ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tas
Sob 07 Gru, 2013
Szybki i mocny erower
Autor Wiadomość
MixhaL 
prezes


Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 909
Skąd: Lubelskie
Wysłany: Wto 03 Sty, 2012   

Przekladnia lancuchowa nie halasuje az tak bardzo jak sié wydaje, nawet powiem ze przy tym halasie w tym filmiku jej nie slychac.
Najwiekszy halas generuje sam silnik ze wzgledu na obroty.
Huby maja duzo mniejsze obroty, bodaje kilkaset natomiast te silniki kilka tysiecy, a jezeli silnik jest wyposazony w przekladnie planetarna to halas generowany jest jeszcze wiekszy.
Jezeli chodzi o parametry to raczej nie ma nic szybszego i mocniejszego przy takim samym napieciu i natezeniu w hubach.
Sa szybsze i maja zdecydowanie wiekszy moment.
Ja nie mialem problemu jezdzac po samym piachu czy polu zaoranym, problemem bylo tylko utrzymanie rownaowagi na tak miekkim podlozu.
 
 
Nostusek 
szef



Pomógł: 18 razy
Wiek: 37
Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 1406
Skąd: Pruszków
Wysłany: Sob 07 Sty, 2012   

Zgadzam się - łańcuchowe przekładnie są dość ciche w swojej pracy - gdybym nie miał kufra który działa jak pudełko rezonansowe to by mnie praktycznie nie było słychać a tak to jest tylko dźwięk w stylu "bzzzzzuuuuuummmm".... Co do pasków zębatych - mianowicie paski te lubią wyć przy wysokich obrotach nawet do 80 kilkudecybeli. A bierze się to stąd że powietrze które wiruje po kole zebatym jast pod paskiem gwałtownie sprężane i musi się wydostać - stąd gwizd przekładni paskowych... Dowiedziałem się o tym dmuchając sprężonym powietrzem na samo wirujące koło pasowe do pasa zębatego - był głośny gwizd..
_________________
Pal gumę - nie benzynę! EV górą!!
Silnik: MY1020 500W/24V, sterownik: YK-40 -tuningowany , akumulator: 2 x Toyama NPC-18

Potrzebujesz akumulatora kwasowego? AGM, VRLA, GEL, trakcja, samochodowe ? Dzwoń: 609-208-808 w godz 9 - 17
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group