zakup podobnego sterownika tylko z obsługą 60 i 120 stopni.
Mam jeszcze jedno pytanie, czy kable oznaczone "cruise" lub "cruise control" to jest termpomat? |
Tak. |
|
|
|
|
szczepan-k
młodzik
Wiek: 46 Dołączył: 06 Sie 2017 Posty: 63 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Pon 25 Gru, 2017
|
|
|
Funkcja cruise to jest tempomat zwarcie tych dwóch przewodów przy danej prędkości załączy tempomat, a gdzie w opisie jest ze pracuje tylko z hallami 120 stopni. |
|
|
|
|
wladek312
początkujący
Dołączył: 12 Sie 2017 Posty: 25 Skąd: Mazury
|
Wysłany: Pon 25 Gru, 2017
|
|
|
W opisie nie ma nic na ten temat, na jednym ze zdjęć jest napisane 120 degree.
Mam przed sobą ten sterownik i na kartce która jest na nim naklejona są podstawowe dane, i jest tam też: phase angle: 120 degree |
|
|
|
|
kondrat5
początkujący
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Gru 2017 Posty: 13 Skąd: Mielec
|
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 27 Gru, 2017
|
|
|
Zwarcie pinu 120/60 z gnd uruchamia samonauke która powinna ustawić sterownik I dla silnika z kątem hali 60 jak i 120 |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
wladek312
początkujący
Dołączył: 12 Sie 2017 Posty: 25 Skąd: Mazury
|
Wysłany: Śro 27 Gru, 2017
|
|
|
Dzięki za odpowiedzi w weekend postaram się rozkręcić sterownik i wyprowadzić kabelek.
Dziwne że Chińczycy tego nie zrobili skoro jest taka możliwość. |
|
|
|
|
kondrat5
początkujący
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Gru 2017 Posty: 13 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Śro 27 Gru, 2017
|
|
|
W takim razie nie wiadomo co tu będzie jak zewrzesz z gnd bo w opisie sterownika pisze ze nie posiada funkcji samouki. Moze napisz do Chinczyka zapytanie |
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Czw 28 Gru, 2017
|
|
|
Sporo sterowników ma funkcję które są nieaktywne dopóki kabelków się nie wyprowadzi. Samonauke i regen aktywowałem w kilkunastu mimo, że producent mówił iż ich produkt tego nie posiada |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
Wolan
początkujący
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Gru 2017 Posty: 22 Skąd: Nowa Ruda
|
Wysłany: Czw 28 Gru, 2017
|
|
|
daj proszę znac czy się udało Ci wyprowadzić te przewody, też czekam na ten sterownik, choć u mnie ja by się dało włączyć regena to by było super |
|
|
|
|
kondrat5
początkujący
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Gru 2017 Posty: 13 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Nie 18 Lut, 2018 Low brake i obniżenie prądu ze sterownika
|
|
|
Witam,
2 wątpliwości co do sterownika, może ktoś pomoże je rozwiać.
W tym sterowniku nie ma fabrycznie "low brake" tylko High. Jest ono wyprowadzone z pina HH. Więc wyprowadziłem z LH przewód i drugi z GND. Sterownik rozłącza pracę silnika ale także silnik jest hamowany (penie coś w stylu regena, nie mam doświadczenia) Pytanie czy że wyprowadziłem drugi przewód z GND i je zwieram nic się nie stanie? Normalne low brake chyba tylko zawsze rozłącza silnik ale go nie hamuje. A znów regen łączy się z +.
2. Chciałem obniżyć prąd jaki będzie "pchany" w silnik.
Czy jak to Tas opisywał w swoich poradnikach wystarczy wylutować jeden z drutów R107 lub R108?
20180209_194518.jpg R107 r108 |
Pobierz Plik ściągnięto 509 raz(y) 511,69 KB |
20171215_181505.jpg LH |
Pobierz Plik ściągnięto 450 raz(y) 644,6 KB |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|