ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Rower elektryczny raty 0% sklep E-biker.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tas
Sob 07 Gru, 2013
Mój pierwszy E-bike "klasa budżet"
Autor Wiadomość
Nostusek 
szef



Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 1406
Skąd: Pruszków
Wysłany: Pią 03 Cze, 2011   Mój pierwszy E-bike "klasa budżet"

brak postu
_________________
Pal gumę - nie benzynę! EV górą!!
Silnik: MY1020 500W/24V, sterownik: YK-40 -tuningowany , akumulator: 2 x Toyama NPC-18

Potrzebujesz akumulatora kwasowego? AGM, VRLA, GEL, trakcja, samochodowe ? Dzwoń: 609-208-808 w godz 9 - 17
Ostatnio zmieniony przez Nostusek Pon 08 Lip, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mar56 
dyrektor


Pomógł: 4 razy
Wiek: 64
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 443
Skąd: Łódź
  Wysłany: Pią 03 Cze, 2011   

Nie lepiej będzie jak zastosujesz silnik wpleciony w koło?Po co sobie komplikować napęd!
Pomyśl nad tym.
_________________
zrób sobie ebikea,źycie to nie bajka
Ukradł rower, jemu ukradziono - co za różnica: jest zamieszany...
 
 
tomasz_kombi 
prezes
amator



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 810
Skąd: Zagłębie
Wysłany: Pią 03 Cze, 2011   

Dużo dałeś za ten zestaw?

Co do akumulatorów to zamiast łączyć 4 szt. niewiadomej jakości "żelków" zainwestuj w dwa CHILWEE takie po 20Ah.
Przynajmniej masz pewność, że nie padną szybko.
 
 
Nostusek 
szef



Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 1406
Skąd: Pruszków
Wysłany: Pią 03 Cze, 2011   

brak postu
_________________
Pal gumę - nie benzynę! EV górą!!
Silnik: MY1020 500W/24V, sterownik: YK-40 -tuningowany , akumulator: 2 x Toyama NPC-18

Potrzebujesz akumulatora kwasowego? AGM, VRLA, GEL, trakcja, samochodowe ? Dzwoń: 609-208-808 w godz 9 - 17
Ostatnio zmieniony przez Nostusek Pon 08 Lip, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mar56 
dyrektor


Pomógł: 4 razy
Wiek: 64
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 443
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 03 Cze, 2011   

Nostusek napisał/a:
mar56 napisał/a:
Nie lepiej będzie jak zastosujesz silnik wpleciony w koło?


Myślałem nad tym ale to zbyt droga konstrukcja dla mnie póki co. 400 zł i więcej to troszkę sporo. Mój projekt to klasa "budżet" czyli max pracy własnej i jak najmniejsze koszty.

Gdybyś trochę pogrzebał,to byś 250W znalazł taniej,sam na zlocie widziałem kolegę z forum który oferował taki silnik za 200zł.I nie będą to pieniądze zmarnowane,zawsze potem możesz go odsprzedać.
_________________
zrób sobie ebikea,źycie to nie bajka
Ukradł rower, jemu ukradziono - co za różnica: jest zamieszany...
 
 
Nostusek 
szef



Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 1406
Skąd: Pruszków
Wysłany: Pią 03 Cze, 2011   

brak postu
_________________
Pal gumę - nie benzynę! EV górą!!
Silnik: MY1020 500W/24V, sterownik: YK-40 -tuningowany , akumulator: 2 x Toyama NPC-18

Potrzebujesz akumulatora kwasowego? AGM, VRLA, GEL, trakcja, samochodowe ? Dzwoń: 609-208-808 w godz 9 - 17
Ostatnio zmieniony przez Nostusek Pon 08 Lip, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mar56 
dyrektor


Pomógł: 4 razy
Wiek: 64
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 443
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob 04 Cze, 2011   

Nostusek napisał/a:
Gdybym miał większe środki finansowe to mógłbym zrobić prawdziwego streetfightera z dwoma silnikami 1 kW wplecionymi w oba koła, potężnym odzyskiem energii do baterii podczas hamowania, baterią Li-Po o gigantycznej pojemności

Niepotrzebnie tyle piszesz ,nie miałem zamiaru zniechęcać Cię do pracy,ale w miarę upływu lat chcę robić coś co jest lepsze, opierając się na doswiadczeniach innych .Obecnie eksperymentuję z napędem typu Bafang z przekładnią planetarną,w której widzę wielkie pokłady możliwosci do napędu e-roweru.I duzo zalet,nie sprowadzaj wszystkiego do finansów.Taki streetfighter mógłby być bardzo niebezpieczny,ja napewno bym na niego nie wsiadł.
_________________
zrób sobie ebikea,źycie to nie bajka
Ukradł rower, jemu ukradziono - co za różnica: jest zamieszany...
 
