|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Przesunięty przez: tas Sob 07 Gru, 2013 |
Rower elektryczny do miasta |
Autor |
Wiadomość |
Robsonik20
kierownik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Mar 2011 Posty: 363 Skąd: LBN
|
Wysłany: Nie 29 Sty, 2012
|
|
|
Jak się widelec opierdzieli to klucz nie pomoże |
|
|
|
|
sosnal [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 29 Sty, 2012
|
|
|
Robsonik20 napisał/a: | Jak się widelec opierdzieli to klucz nie pomoże |
Panowie, a ma ktoś z was na zbyciu rozwiązanie, które utrzyma mi ośkę?
Artur21 napisał/a: | Fajny rowerek.;)
Ile wyniósł cię całkowity koszt konwersji? |
Total to 1,7 t zł. Prawie 2/3 to aku LiFePo4. |
|
|
|
|
Szczygiel
brygadzista
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Lut 2006 Posty: 226 Skąd: Siedlce
|
|
|
|
|
Nostusek
szef
Pomógł: 18 razy Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2011 Posty: 1406 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Nie 05 Lut, 2012
|
|
|
A próbował ktoś pomyśleć w ten sposób żeby pod nakrętkę dać podkładkę samozacinającą? |
_________________ Pal gumę - nie benzynę! EV górą!!
Silnik: MY1020 500W/24V, sterownik: YK-40 -tuningowany , akumulator: 2 x Toyama NPC-18
Potrzebujesz akumulatora kwasowego? AGM, VRLA, GEL, trakcja, samochodowe ? Dzwoń: 609-208-808 w godz 9 - 17 |
|
|
|
|
sosnal [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 01 Mar, 2012
|
|
|
Małe podsumowanie po 500km
Zasięg w mieście, start siła mięśni 3-4 obroty korbą dalej tylko elektryka lub wspomaganie pedałowaniem przy podjeździe pod górkę (zaledwie na 2% przebiegu), opona szerokość 0,8 gruby bieznik, 3,5bar, 28cali, kierownik 100kg.
Całkowity przebieg na 1 ładowaniu 59km i bms odcina aku.
W max na w pełni naładowanym aku 41kmh, po 15 km przebiegu z pełnego ładowania spada do 38-39. Tuz przed odcieciem V max 34kmh.
Konstrukcja utrzymania oski w widelcu aluminiowym kluczem płaskim sprawdza się. Klucz ustawiony tak, ze przytrzymuje ośkę, zanim ta naciśnie na widelec i będzie chciała go rozerwać.
Subiektywnie: uniwersalność poruszania się rowerem po mieście (Kraków) powala. Niezwykle sprawne urządzenie. Gdyby można jeszcze parkować bez obaw o kradzież ... Zapiecie Kryptonite przez koło i rame do trwałego elementu + linka Kryptonite oplatająca IIgie koło i podzespoły + ściąganie lampek i licznika zabiera kilka minut.
A propos lampek polecam Wam modowany Solarforce L2p by greg. Latara prawie edc (13cm), programowana na życzenie i świetne doświetlenie drogi na rowerze..
Tutaj link. |
|
|
|
|
kondzio927
prezes WWW.KONDZIO-BIKE.PL
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Paź 2011 Posty: 554 Skąd: CZĘSTOCHOWA
|
Wysłany: Czw 01 Mar, 2012
|
|
|
..całkowity koszt 1700zł ???
mogę zapytać gdzie kupiłeś baterię ? |
|
|
|
|
sosnal [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 01 Mar, 2012
|
|
|
poszło prv |
|
|
|
|
Robsonik20
kierownik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Mar 2011 Posty: 363 Skąd: LBN
|
Wysłany: Czw 21 Mar, 2013
|
|
|
Powiedz mi jak podłączyłeś manetkę żeby zaadaptować czerwony przycisk jako tempomat? Gdzie podłączyłeś zółty i brązowy kabelek? Mam taki sam zestaw jak ty. |
|
|
|
|
barteq
początkujący
Dołączył: 29 Sie 2013 Posty: 25 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 16 Paź, 2013
|
|
|
Witam wszystkich serdecznie
To mój pierwszy post na forum, do tej pory tylko trochę czytałem.
Zainteresowała mnie ta konstrukcja, gdyż ma identyczne parametry jak mój rower.
U mnie jest akumulator 48V15Ah LiFePO4, ciekawy jestem jaką masz baterię w swoim zestawie?
W moim Kronanie mam silnik MAC 350W 275rpm i tani chiński sterownik.
V-max przy pełnej baterii około 42 kmh i zasięg ze wspomaganiem na dzień dzisiejszy 56 km w/g GPS.
Pozdrawiam
Barteq |
|
|
|
|
sosnal [Usunięty]
|
Wysłany: Śro 30 Paź, 2013
|
|
|
Podsumowanie konstrukcji po 8000km.
Napęd sprawdza się bez zarzutów. Najsłabszy element to oryginalne wtyczki - zrobiły sie luzy i silnik przerywa na nierównościach. Wyginanie wtyków przynosi rozwiązanie na krótko. Szmaciana torba w świetle ramy szybko się przeciera przy mikrodrganiach (podróba kordury 19zł/mb!). Akumulator wyladował na dnie sakwy - nie rzuca się w oczy i świetnie sprawdza mobilność. Czas ładowania LIFEPO4 36V10Ah rzędu 2,5h i mała ładowarka - to jest to. Pełna mobilność.
Klucz i aluminiowy widelec trzymają sie bez zarzutu.
Szprychy wymienione na motocyklowe (z MZKa) sa trwałe (7000km) i mocno poprawiły zachowanie roweru w zakrętach. Zniwelowały tez dziwne odgłosy przy dużym obciążeniu silnika i głębokich zakrętach. Szprychy rzedu 3 - 3,5mm to tu konieczność.
Sercem układu jest wspomniana bateria LIFEPO4. Ładowana już około 260 razy. Nie widzę oznak zużycia.
Vmax nadal 41-42kmh. Średni zasięg w opcji leniwiec - ruszam na dualu potem pełna elektryka to 35km.
Ciekawi mnie o ile wzrosną parametry jak podniosę zasilanie do 48V. Jak sądzicie? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|