GORDON |
Autor |
Wiadomość |
qaz33
szef qaz33
Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2014 Posty: 1464 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią 14 Kwi, 2017
|
|
|
Jasne, tylko zwracam uwage to juz bedziesz wiedziec
Jak ja robie jakies bledy a jest ich sporo to bardzo doceniam jak ktos mnie poprawia |
|
|
|
|
Passat_EQ
prezes
Pomógł: 15 razy Dołączył: 08 Paź 2016 Posty: 580 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 14 Kwi, 2017
|
|
|
qaz33 napisał/a: | Tak na przyszlosc z ang.
engine - silnik spalinowy
motor - silnik elektryczny
sorry ze sie czepiam ale az kluje w oczy, jaki engine? |
Biorąc pod uwage co robi adaptto to bez watpienia w koncu bedzie chodziło o silnik "SPALINOWY". |
|
|
|
|
ap0f1s
prezes
Pomógł: 15 razy Wiek: 36 Dołączył: 02 Paź 2014 Posty: 757 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Pią 14 Kwi, 2017
|
|
|
Na endless jak zawsze przykłady jak to trzeba mieć doktorat(tasa fraza), aby ustawiać adaptto. Jestem ciekaw jakby porównał ich najlepsze ustawienie z sabekiem pod kilku kilometrowy stromy podjazd. Pewnie zabiorę bajka na zlot. O ile będzie na niego miejsce. Zobaczymy ile u nas jest doktorów z adaptto Tylko problem nie ma gdzie zagrzać silnika w Żyrardowie. |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pią 14 Kwi, 2017
|
|
|
wezmę linkę i weźmiesz mnie na hol i mi podładujesz aku na włączonej regeneracji
Przy tej samej prędkości obciążenie jest takie same więc można używać do porównań miedzy konstrukcjami.
Albo zapniemy jakąś osobówkę i ja będziemy wozić po torze
Świetne tam mają rady
"musisz pozmieniac pidy"
"Znam kogoś,kto zna kogoś, komu się na poczatku przegrzewał silnik w 2 min, a po roku ustawiania jakichś opcji już się nie przegrzewa"
"Zapytaj kogoś tam, ma zrobić filmik to popatrzysz jak się ustawia sterownik" (filmik po kilku latach od momentu premiery sterownika"
Aż się można zastanawiać jak te tysiace ludków miało/ma do tej pory ustawione |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
ap0f1s
prezes
Pomógł: 15 razy Wiek: 36 Dołączył: 02 Paź 2014 Posty: 757 Skąd: Kęty
|
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 14 Kwi, 2017
|
|
|
Nie da się dać jednoznacznej rady bo za dużo jest zmiennych. Więc co ci mają powiedzieć. Trzeba przejść od a do z instrukcje i tyle. Proponowałbym także abyś wyłączył regen na czas testów bo on też mocno grzeje silnik i może fałszować wyniki przy takim ustawianiu. |
|
|
|
|
ap0f1s
prezes
Pomógł: 15 razy Wiek: 36 Dołączył: 02 Paź 2014 Posty: 757 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Pią 14 Kwi, 2017
|
|
|
Ustawienie adaptto daję efekty w jedna i drugą strone, ale tak jak mówie nie ma nawet blisko do sabka. Nie widać tego na prostych odcinkach czy górkach. Przy obecnym sofcie jestem w 99% pewny, że nawet dobrze ustawione adaptto nie ma szans z sabkiem jeśli chodzi o grzanie. Chce się mylić, buduję 2, a prawdopodobnie 3 falcony na adaptto dla siebie na sabku. Więc w domu będę miał oba sterowniki, będę porównywał.
Cały system adaptto jest świetny ma pare bugów, ale wszystko mogę kontrolować i to działa.
Znowu przy Sabku i chińskich bms i ładowarkach jest to sprawdzone. Są ludki, które to opanowaly i ci pomogą przy ustawianiu. Jednak przy adaptto tysiąc opinii i jak i stron na endless a nikt złotego środka nie wymyślił.