 
Nostusek 
szef



Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 1406
Skąd: Pruszków
Wysłany: Sob 04 Cze, 2011   

brak postu
_________________
Pal gumę - nie benzynę! EV górą!!
Silnik: MY1020 500W/24V, sterownik: YK-40 -tuningowany , akumulator: 2 x Toyama NPC-18

Potrzebujesz akumulatora kwasowego? AGM, VRLA, GEL, trakcja, samochodowe ? Dzwoń: 609-208-808 w godz 9 - 17
Ostatnio zmieniony przez Nostusek Pon 08 Lip, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Nostusek 
szef



Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 1406
Skąd: Pruszków
Wysłany: Wto 07 Cze, 2011   

brak postu
_________________
Pal gumę - nie benzynę! EV górą!!
Silnik: MY1020 500W/24V, sterownik: YK-40 -tuningowany , akumulator: 2 x Toyama NPC-18

Potrzebujesz akumulatora kwasowego? AGM, VRLA, GEL, trakcja, samochodowe ? Dzwoń: 609-208-808 w godz 9 - 17
Ostatnio zmieniony przez Nostusek Pon 08 Lip, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tomasz_kombi 
prezes
amator



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 810
Skąd: Zagłębie
Wysłany: Wto 07 Cze, 2011   

Nostusek napisał/a:
ten silnik to XYD-6A
Z tego co widzę to jest to model silnika szczotkowego. Natomiast w pierwszym poście napisałeś BLDC ;)
 
 
Nostusek 
szef



Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 1406
Skąd: Pruszków
Wysłany: Wto 07 Cze, 2011   

brak postu
_________________
Pal gumę - nie benzynę! EV górą!!
Silnik: MY1020 500W/24V, sterownik: YK-40 -tuningowany , akumulator: 2 x Toyama NPC-18

Potrzebujesz akumulatora kwasowego? AGM, VRLA, GEL, trakcja, samochodowe ? Dzwoń: 609-208-808 w godz 9 - 17
Ostatnio zmieniony przez Nostusek Pon 08 Lip, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tomasz_kombi 
prezes
amator



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 810
Skąd: Zagłębie
Wysłany: Wto 07 Cze, 2011   

Niczego nie rozkręcaj tylko zobacz ile i jakie przewody wychodzą z silnika (napisz albo wrzuć zdjęcie).
To samo dotyczy sterownika (kontrolera).
Dowiesz się wówczas co masz (DC czy BLDC) oraz czy jedno pasuje do drugiego ;)
 
 
Nostusek 
szef



Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 1406
Skąd: Pruszków
Wysłany: Wto 07 Cze, 2011   

brak postu
_________________
Pal gumę - nie benzynę! EV górą!!
Silnik: MY1020 500W/24V, sterownik: YK-40 -tuningowany , akumulator: 2 x Toyama NPC-18

Potrzebujesz akumulatora kwasowego? AGM, VRLA, GEL, trakcja, samochodowe ? Dzwoń: 609-208-808 w godz 9 - 17
Ostatnio zmieniony przez Nostusek Pon 08 Lip, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tomasz_kombi 
prezes
amator



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 810
Skąd: Zagłębie
Wysłany: Wto 07 Cze, 2011   

No to jesteśmy w domu.
Masz silnik DC ale szczotkowy (z magnesami trwałymi).
Podejrzewałem to od momentu gdy podałeś cenę (była zbyt atrakcyjna jak na zestaw BLDC).
Tak czy inaczej możesz śmiało kontynuować swój "low-costowy" projekt a o pasującą do silnika zębatkę pytaj w tej firmie z Wrocławia.
 
 
kremir 
brygadzista


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 296
Wysłany: Śro 08 Cze, 2011   

Zębatki do silnika ma też MAGMA - możesz dopytać czy mają do Twojego bo widziałem w ich specyfikacji inne typy silników. Ewentualnie można się z nimi dogadać i Ci zamówią jak ich dostawca by miał taką w ofercie.
Dodatkowo gdybys szukał większej zębatki mocowanej na koło to tam też możesz znaleźć (65 zębów):
zębatka duża
_________________
The greatest mistake a person can make is to be afraid of making one.
— Elbert Hubbard
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Batteryguru baterie do rowerów elektrycznych

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group