Wyjście CA w kontrolerze GT |
Autor |
Wiadomość |
wookie
brygadzista wookie
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Sie 2015 Posty: 247 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Pon 16 Maj, 2016 Wyjście CA w kontrolerze GT
|
|
|
Czy ktoś się orientuje, czy na wyjściu CA3 (cycle analyst) ze sterownika GT jest pomiar prądu z wewnętrznego bocznika?
Jeśli tak, to które to piny? |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 16 Maj, 2016
|
|
|
Jest wyjście kabelkow z bocznika. Obrazek powinien pomóc.
Ale i tak pomierz bo 100% pewności nie ma |
|
|
|
|
wookie
brygadzista wookie
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Sie 2015 Posty: 247 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Pon 16 Maj, 2016
|
|
|
OK, dzięki, nie wiem czy jestem w stanie zmierzyć, bo tam jakaś minimalna rezystancja powinna być. Mój miernik pokazuje tam coś ok 1 ohma, więc chyba wszystko gra. Z drugiej strony jak złączę do siebie obie elktrody miernika, to pokazuje prawie tyle samo .
Czyli wszystko na granicy błędu pomiarowego.
Tak czy inaczej te środkowe piny rzeczywiście wyglądają mi na bocznik.
Dobrze, bo wziąłem się za rozbieranie sterownika i śruba mi się zapiekła tak, że będę musiał ją rozwiercać, a dzisiaj nie mam czym tego zrobić. |
|
|
|
|
maniekrox
prezes maniekrox
Pomógł: 22 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 909 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 17 Maj, 2016
|
|
|
W zasadzie to ustawiasz zakres na mierzenie napięcia (najlepiej miliwolty) i wtedy dajesz gazu. Między Shunt + i shunt - powinno być małe napięcie. |
|
|
|
|
qaz33
szef qaz33
Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2014 Posty: 1464 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto 17 Maj, 2016
|
|
|
Najlepiej sciagnij manuala do ca. Tam jest wszystko fajnie opisane plus bedziesz na 100% pewny |
|
|
|
|
Szwagier
prezes
Pomógł: 9 razy Dołączył: 15 Lis 2015 Posty: 733 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Wto 17 Maj, 2016
|
|
|
No właśnie, czy w tych sterownikach GT na złączu CA nie jest zamieniony "Battery -" ze "Shunt -" - tak gdzieś kiedyś przeczytałem i patrząc na kolory kabli mam takie podejrzenie?
Ma ktoś rozebrany sterownik i mógłby sprawdzić..? Mierząc spadek napięcia miernikiem raczej się nie odróżni tych dwóch przewodów |
|
|
|
|
maniekrox
prezes maniekrox
Pomógł: 22 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 909 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 17 Maj, 2016
|
|
|
Między battery -, a shunt - powinien być spoooooro mniejszy spadek napięcia niż między shunt -, a shunt + |
|
|
|
|
ajs
stażysta
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Paź 2014 Posty: 165 Skąd: Gorzów Wielkopolski
|
Wysłany: Czw 01 Gru, 2016
|
|
|
Koledzy czy minus bocznika CA3 (ca shunt) powinien być "wpięty" pomiędzy baterie i BMS czy BMS a sterownik ??...wskazania watomierza przekłamują, dlatego się pytam |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 01 Gru, 2016
|
|
|
skorzystaj z bocznika w sterowniku jezeli masz GT1500. ale generalnie to miedzy bms a sterownikiem, zawsze jest taka zasada |
|
|
|
|
ajs
stażysta
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Paź 2014 Posty: 165 Skąd: Gorzów Wielkopolski
|
Wysłany: Czw 01 Gru, 2016
|
|
|
obecnie mam GT1500 ale lada dzień będzie FOC Barmala W sterowniku Barmala jest możliwość ustawienia A, także będzie wiadomo czy poprawnie pracuje CA |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|