ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tas
Sob 07 Gru, 2013
Rower elektryczny do miasta
Autor Wiadomość
Robsonik20 
kierownik


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 363
Skąd: LBN
Wysłany: Nie 29 Sty, 2012   

Jak się widelec opierdzieli to klucz nie pomoże :twisted:
 
 
sosnal
[Usunięty]

Wysłany: Nie 29 Sty, 2012   

Robsonik20 napisał/a:
Jak się widelec opierdzieli to klucz nie pomoże :twisted:

Panowie, a ma ktoś z was na zbyciu rozwiązanie, które utrzyma mi ośkę?

Artur21 napisał/a:
Fajny rowerek.;)
Ile wyniósł cię całkowity koszt konwersji?

Total to 1,7 t zł. Prawie 2/3 to aku LiFePo4.
 
 
Szczygiel 
brygadzista


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 226
Skąd: Siedlce
Wysłany: Czw 02 Lut, 2012   

O problemach z pracującym silnikiem w osi widelca (niestety tu - tylnego) pokazują te filmiki, rozważania na endless sphere
http://endless-sphere.com...4842&start=2745
Może coś ciekawego wyłowisz dla rozwiązania tego problemu, sam bym przesiadł się na aluminiowy amortyzowany widelec gdyby było to bezpieczne.
_________________
Pozdrawiam, https://sites.google.com/site/ergodrive/
 
 
Nostusek 
szef



Pomógł: 18 razy
Wiek: 37
Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 1406
Skąd: Pruszków
Wysłany: Nie 05 Lut, 2012   

A próbował ktoś pomyśleć w ten sposób żeby pod nakrętkę dać podkładkę samozacinającą?
_________________
Pal gumę - nie benzynę! EV górą!!
Silnik: MY1020 500W/24V, sterownik: YK-40 -tuningowany , akumulator: 2 x Toyama NPC-18

Potrzebujesz akumulatora kwasowego? AGM, VRLA, GEL, trakcja, samochodowe ? Dzwoń: 609-208-808 w godz 9 - 17
 
 
sosnal
[Usunięty]

Wysłany: Czw 01 Mar, 2012   

Małe podsumowanie po 500km

Zasięg w mieście, start siła mięśni 3-4 obroty korbą dalej tylko elektryka lub wspomaganie pedałowaniem przy podjeździe pod górkę (zaledwie na 2% przebiegu), opona szerokość 0,8 gruby bieznik, 3,5bar, 28cali, kierownik 100kg.
Całkowity przebieg na 1 ładowaniu 59km i bms odcina aku.
W max na w pełni naładowanym aku 41kmh, po 15 km przebiegu z pełnego ładowania spada do 38-39. Tuz przed odcieciem V max 34kmh.

Konstrukcja utrzymania oski w widelcu aluminiowym kluczem płaskim sprawdza się. Klucz ustawiony tak, ze przytrzymuje ośkę, zanim ta naciśnie na widelec i będzie chciała go rozerwać.

Subiektywnie: uniwersalność poruszania się rowerem po mieście (Kraków) powala. Niezwykle sprawne urządzenie. Gdyby można jeszcze parkować bez obaw o kradzież ;) ... Zapiecie Kryptonite przez koło i rame do trwałego elementu + linka Kryptonite oplatająca IIgie koło i podzespoły + ściąganie lampek i licznika zabiera kilka minut.
A propos lampek polecam Wam modowany Solarforce L2p by greg. Latara prawie edc (13cm), programowana na życzenie i świetne doświetlenie drogi na rowerze..
Tutaj link.
 
 
kondzio927 
prezes
WWW.KONDZIO-BIKE.PL



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Paź 2011
Posty: 554
Skąd: CZĘSTOCHOWA
Wysłany: Czw 01 Mar, 2012   

..całkowity koszt 1700zł ???
mogę zapytać gdzie kupiłeś baterię ?
 
 
sosnal
[Usunięty]

Wysłany: Czw 01 Mar, 2012   

poszło prv
 
 
Robsonik20 
kierownik


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 363
Skąd: LBN
Wysłany: Czw 21 Mar, 2013   

Powiedz mi jak podłączyłeś manetkę żeby zaadaptować czerwony przycisk jako tempomat? Gdzie podłączyłeś zółty i brązowy kabelek? Mam taki sam zestaw jak ty.
 
 
barteq
początkujący


Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 25
Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 16 Paź, 2013   

Witam wszystkich serdecznie :mrgreen:
To mój pierwszy post na forum, do tej pory tylko trochę czytałem.
Zainteresowała mnie ta konstrukcja, gdyż ma identyczne parametry jak mój rower.
U mnie jest akumulator 48V15Ah LiFePO4, ciekawy jestem jaką masz baterię w swoim zestawie?

W moim Kronanie mam silnik MAC 350W 275rpm i tani chiński sterownik.
V-max przy pełnej baterii około 42 kmh i zasięg ze wspomaganiem na dzień dzisiejszy 56 km w/g GPS.
Pozdrawiam
Barteq
 
 
sosnal
[Usunięty]

Wysłany: Śro 30 Paź, 2013   

Podsumowanie konstrukcji po 8000km.
Napęd sprawdza się bez zarzutów. Najsłabszy element to oryginalne wtyczki - zrobiły sie luzy i silnik przerywa na nierównościach. Wyginanie wtyków przynosi rozwiązanie na krótko. Szmaciana torba w świetle ramy szybko się przeciera przy mikrodrganiach (podróba kordury 19zł/mb!). Akumulator wyladował na dnie sakwy - nie rzuca się w oczy i świetnie sprawdza mobilność. Czas ładowania LIFEPO4 36V10Ah rzędu 2,5h i mała ładowarka - to jest to. Pełna mobilność.
Klucz i aluminiowy widelec trzymają sie bez zarzutu.
Szprychy wymienione na motocyklowe (z MZKa) sa trwałe (7000km) i mocno poprawiły zachowanie roweru w zakrętach. Zniwelowały tez dziwne odgłosy przy dużym obciążeniu silnika i głębokich zakrętach. Szprychy rzedu 3 - 3,5mm to tu konieczność.
Sercem układu jest wspomniana bateria LIFEPO4. Ładowana już około 260 razy. Nie widzę oznak zużycia.
Vmax nadal 41-42kmh. Średni zasięg w opcji leniwiec - ruszam na dualu potem pełna elektryka to 35km.

Ciekawi mnie o ile wzrosną parametry jak podniosę zasilanie do 48V. Jak sądzicie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group