|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Nowy rodzaj napędu |
Autor |
Wiadomość |
sannis
brygadzista
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 299 Skąd: z Parku
|
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 28 Sty, 2016
|
|
|
Pierwszy link prowadzi do strony, gdzie nic takiego nie widać, a dwa pozostałe są błędne. |
|
|
|
|
sannis
brygadzista
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 299 Skąd: z Parku
|
Wysłany: Czw 28 Sty, 2016
|
|
|
Poprawione |
|
|
|
|
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Czw 28 Sty, 2016
|
|
|
Ciekawy napęd, ciekawe jak się to na dłuższą metę będzie zachowywało w nieprzyjaznych warunkach, błoto, woda itp....Albo mi się wydaje albo nie ale głośny ten napęd. |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
|
sannis
brygadzista
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 299 Skąd: z Parku
|
|
|
|
|
mmoto
prezes mmoto
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 801 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 24 Lut, 2016
|
|
|
W sumie to to samo co wielkie koło na pasek, przykręcane do szprych. Na pasek jest ciszej, ale pewnie na wieńcu sprawność wyższa. |
|
|
|
|
krystian91
kierownik
Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 301 Skąd: pkl
|
Wysłany: Sob 05 Mar, 2016
|
|
|
Wg mnie temat nie trafiony tym bardziej w teren. Można się spodziewać co się stanie z zębatką jeżdząc w brudnym terenie, kolejna sprawa podczas wywrotki łatwo uszkodzić silnik tak jak i bateria - zależy co pierwsze urwiemy, kabel przy sterowniku czy przy aku... Ja bym tego nie kupił. |
|
|
|
|
mmoto
prezes mmoto
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 801 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 07 Mar, 2016
|
|
|
Po prosu ciekawostka za ponad 10 tys. zł, ale moc kolosalna jak na rower. |
|
|
|
|
Nixon
początkujący
Dołączył: 27 Maj 2016 Posty: 15 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 27 Mar, 2017
|
|
|
Montaż do szprych, silnik z otwartym wirnikiem, silnik prowadzony po bieżni przez 4 łożyska. Bieżnia = jakiś rodzaj przekładni ślimakowej czy cuś w tym stylu.
Ciekawy jestem jak to się sprawuje w piachu, błocie, wodzie i śniegu na dłuższą metę?? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|