Najlepsze jest to, że adaptto wydaje się w porządku, jeździ fajnie, dobra grzeje się, ale nie jest źle, ale wystarczy, że ktoś jedzie z tobą obok sabkiem i nagle wszystko się zmienia. |
Ostatnio zmieniony przez ap0f1s Pią 14 Kwi, 2017, w całości zmieniany 8 razy |
|
|
|
|
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Pią 14 Kwi, 2017
|
|
|
Niestety pod względem grzania w górskim terenie jest mega przepaść pomiędzy Sabkiem a Adaptto :/ Może wypuszczą kolejną aktualizacje bo ostatnia ma już prawie rok. Co do grzebania i ustawiania silnika z ręki to jakiś absurd! Po to jest autokalibracja, powinna ustawić silnik najoptymalniej. |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pią 14 Kwi, 2017
|
|
|
Może to są 2 różne sterowania wektorowe? |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 14 Kwi, 2017
|
|
|
Eryk1000 napisał/a: | Może wypuszczą kolejną aktualizacje bo ostatnia ma już prawie rok |
Hah, ja jeżdze na jakimś oprogramowaniu RC czyli nie finalnym i nawet nie mam napisu Adaptto na displayu. A miałem takie same problemy z ustawieniem.
Wątpie by aktualizacja coś zmieniła w tym aspekcie.
ps. kiedyś(w starych firmware) była opcja DC-DC czyli można było sobie z baterii przez coila robić przetwornice na jakie napięcie się chciało poniżej napięcia baterii ale w nowszych softach tego nie ma |
|
|
|
|
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Pią 14 Kwi, 2017
|
|
|
Tak już poza wszystkim to w ostatnim sofcie jest błąd. Po zmianie ustawień silnika przestaje działać Pass przy ustawieniu powyżej 29km/h kiedyś już o tym pisałem. Ostatnio się to potwierdziło przy okazji testowej jazdy GORDONa |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
|
ap0f1s
prezes
Pomógł: 15 razy Wiek: 36 Dołączył: 02 Paź 2014 Posty: 757 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Sob 22 Kwi, 2017
|
|
|
Mała poprawka został wymieniony wolnobieg na węższy , zeszlifowałem trochę obudowę silnika przy gwincie jest równo z uszczelniaczem i śruba wkręca się już dalej.
Nie chce kupować dnp za ponad 100zł plus jeszcze trzeba go przerobić na 5s, a tak za 15zł wolnobieg i działa. Blat z przodu to 52 z tyłu 14, także prędkość 50km\h i jest możliwość wspomagania.
|
|
|
|
|
ap0f1s
prezes
Pomógł: 15 razy Wiek: 36 Dołączył: 02 Paź 2014 Posty: 757 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Wto 25 Kwi, 2017
|
|
|
Dużo pytań o tym jak wygląda przedłużenie mostka. Parę zdjęć jak wygląda to nie przykręcone.
Kosz takiego przedłużenie koło 50zł. Oczywiście można zrobić wyższe, niższe.
|
|
|
|
|
ap0f1s
prezes
Pomógł: 15 razy Wiek: 36 Dołączył: 02 Paź 2014 Posty: 757 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Pon 01 Maj, 2017
|
|
|
Dzisiaj ważyłem swojego bajka i wyszło 58kg na osprzęcie rowerowym i adaptto, zobaczymy jak będzie to różnić na drugiej konstrukcji na takim samym sprzęcie tylko obręcz z tyłu będzie moto 19 i sterownik sabvoton.
Co ciekawe rower waży więcej niż właściciel:D |
_________________ Kilka moich konstrukcji:Gordon 6kW (Adaptto)
Hatak 6kW (Sabvoton)
Kross level a6 3kw |
|
|
|
|
ap0f1s
prezes
Pomógł: 15 razy Wiek: 36 Dołączył: 02 Paź 2014 Posty: 757 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Czw 11 Maj, 2017
|
|
|
Rower już użytkuje właściciel, który waży o 20kg mniej niż ja i widać różnice w spalaniu. Przy mojej wadze 78kg miałem spalanie koło 20wh, teraz pokazuję koło 15-16wh także różnica jest. |
_________________ Kilka moich konstrukcji:Gordon 6kW (Adaptto)
Hatak 6kW (Sabvoton)
Kross level a6 3kw |
|
|
|
|
|