E-BIKE CUBE ACID - MXUS 3000W |
Autor |
Wiadomość |
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 25 Wrz, 2015
|
|
|
Niedługo zamontuje watomierz na BT z forum więc wszystko się okaże |
|
|
|
|
Szaczek
stażysta
Pomógł: 4 razy Wiek: 45 Dołączył: 06 Kwi 2014 Posty: 165 Skąd: Police
|
Wysłany: Pią 25 Wrz, 2015
|
|
|
raymaxxx napisał/a: | czyli tyle co nc 10x6. a orientujesz się jaką moc pobiera z aku przy tych 52km/h jak jedziesz równo? |
U mnie w NC 10x6 pod górkę jak ciągnąłem drugi rowerek z kierownikiem, pikacz pokazał 4092W, temp: 140. |
_________________ Obecnie jeżdżę na: Fedora |
|
|
|
|
raymaxxx
brygadzista
Pomógł: 6 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Paź 2014 Posty: 242 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 25 Wrz, 2015
|
|
|
a jaka prędkość była? |
_________________ jeżdżę na: bananator v1 RWD , RH2806D 3,2kW 60V15Ah Lipo 24" 26kg |
|
|
|
|
Szaczek
stażysta
Pomógł: 4 razy Wiek: 45 Dołączył: 06 Kwi 2014 Posty: 165 Skąd: Police
|
Wysłany: Pią 25 Wrz, 2015
|
|
|
raymaxxx napisał/a: | a jaka prędkość była? |
Około 30 km/h bo wiadukt stromy i kierownik ciężki |
_________________ Obecnie jeżdżę na: Fedora |
|
|
|
|
tumich
brygadzista
Dołączył: 16 Mar 2014 Posty: 270 Skąd: małopolska
|
Wysłany: Pią 25 Wrz, 2015
|
|
|
atomek1000 napisał/a: | Nie wiem, gdzieś na endlessie były wyliczenia około 9kV?
Może i bym chciał bo mocy zawsze mało jak i prędkości ale zdecydowałem się na ładowarkę modelarską przy której maks to 14s (2 kanaly po 7). Więc jestem przez to ograniczony. Z ładowania jestem bardzo zadowolony bo odbywa się szybko i jest na żywo podgląd balansera itp.
O prąd z aku się nie martwie bo napięcie dużo nie spada. Ogniwa teoretycznie mają prąd do 10A więc przy 12p = 120A. Mam obecnie sterownik 45A, planuje na przyszły sezon 80A. |
Uważaj trochę, przy 80A może być już trochę za dużo dla tych ogniw. To wyjdzie ponad 6A na cele, a te LG w testach przy 6A mają już 70% poj. Temp. też skacze.
Chyba, że to tylko peak 80A masz na myśli. |
|
|
|
|
Pawiel
brygadzista Pawieł
Dołączył: 15 Mar 2011 Posty: 281 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: Nie 27 Wrz, 2015
|
|
|
Jechałem tym sprzetem. Jest super.
Pozdrowienia dla właściciela.
Paweł |
_________________ Jeżdżę Kellys Toxic full susp., 22,5Ah LiIon, 9C (od Nexun) - http://forum.arbiter.pl/v...p?p=58902#58902 |
|
|
|
|
raymaxxx
brygadzista
Pomógł: 6 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Paź 2014 Posty: 242 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 27 Wrz, 2015
|
|
|
Atomem a na NC 10x6 jeździłeś z tym samym steronikiem i napięciem pakietu? Jaką jest różnica? |
_________________ jeżdżę na: bananator v1 RWD , RH2806D 3,2kW 60V15Ah Lipo 24" 26kg |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 27 Wrz, 2015
|
|
|
Jeździłem nawet na 20S na 10x6
Rożnica podstawowa to większy moment, wynikający wiadomo z uzwojenia ale tak jakby również lepsza reakcja na dodawanie gazu. Nine continent lekko mulił można tak powiedzieć ale nie wiem czy to nie wina braku halli w nim (spalone chyba). Na koło jednak nie brał a teraz da się.
Na 20S na 9c przyspieszenie można by porównać do 14s na Mxusie, oczywiście do pewnej prędkości
Pawiel napisał/a: | Jechałem tym sprzetem. Jest super.
Pozdrowienia dla właściciela. |
Twój natomiast zachęca super wygodą jazdy Ale sterownik mógłbyś dać mocniejszy
Również pozdrawiam |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 15 Paź, 2015
|
|
|
Czy byłby ktoś zainteresowany kupnem tego roweru? Bez silnika MXUS i baterii.
Mam silnik 10x6 nine continent(wolnobieg) który zamiast niego mogę sprzedać w zestawie.
Czyli rama,skrzynka, kierownica, amortyzator, koło przednie. Ewentualnie manetka i przyciski jeżeli potrzeba komuś. |
|
|
|
|
maniekrox
prezes maniekrox
Pomógł: 22 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 909 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 15 Paź, 2015
|
|
|
uuu, wyczuwam przejście na customa |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 15 Paź, 2015
|
|
|
Chciałbym narazie na zwykłego fulla pokroju Kony Stinky mam ochotę |
|
|
|
|
PiotrW
dyrektor
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Gru 2014 Posty: 451 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Czw 15 Paź, 2015
|
|
|
Jazda na fullu to jest wygoda. Ja osobiscie pociskam po nierównościach naszych drog to amortyzacja jest 10 razy lepsza niz w moim skuterze. W sumie to raz wpadlem w mega dziure przy 50kmh i tylko dumper dobil do konca a na dupsku naszczescie nic nie poczulem, a i kregoslup w calosci |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 16 Paź, 2015
|
|
|
Jeszcze lepiej się zachowuje amortyzacja gdy rower jest dociążony bateriami. Widać jak wszystko chodzi i czuć jak wybiera wszystko |
|
|
|
|
MixhaL
prezes
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 909 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Pią 16 Paź, 2015
|
|
|
Tomas napisał/a: | Jeszcze lepiej się zachowuje amortyzacja gdy rower jest dociążony bateriami. Widać jak wszystko chodzi i czuć jak wybiera wszystko |
Właśnie że gorzej. Jak uzyskałeś poprawę po obciążeniu to znaczy że albo masz źle dobrane zawieszenie albo nie umiesz ustawić. |
_________________ Cyklon
BOMBER V1, V2, V3
RAIDEN |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 16 Paź, 2015
|
|
|
Ustawień to ja robiłem wiele więc wiem co i jak.
W moim przypadku niekoniecznie się to pokrywa z tabelami RockShox gdzie ciśnienie i twardość podają zbyt duże w stosunku do masy rowerzysty przez co zawieszenie jest zbyt twarde i zawsze sobie ustawiałem dużo niższe.
W każdym razie dla mnie komfort z dociążeniem bateriami się poprawił |
|
|
|
|
|