|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
E-Centurion |
Autor |
Wiadomość |
pabblo_pl
stażysta
Dołączył: 08 Lis 2016 Posty: 142 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 10 Cze, 2017
|
|
|
Prace trwają,
prawie tydzień bawiłem się z skrzynką z dubondu.
Na dziś pierwsza część gotowa do oklejenia folią typu Carbon.
Skrzynka wchodzi na wcisk i mocno siedzi, muszę dorobić mocowania i przewiercić otwory, a następnie okleić folią.
Poszukuję hamulca tarczowego na tył, może ktoś ma na zbyciu?
Poproszę też o poradę jaki ewentualnie szukać marka itp.
|
|
|
|
|
Mobil
prezes
Pomógł: 5 razy Wiek: 104 Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 656
|
Wysłany: Nie 11 Cze, 2017
|
|
|
Avid, Shimano, Hope... Magury, Tektro itp. odradzam. |
|
|
|
|
Yin
prezes
Pomógł: 9 razy Dołączył: 24 Lut 2014 Posty: 805 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 12 Cze, 2017
|
|
|
Mechaniczny avid bb7 + regen |
|
|
|
|
pabblo_pl
stażysta
Dołączył: 08 Lis 2016 Posty: 142 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 12 Cze, 2017
|
|
|
Niestety ale na ten moment mocno budżetowo,
więc zakupiłem używany Magura MT6 i podłącze regen.
Dziś skończyłem baterię 15s10p, wchodzi na styk.
Biorę się za podłączanie BMS 16S80A z Nexun i zastanawiam się czy w tym BMS do B0 podpinam minus, a do B1 pierwszą celę od minusa?
Kończę na B15 - 15 celą czyli pierwszą od plusa? |
|
|
|
|
maniekrox
prezes maniekrox
Pomógł: 22 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 909 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 12 Cze, 2017
|
|
|
B0 minus pierwszej celi, B1 plus pierwszej celi, B2 plus drugiej, B3 plus trzeciej... B16 plus szesnastej |
|
|
|
|
pabblo_pl
stażysta
Dołączył: 08 Lis 2016 Posty: 142 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 13 Cze, 2017
|
|
|
Dzięki Maniek za upewnienie, że dobrze myślę.
Bateria skończona, bms podłączony.
Zaraz idę przymierzyć do skrzynki.
|
|
|
|
|
pabblo_pl
stażysta
Dołączył: 08 Lis 2016 Posty: 142 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 18 Cze, 2017
|
|
|
A więc tak, jestem po pierwszych próbnych jazdach.
Silnik od kol. Bujakoto działa bez zarzutu.
Prędkość max zmierzona na odcinku ok. 350m to 57 km/h bez wspomagania, potem musiałem już zacząć hamować.
Silnik zimny, ale przewody przy silniku już ciepłe, sterownik ciepły.
Jakie max A wytrzymują oryginalne przewody z Mxus V2?
Przypomnę sterownik to chiński 800W pracuje na 15s10p i powinien pobierać ok 40A z baterii.
Ogólnie sterownik spisuje się bardzo dobrze, ruszanie delikatne, bez szarpania, silnik pracuje cichutko od najmniejszych prędkości.
Muszę zmienić koncepcję zamknięcia skrzynki i wykonam ją z blachy aluminium i bok sterownika pokryję pastą termiczną i zapewnię styk z blachą co powinno pozwolić na oddawanie temp. przez sterownik. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|