ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbumZlot EV 6-7 maja 2017

Poprzedni temat «» Następny temat
Rower dla żony - tani
Autor Wiadomość
Przemek 
prezes


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 537
Skąd: Katowice
Wysłany: Śro 26 Lip, 2017   Rower dla żony - tani

Witajcie, szukam jakiegoś niedrogiego wozidła dla żony, "nie daleko' siebie znalazłem taką ofertę
rozmawiałem z Panią ale jak to z kobiecina ciężko wyciągnąć od niej jakieś informacje zaczynając od rozmiaru kola - odpowiedz "normalne" kończąc na aku jaka chemia ? odpowiedz " slaby do wymiany"
może i to niedaleko bo jakieś 30k ale wole spytać najpierw was czy spotkaliście sie z takim jeździdlem i czy wato sie za nie brać, dodam że trochę udało mi sie stargować cenę ale na dodatkowe zdjęcia czekam już trzeci dzień .. i czekam dalej , Panowie co sądzicie - warto? pytam bo nie wiem czy w ogóle warto jechać go zobaczyć ?
 
 
zeeltom 
Administrator



Pomógł: 87 razy
Wiek: 59
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 7376
Skąd: Żyrardów
Wysłany: Śro 26 Lip, 2017   

Silnik DC zasilany z 36V, 3x12V 12Ah żele. Rozpędza się powoli do około 35 km/h. Szalu nie ma. Koła bodajże 18 cali.
_________________
Moje gniazdko: dom
 
 
Przemek 
prezes


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 537
Skąd: Katowice
Wysłany: Śro 26 Lip, 2017   

Zeltom, jak uważasz jet to warte 550 zł? przewoltował bym to na 12S i może nadlał bocznik, co sądzisz? brać czy szukać coś na kołach przynajmniej 26"
PS. jak masz coś godnego uwagi na oku to może byś podesłał :wink:
 
 
zeeltom 
Administrator



Pomógł: 87 razy
Wiek: 59
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 7376
Skąd: Żyrardów
Wysłany: Śro 26 Lip, 2017   

Kumpel sprzedał takie cudo za 400 zł ze sprawnymi (w miarę) akumulatorami. Ja osobiście bym w to nie szedł, ale wolna wola :)
_________________
Moje gniazdko: dom
 
 
Przemek 
prezes


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 537
Skąd: Katowice
Wysłany: Sob 29 Lip, 2017   

to jednak odpuszczę toto, a co powiecie na taki bardzo podobny do Rex-a, no i pytanie zaraz dotyczące prędkości czy da sie ją podnieść na oryginalnym sterowniku?, czy potrzeba wymienić sterownik

EDIT

co do prędkości czy wystarczy zwykłe przewoltowanie?
 
 
Mobil 
prezes
Elektrony we krwi :)



Pomógł: 5 razy
Wiek: 22
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 636
Skąd: Małopolskie
Wysłany: Sob 29 Lip, 2017   

Podejżewam blokade "na kabel" coś będzie trzeba przeciąć albo połączyć. :razz: Masz tam 3x 12v więc pewnie właśnie jest blokada i poleci ponad 30 ale to już Zeeltom będzie wiedział więcej :mrgreen:
 
 
zeeltom 
Administrator



Pomógł: 87 razy
Wiek: 59
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 7376
Skąd: Żyrardów
Wysłany: Sob 29 Lip, 2017   

Z tego, co wiem, to szybciej się nie da. Można ograniczyć. Normalnie jest do 25 km/h. Szybciej, to tylko przewoltowanie.
_________________
Moje gniazdko: dom
 
 
Przemek 
prezes


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 537
Skąd: Katowice
Wysłany: Sob 29 Lip, 2017   

no i stało się, jesteśmy po dłuuugiej i jak dla mnie strasznie wolnej wycieczce, czyli rower nabyty, mina małżonki po pierwszej przejażdżce - bezcenna - banan od uch do ucha, pytałem ją czy wie co to watowica, na razie chyba nie połączyła jeszcze banana z udanej przejażdżki do początków watowicy, ogólnie rower bardzo przyzwoity jak na cenę która utargowałem to w zasadzie można powiedzieć ze kupiłem go w cenie zestawu do elektryfikacji, jako że zawsze korzystałem z aku litu to nie spodziewałem sie że ten aku jest tak ciężki - masakra w projekcie "peta" która szykuje aku jest podobnej wagi a ile tam energii więcej, hoho, no nic oczywiście jak to przy używce pod koniec przejażdżki padła manetka - zaczęła sie kręcić jak młynek dookoła ale chyba gdzieś w przydasiach leży jakaś to podłącze jutro
co do
Cytat:
Szybciej, to tylko przewoltowanie

jak czujesz jak to sie będzie sprawować ? na manetce będzie szybciej a czy na pasie też? no i jak z "elektroniką " pseudo komputerka nie spali sie coś po przewalutowaniu np. diody stanu naładowania oświetlenie, titek, lampki ? teraz jest 36v mam aku liion 12s czyli 44~50V da rade to obsłużyć ? oprócz przejścia na lit to otworzę sterownik i podleję bocznik co by zwiększyć "kopa" by żonce oczy wciskało do oczodołów przy starcie :lol: heh niech poczuje watowice

podsumowując - zakup chyba udany za te kasę lepszy nie mógł być no i bardzo pozytywne zaskoczenie wielkością silnika całkiem spory kawal aluminium wielkości mxus-a po 10km ledwo ciepły tak ze można mu ostro pociść woltów i watów
 
 
zeeltom 
Administrator



Pomógł: 87 razy
Wiek: 59
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 7376
Skąd: Żyrardów
Wysłany: Nie 30 Lip, 2017   

Pierwsza sprawa to, czy wytrzyma sterownik. Światełka i cała otoczka, to chyba wiadomo. Kupiłem ostatnio sterowniki uniwersalne 36-48V. I takie polecam do przewoltowania. Oświetlenie może paść jak i cała otoczka na 36V, więc ostrożnie. Poza tym, rower, jak rower. Mnie nieszczególnie przypadł do gustu ze względu na wygląd, ale o gustach się nie dyskutuje ;)
_________________
Moje gniazdko: dom
 
 
Przemek 
prezes


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 537
Skąd: Katowice
Wysłany: Nie 30 Lip, 2017   

tak też myślałem o tych urządzeniach "peryferyjnych ze padną więc na razie odpuszczę sobie przeróbki baterii niech żonka się "wjeździ" w ten rower, aku podmienię jak te stracą pojemność bo dziwo po 20km z czterech diod stanu naładowania zostały 3 wiec chyba jest tak jak dziadzio który sprzedawał mówił że są prawie nowe
ps podlinkuj jak możesz sterownik o którym piszesz
 
 
zeeltom 
Administrator



Pomógł: 87 razy
Wiek: 59
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 7376
Skąd: Żyrardów
Wysłany: Nie 30 Lip, 2017   

http://allegro.pl/sterown...6908344219.html
_________________
Moje gniazdko: dom
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Archiwum zlotów EV w Żyrardowie
Zanim coś kupisz, albo zlecisz innym przeczytaj!