GT500 - Hamowanie regeneracyjne oraz czujniki hamowania |
Autor |
Wiadomość |
Wojtas82
kierownik
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Kwi 2017 Posty: 372 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Nie 23 Lip, 2017 GT500 - Hamowanie regeneracyjne oraz czujniki hamowania
|
|
|
Czekam na takie czujniki hamulcowe:
https://www.aliexpress.co...2311.0.0.aFKiqY
I teraz pytanie:
Czy GT500 ma regena? W opisie sterownika czytam:
Żółty - Brake-Hi - aktywacja hamulca stanem wysokim (12V)
Biały, Czarny - Brake-Low - aktywacja hamulca poprzez połączenie przewodów
Jak podłączyć te styczniki aby używać regena oraz aby go nie używać czyli styczniki służą jedynie do odcięcia sterownika w przypadku hamowania?
Dzięki! |
Ostatnio zmieniony przez Wojtas82 Wto 25 Lip, 2017, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pepelito
kierownik
Pomógł: 6 razy Wiek: 30 Dołączył: 04 Gru 2016 Posty: 386 Skąd: ropczyce
|
Wysłany: Nie 23 Lip, 2017
|
|
|
A to nie jest tak że aktywacja hamulca powoduje tylko wyłączenie silnika, a te sterowniki nie majaregena? |
|
|
|
|
Wojtas82
kierownik
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Kwi 2017 Posty: 372 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Nie 23 Lip, 2017
|
|
|
No właśnie nie wiem czy mają dlatego pytam Gdzieś na forum znalazłem info, że mają w innym miejscu, że nie mają. Potrzebne info od fachowców |
|
|
|
|
Wojtas82
kierownik
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Kwi 2017 Posty: 372 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
|
misiek998
młodzik
Dołączył: 11 Cze 2016 Posty: 81 Skąd: opole
|
|
|
|
|
Wojtas82
kierownik
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Kwi 2017 Posty: 372 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 24 Lip, 2017
|
|
|
Ok, dzięki.
A podpowie ktoś jak to powinno być podłączone?
czujniki.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 2308 raz(y) 40,76 KB |
|
|
|
|
|
Mitar
kierownik
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 07 Gru 2016 Posty: 376 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pon 24 Lip, 2017
|
|
|
przewody czujników łączysz ze sobą (czerwony z czerwonym , niebieski z niebieskim) i tak połączone pary przewodów łączysz z brake low, np niebieskie do czarnego a czerwone do białego.
Ten hamulec działa na zamkniecie obwodu więc obojętnie który czujnik zrobi zwarcie to zahamuje. |
|
|
|
|
Wojtas82
kierownik
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Kwi 2017 Posty: 372 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 24 Lip, 2017
|
|
|
Dzięki o to chodziło. A po co jest brake hi? |
|
|
|
|
easy rider
stażysta
Pomógł: 1 raz Wiek: 57 Dołączył: 01 Maj 2014 Posty: 111 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Pon 24 Lip, 2017
|
|
|
U mnie działa bez problemu. Nic nie trzeba kombinować, zwieram biały z czarnym (low) i hamuje. Mówimy o napięciu 36V. Przy 48 V może nie działać. Tak mi to Tas tłumaczył, chyba nic nie pokreciłem |
_________________ Początkiujacy miłośnik |
Ostatnio zmieniony przez easy rider Pon 24 Lip, 2017, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Wojtas82
kierownik
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Kwi 2017 Posty: 372 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 24 Lip, 2017
|
|
|
Napisałeś teraz o regenie czy o czym? |
|
|
|
|
Elektrotonus
prezes Łukasz R
Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Lip 2016 Posty: 820 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
easy rider
stażysta
Pomógł: 1 raz Wiek: 57 Dołączył: 01 Maj 2014 Posty: 111 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Pon 24 Lip, 2017
|
|
|
Hamowanie silnikiem = odzysk. |
_________________ Początkiujacy miłośnik |
|
|
|
|
Elektrotonus
prezes Łukasz R
Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Lip 2016 Posty: 820 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 24 Lip, 2017
|
|
|
easy rider napisał/a: | Hamowanie silnikiem = odzysk. |
Bardziej oszczędzanie klocków hamulcowych oraz wygoda. Nie liczyłbym na jakieś mega doładowanie baterii. |
|
|
|
|
Wojtas82
kierownik
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Kwi 2017 Posty: 372 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 24 Lip, 2017
|
|
|
Właśnie chodziło mi o siłę hamowania a nie o ładowanie. Obecnie mam V brake i chciałem je trochę wspomóc.
Dzięki panowie. |
|
|
|
|
easy rider
stażysta
Pomógł: 1 raz Wiek: 57 Dołączył: 01 Maj 2014 Posty: 111 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Pon 24 Lip, 2017
|
|
|
Doładowanie jest ułamkowe , symboliczne. Hamowanie odczuwalne, zależne od prędkości. |
_________________ Początkiujacy miłośnik |
|
|
|
|
|